4. First day

73 4 2
                                    

,,ahojte rodičové" zavřela jsem dveře od jejich domu a zavolala na ně.

,,nějaká šťastná" přišla ke mně mamka a objala mě.

,,mám dobré zprávy" ,,jaké?" přišel I táta ,,mám práci" vyjekla jsem šťastně.

,,vážně zlatíčko moc ti to přeju" objala mě mamka znova a táta taky, ale hned měl kecy.

,,u Biebera?",,jo máš nějaký problém?",,mám zlatíčko, je to blázen nelíbí se mi že s ním budeš tak často, něco ti udělá",,co by mi dělal proboha tati, proč prostě neřekneš co s ním je",,nemůžu to říct slíbil jsem to jeho tátovi, ale ty na to přijdeš" protočila jsem očima a šla si sednout do obýváku.

Pak jsme si celou dobu povídali asi ještě tak 2 hodiny.

Potom jsem ale už musela jet jelikož mi volal Josh.

*******************

,,co ten pohovor?" Zeptal se mě Josh potom co za mnou přišel.

,,jo dobrý",,dobrý? Takže tam budeš pracovat?",,jo zítra tam jdu poprvé" nepodívala jsem se na něj.

,,nelíbí se mi že s ním budeš pracovat!",,vždyť ho ani neznáš!",,ale je mi už teď jasný, že tě bude balit a ty mu podlehneš, pak se s ním vyspíš a budeš mě podvádět!!",,co si to o mně myslíš, nejsem žádná děvka" řekla jsem se slzami v očích.

Nejsem ty abych tě podváděla!

Řekla jsem si v duchu.

Je mi jasné že on mě podvádí, ale nechci to řešit, nechci aby mě zase zmlátil.

,,nelíbí se mi, že tě bude mít každý den na očích, bude tě balit a bude se snažit tě dostat do postele!",,není to žádný úchyl, od teď je to můj šéf, určitě nebude balit svou sekretářku, a co ty víš třeba má přítelkyní",,to si nemyslím díval jsem se na jeho fotky, vypadá jako klasický děvkař!",,proč ses proboha díval na jeho fotky!?",,protože jsem si potřeboval zjistit s kým bude moje přítelkyně pracovat!",,nebudu se s tebou o tom bavit, je to moje práce a tobě to může být jedno! Neni to žádný úchyl, je to zodpovědny šéf, který vede svou firmu nic víc!!!"

Rychle ke mně přišel a stejně rychle mě uhodil.

,,nebudeš na mě takhle zvyšovat hlas!"

Rozbrecela jsem se.

Proč mi to dělá, normální muž přece svou přítelkyní nebije.

Utekla jsem do koupelny a tam na sebe pustila horkou vodu.

******************

Ráno jsem opět vstala brzo, teď si na to budu muset zvyknout.

Vstávala jsem o půl 6.

Vybrala jsem si nějaký vhodný fit do práce

Vybrala jsem si nějaký vhodný fit do práce

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
HE'S FOOL!Kde žijí příběhy. Začni objevovat