23. Now they know

55 3 0
                                    

*o 2 týdny později*

Dneska zase pondělí.

Dnes mám, ale docela nabitý den.

V práci máme důležitou schůzku, po práci chci zajít k rodičům a potom musím na velký nákup, jelikož doma vůbec nic nemám a to je divné, protože teď jsem skoro pořád u Chrise a pořád tam i jím.

Auto jsem zaparkovala do podzemních garáží a rozešla se k výtahu.

Dnes se mi do té práce vůbec nechtělo, jsem strašně unavená, špatně se mi vstávalo a ještě bych klidně takové 2 hodinky spala.

Byla jsem totiž v neděli u Chrise a co jsme tak asi celý den dělali, že?

Takže jsem hodně unavená.

Došla jsem před kancelář a zaklepala.

Vždy radši klepu.

Po odpovědi jsem vešla a podívala se na Chrise.

,,ahoj" usmál se na mě,,ahoj" opětovala jsem mu to.

,,jak se máš?" Zeptal se mě z dálky.

,,špatně, jsem strašně unavená a ještě bych klidně spala",,to jsem tě včera tak moc unavil?" Ušklíbl se na mě.

Pomalu ke mně přešel a políbil mě.

,,mhm" kývla jsem.

,,tak to by jsme si mohli dnes zopakovat ne?",,to už zítra nebudu schopna v té práci dělat nic",,to nevadí, takže dnes večer? Půjdeš ke mně?"Sice jsem chtěla do toho obchodu ale to ještě jeden den počká.

,,tak jo, jen se ještě po práci stavím k rodičům" zasmála jsem se a políbila ho, on polibek prodloužil a tak jsme se začali líbat.

V tom ale do kanceláře někdo vrazil.

Ben.

Rychle jsem od Chrise odskočila, ale stejně nás viděl.

,,no to mě poser!" Zasmál se.

,,neumíš klepat?" Řekl podrážděně Chris.

,,no jo sorry zkazil jsem vám romantickou chvilku",,nebyla to romantická chvilka " řekl rychle.

Nebylo to v romantickém smyslu, spíš jsme byli oba vzrušení.

,,já půjdu jo?" Šeptla jsem směrem k Chrisovi,,jo běž "Pohladil mě po zádech.

Bylo to trapné, právě nás viděl jeho kámoš jak se líbáme.

Christopher
,,doprdele Chrisi, jakto, že to nevím?!" Vyhrkl Ben.

,,a co přesně?",,doprdele líbali jste se! Takže spolu jste?" Zeptal se šťastně.

,,bože ne, nikoho nechci a ani ona nikoho nechce",,fakt? Takže co je mezi váma??",,prostě jsme kamarádi s výhodama",,takže spolu spíte ale nic víc?,,jo přesně tak, žádné city oba nikoho teď nechceme, ona se před chvílí dostala z toxického vztahu a já prostě nikoho nechci",,neříkal si ale předtím, jak jste se spolu vypsali, tak že na to chce zapomenout?",,to říkal, ale ani jeden jsme na to zapomenout nedokázali a jednou jsme se na sebe znova prostě vrhli",,no tyvole, pamatuji si jak si říkal, že mezi váma nikdy nic nebude" zasmál se.

,,no tak se to změnilo" taky jsem se zasmal.

,,třeba spolu později budete",,to stoprocentně ne",,to jsi říkal i o tom, že mezi váma nic nebude a teď? Takže to je možné, nevěřím, že ani jeden později nechytnete city",,tohle nechci řešit, takhle jsme oba spokojení, vyhovovuje nám to",,jak myslíš" zvedl ruce.

HE'S FOOL!Kde žijí příběhy. Začni objevovat