Volkan, maç çıkışında sakin adımlarla etrafta dolana dolana evine yürüyordu. Hava fazlasıyla soğumaya başlamıştı, bir an Doğukan'ın teklifini kabul etmeli miydim diye düşündü. Hayır, o kadar benim başkasına ihtiyacım yok dedikten sonra beni eve götürmesini isteyemezdim. Kodumun Doğukan'ı ya, aklıma geldi yine. Beni niye koruyorsun ki. Sanki korunması gereken biriymişim gibi, kaç yaşındayım ya kendi başımın çaresine bakarım. Hem zaten koruyacağım diyen güvendiğim kişilere noldu? Güvenimi sağladıktan sonra beni mahvedenler mi yoksa koruyacağına inandırdıktan sonra siktir olup giden mi?
Aklına gelen düşüncelerle siniri daha da arttı, yumruklarını sıkarak vurabileceği bir yer var mı diye bakındı. Bir tane parkın önünden geçiyordu, yanındaki çöp kovasına bir tekme savurdu. Çöp kovası yere düşerek içindeki şeyler etrafa saçıldı. Volkan adımlarını hızlandırdı. Şu an eve varıp uyumak istiyordu, bir şeylere zarar vermeden eve gitmeliydi.
...
Pazar günü olmuştu. Volkan dün giydiği kıyafetlerle odasındaki koltukta uyuyakaldığını fark etti. Üstündekilerden kurtulmak istedi, hemen duşa girdi. Yarım saat falan sonra çıktığında odasına girip kendini yatağının üstüne bıraktı.
Telefonunu eline alıp Gökçe'ye mesaj attı. "Günaydın sevgilim." Gökçe'yle geçen yıldan beri çıkıyorlardı. Çok mükemmel bir ilişkileri yoktu, sık sık kavga eder ayrılır sonrasında bir şey yokmuş gibi devam ederlerdi ilişkilerine. Volkan sinirli olduğunda onu sakinleştirebilen nadir kişilerdendi. Onu gerçekten seviyordu. Ama yaşıtları arasında bu yüzden de dalga konusu olmuştu. Çünkü Gökçe uzun boylu çok güzel bir kızdı, Volkan ise diğerlerinin tabiriyle minik ve cılızdı. Çok sık bu kız buna nasıl bakmış gibi söylemler duyuyordu. Bunları duydukça daha da korkuyordu Gökçe'yi kaybetmekten.
Volkan biraz telefonuyla oynadıktan sonra yataktan kalkıp mutfağa gitti. Annesi kahvaltı masasını topluyordu. "Günaydın anne."
"Günaydın, bir şeyler yiyecek misun?" dedi annesi.
"Hayır canım istemiyor."
"Babam çıktı mı?" diye sordu. "Evet az önce falan çıktı." Babası bazen iş haricinde marongoz olan bir arkadaşının yanına çalışmaya gidiyordu, ek kazanç için.
"Akşam misafirliğe gideceğiz biz, haberin olsun. İstersen Dağra'yı çağır." dedi annesi.
"Tamam konuşurum, işi yoksa gelsin." dedi annesi. Mutfaktan çıkıp tekrar odasına girdi. Dağra'ya mesaj attı. Büyük ihtimalle şu an çalışıyordur, mola verince cevap verir.
Biraz ders çalışmak için çalışma masasına oturdu. Ödevi olan kitabı açıp yapmaya başladı. Bir süre sonra telefonuna bildirim geldi, Dağra'ya ya da Gökçe olduğunu düşünerek telefonunu eline aldı.
doukan.e seni takip etmek istiyor.
Bir süre ekrana bakıp kabul etsem mi etmesem mi diye düşündü. Takip isteğini kabul etti ama kendisi istek atmadı. Telefonunu yerine bırakarak ders çalışmaya devam etti. Daha bir soru işaretlemişti ki tekrar bildirim geldi.
dogukan eroglu
doukan.eDün konusmama bile musade
etmeden gittin ben de burdan aciklayayım dedim
Volkan ben aramizin kotu
olmasını istemiyorum
Dün senin korunmaya muhtaç
olduğunu da dusunmedim
Sadece yanında olmak istedim
Hem biri sana igrenc seyler
soylerken orada dikilip sadece
izlememi beklemiyorsundur
herhalde
Ayrıca neden bana bu kadar sinirlendigini anlamıyorumSana sinirliyim cunku
guvenmiyorum bu kadar
neden abartıyorsun onu anlamadım
dün siktir olup gitmişim ve sen hala
üsteliyorsun
Ben de senin amacını anlamıyorumAmacım falan yok
neden kötü düşünüyorsun ki
Gerçekten sadece kötü bi ilişkimiz
olmasını istemiyorumBen de direkt ilişkimiz olmasını istemiyorum
Ve sana asla ama asla guvenmiyorum
yeni gelmis biri olarak neden bana
veya cevremdekilerle bu kadar
ilgilisin
Bir sebebi olmalıSebep falan yok
Hem ben senle ilgili değilimYa tabi öyledir
Kimle ilgisin o zaman Gökçe'yle mi
Dagrayla miİkisiyle de alakam yok Volkan
ne sevgilini ne de arkadaşını istiyorumİnanmiyorum iste
Sözlerin sacma
Her neyse aramizin iyi olacagini
falan düşünme sakın
Gidiyorum ben ders yapmam lazimİnanman için ne yapabilirim
Amk anlamanda mi sıkıntı var senin
istemiyorum
İSTEMİYORUM TAMAM Mİ
Bu kadarTamam volkan
İyi dersler sana
Söylediğin sozleri sana yutturacagim/
Yakın olmak isteyen sen olunca görüşeceğiz/*görüldü
Telefonu kapatıp arkasındaki yatağın üzerine fırlattı. Tatilde bile bir şekilde sinirini bozmayı beceriyordu bu çocuk.
Artık amacını anladım. Bana iyi davranıyor çünkü Gökçe'yi istiyor. Asla öyle bir şey olmayacak.
Ödevini yapmaya devam etti. Bitirdiğinde yeniden telefonunu eline aldı. Çok geçmeden Dağra aradı. İşinin bugünlük bittiğini söyledi. Volkan da eve gelmesini teklif etti ona. Dağra kabul ederek bir saate ordayım dedi ve telefonu kapattı. Dağra'ya dünkü olayı anlatmalıydı ve bugünü. Yeni çocuğun amacının ne olduğunu Dağra'yla da konuşmak istiyordu.
---
Kisa bolum olduuu
Bunu gecis bolumu gibi sayalim olur mu ya
Olay gelmiyo aklımaaaaa
Neyseee kendinize iyi bakinnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kış Yağmuru | bxb
Teen FictionYeni okul, yeni ilişkiler, yeni olaylar ve geçmişten biri. . "Ayrıldım ondan, istediğin oldu. Neden hala bana yakın davranıyorsun? Elde etmedin mi istediğini?!" "Sana salak diyordum da bu kadarını beklememiştim." "Ne saçmalıyorsun? Mutlu değil misin...