3. When can you start ?

68 3 2
                                    

Ráno jsem si vstala o půl sedmé.

V osm mám ten pohovor.

Nejsem ale vůbec nervózní, jelikož táta říkal že mě vezme, protože někoho potřebuje.

Snad bude ten chlap v pohodě.

Joshovi se samozřejmě nelíbilo, že budu pracovat s jiným mužem.

A to hned jak jsme přišli domu projevil tím, že na mě řval, byl na mě nepříjemný a taky mě zbil.

Doufám, že se neprobudí do té doby než odejdu, nechci ho ještě potkat.

Udělala jsem si svoji skincare a veškerou hygienu.

Pak jsem si udělala rychlou snídani, oblékla se a mohla vyrazit.

Nějakou chvíli se tam pojede.

Večer mi táta dal ještě adresu a je to nějakých 20 minut.

Tak akorát.

Sedla jsem do svého auta a mohla vyjet.

Po 20 minutách jsem přijela k velké budově.

Bieber vlastní velkou firmu a má pobočky všude po Americe.

Je hodně úspěšný a proto jsem ráda že budu pracovat zrovna u něj.

Chtěla bych mít svou firmu.

Vím že to není tak jednoduché ale postupem času se snad budu zlepšovat.

Vešla jsem velkými vchodovými dveřmi dovnitř a zamířila na recepci.

,,dobrý den",,dobrý den co potřebujete?" zeptala se mě holka tak v mém věku.

,,potřebovala bych vědět patro a kancelář pana Biebera jdu k němu na pohovor",,jo tak to je poslední patro a poslední dveře v chodbě",,dobře dekuju" usmála jsem se na ni a pak se vydala k výtahu.

Takže 35 patro, je to hodně vysoká budova.

Pár lidí ke mně nastoupilo a zase vystoupilo ale na posledním patře jsem vystoupila sama.

Poslední dveře.

Došla jsem k posledním dveřím, na kterých bylo napsáno Christopher Bieber šéf firmy.

Tak jo Charlotte to dáš, táta říkal, že tě určitě vezme.

Zaklepala jsem na dveře a po hlasitém dále vešla.

,,dobrý den" pozdravila jsem ho, seděl na křesle a něco psal na počítači, když slyšel můj hlas hned zvedl hlavu.

Naskytl se mi pohled na velmi pohledného může.

,,dobrý den vy jste...?",,Charlotte, Charlotte Baldwin",,vlastně, ano otec mi o vás říkal" kývla jsem a na jeho gesto se posadila do křesla před jeho stolem.

,,takže vy hledáte práci, tady u nás?",,emm ano můj otec se baví s vaším a právě váš otec mi říkal, že bych mohla pracovat tady u vás a že se vás zeptá",,jo byl tady, říkal jsem mu, že někoho právě hledám, moje sekretářka otěhotněla a tento měsíc odcházela, byla moje pomocná ruka" pousmál se.

,,takže byste se mi hodila, kdy by jste mohla začít?",,klidně rovnou zítra" řekla jsem šťastně.

,,super dáte mi svůj email pošlu vám veškeré informace, zítra od sedmi přijďte ke mně do kanceláře" usmál se na mě, pak se na chvíli zadíval vyděšeně za mě, hned ale rychle zatřesl hlavou a dělal jakoby nic.

,,dobře děkuji moc",,já děkuji nashle",,nashledanou" usmála jsem se a pak odešla.

Dobře takhle lehké jsem to nečekala.

Ale mám práci, jooo konečně a ještě s tak sexy mužem.

Bože co to melu takhle o něm nesmím mluvit od teď to je můj šéf.

Ale tak sama pro sebe si můžu říct takové věci.

Je vážně pěkný.

Má krásný úsměv a očí, a to tělo wow!

Má krásný úsměv a očí, a to tělo wow!

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Chris

Charlie

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Charlie

______________________________________

Dnes vydám ještě jeden díl a pak zítra, nejspíš budu vždy vydavat ráno aby jste přes den měli co číst. 💋

Snad se příběh líbí!

HE'S FOOL!Kde žijí příběhy. Začni objevovat