33. Give me time

74 2 1
                                    

Pondělí.

S Charlotte jsem si nakonec vůbec nepromluvil, jen jsem celý víkend přemýšlel a uvědomoval si, že ji nejspíš vážně miluju.

Nevěděl jsem jak práva zamilovanost vypadá a nějak to přehlédl, jenže jsem tím ublížil Charlie.

Dneska už si s ní musím promluvit a vše ji říct.

Nasedl jsem do auta a vyjel směr práce.

Dneska jedu později, ale jsem šéf takže by to nikomu nemohlo vadit, jen jsem se potřeboval připravit na to, až budu mluvit s Char.

I tak ale vůbec nevím co jí mám říct a určitě s ní nedokážu jen tak v pohodě mluvit.

V práci jsem výtahem vyjel do kanceláře a hned jsem slyšel pohyby z kanceláře Charlotte.

Takže tady už je.

Měl bych tam jít hned nebo počkat až někam půjde a zastavit ji?

Nakonec jsem se rozhodl jít tam hned.

Odložil jsem si věci a pomalu přešel ke dveřím, jemně jsem zaklepal a čekal až odpoví.

Hned se ozvalo tiché dále a tak jsem vešel.

Podívala se na mě a z jejího pohledu šlo poznat, že není ráda, že tu jsem.

,,co tu chceš?" Sklopila pohled.

,,no jsem tvůj šéf a pracuju tady, ale za tebou jsem přišel kvůli něčemu jinému",,čekala jsem, že už se mnou nikdy nepromluvíš" uchechtla se ale já si všiml jak ji začínají slzet očí.

,,Charlie..." přešel jsem blíž k ní ale pořád si nechával odstup abych to nepokazil.

,,co jdeš mi tady říct, že mě taky miluješ a chtěl by si se mnou být ve vztahu? protože tomu bych nevěřila"chvili jsem byl ticho jelikož mě tím zaskočila.

,,přesně tohle ti chci říct" pousmál jsem se na ni.

Ona se jen falešné zasmála.

,,jak ti to mám jako věřit, proč si to neřekl předtím, když jsem ti to řekla já a nebo jsi aspoň nenapsal a celý víkend jsi byl radši zticha a zalezly doma!" Už začala vzlykat.

,,Char já potřeboval jsem si to uvědomit a pomohl mi s tím Ben a Kate, prostě jsem nějak přehlížel tu lásku k tobě a proto jsem reagoval takhle",,tak mi to můžeš říct teď ne? Ty slova co já jsem ti řekla" chce po mně abych ji řekl že ji miluju?

Myslel jsem si, že ji to dnes řeknu ale nějak jsem to nemohl vypustit z úst a jen na ni blbě čuměl.

,,jasně jak jinak" utřela si slzy.

,,chtěl bych vrátit to co jsme měli předtím" vydechl jsem.

Já jsem idiot!

Vážně jsem teď řekl ze bych s ní chtěl být zase kamarád s výhodama?!

Jen se na mě překvapeně dívala a dýchala.

,,proč mi musíš ještě lhát! Vymýšlís si tady jak mě miluješ ale přitom ti jde jen o to abys nepřišel o sex!" Rozbrečela se.

,,ne Charlie to jsem říct nechtěl, neuvědomil jsem si co říkám ale chtěl bych být s tebou" tiše vzlykala a divala se na mě.

,,prosím nenuť mě ti říkat ta slova, já mám prostě nějaký zásek z minulého vztahu a nejsem připravený, rád bych byl s tebou ale musíš mi dát čas a já ti to řeknu"taky mi už začaly slzet očí, přiblížil jsem se k ní ještě více a pohladil ji po tváři.

Překvapivě se neodtáhla.

,,bojím se, že mi lžeš a využíváš mě, vždyť jsi ještě před pár dny křičel o tom jak jsem se neměla zamilovat a teď?",,já vím zní to vážně hrozne ale můj největší problém je moje nemoc, říkal jsem ti jak to dopadlo s mojí bývalou přítelkyní a tak jsem se prostě uzavřel a nechtěl jsem už nikdy mít nějaký vztah, ale kvůli tobě bych se změnil"

,,jak ti to mám věřit, že mě jen nemanipuluješ já vážně-" přerušil jsem ji a jen se jí nalepil na rty.

Po chvilce jsem se odtáhl a podíval jsem se jí do očí.

,,prostě mi věř nelhal bych ti" pousmál jsem se, chvíli jsme si jen hleděli do očí ale po chvilce kývla.

Nevím jestli to znamená, že mi věří nebo co?

,,dobře",,v-veříš mi?" Šťastně jsem se usmál.

,,ano pokusím se ti dát čas",,dekuju" vydechl jsem a znovu se jí nalepil na rty, tentokrát to prohloubila a začali jsme se líbat.

,,taky mi musíš ještě slíbit jednu věc" odtáhl jsem se.

,,jakou?" Zvedla obočí.

,,slib mi, že mě neopustíš kvůli mé nemoci, pokud bych někdy chytil nějakou ataku tak neutečeš a nenecháš mě samotného, nechci to zažít znovu, ne od tebe" podíval jsem se na ni prosícím pohledem.

,,slibuju, zůstanu s tebou, kvůli tomu bych tě nikdy neopustila, nemůžeš za to" pohladila mě a já přivřel očí.

,,děkuju" políbil jsem ji.

-----------------------------------------
Omlouvám se že mi to tak strašně moc trvá ale nějak se nemůžu dokopat k tomu to nějak dopsat, nápady mám, ale náladu na psaní vůbec, máte tu ale aspoň kratší kapitolku tak snad se líbí. 🩷😘

HE'S FOOL!Kde žijí příběhy. Začni objevovat