Sınav haftası gelmişti ve bugün edebiyat sınavı vardı. Kelebek sistemiyle oluşturulan düzene göre sınıfını bulup içeri girdi. Öğretmen gelmeden son kez notlarına baktı.
Tamamdır.
Kağıtlar dağıtıldı, süre hızla aktı ve geçti. Dersin bitiş zilini duyduğunda rahat bir şekilde kalemini bırakıp hocaya kağıdını teslim etti.
Sınavı iyi geçmişti, gülümseyerek sınıftan çıktı. Kendi katına çıkmak için merdivenlere ilerlerken ilk basamakta çevresi kızlarla dolu Doğukan'ın gördü.
Bir şeyler anlatıyor, kızlar da neşeyle gülüyordu. Doğukan rahat bir tavırla parmaklarını saçlarının arasından geçirdi. Sırıtarak kızlardan birine döndü, bir şeyler dedi kız ona. Doğukan da gülerek karşılık verdi ve sarışın uzun saçlı güzel kızın omzuna elini koydu.Bakma Volkan.
Bakma!Merdivenlere hızla yürüdü, kendisini görmemesini umdu. Umduğu gibi olarak kendisini fark etmemişti, tabi çevresi kızlarla sarılırken ilgisini cekmemem normal.
Birden aklına gelen şeyle sinirlendi.
Yarram hani bu gaydi, hani aşıktı bilmem neydi? Belliydi zaten kodumun çocuğu bir de beni aptal yerine koymuş "Ben de seni sevdim Volkan." diyor. Kim inanır sana be?! Amaçsızca peşimden gelip kızlarla takılmasını iyi biliyor ama."Naber lan?" dedi bir ses Volkan'a.
Kolunu kendisinin boynuna doladı Samet. "İyi nolsun, nasıl geçti sınav?"
"İyiydi ya. Hallettik bakalım. Senin?"
"İyi benim de."
Birlikte sohbet ederek sınıfa doğru yürüdüler.
"Bakıyorum da çok yakınsınız." diyerek aralarına Doğukan girdi, hayır girmemişti dalmıştı.
Volkan irkilerek bir adım geri gitti. "Sen nerden çıktın be?"
"Aynı sınıftayız ya Volki." dedi Doğukan.
"Bir daha bana öyle seslenme."
"Sakin beyler ya. Ne bu gerginlik?" dedi Samet.
"Volkan'ın normali değil mi bu?"
"Sana karşı normalim bu." diyerek göz devirdi.
"Tamam uğraşma çocukla." dedi Samet sert bir şekilde Doğukan'a dönüp.
"Tamam be git koru çocuğunu."
"Doğukan, uzatma. Gir sınıfa."
Doğukan, tamam dercesine baktı ikiliye, ardından sınıfa girdi.
"Problemli amına koyayım." dedi Volkan.
"Biraz değişik bir çocuk."
"Ya. Ya. Ne demezsin, değişik." dedi Volkan.
İkili sınıfa girip ayrıldar birbirlerinden.
Yerine gecip "Yaptın mı sınavı?" diye sordu Dağra'ya.
"Geçerim gibi gibi."
"İyi."
"Of çok sıkıcı okul. Kaçsak mı?" diye sordu Dağra.
"Bilmem ki. Yarın din sınavı mı var?"
"Evet. Bak tam kaçmalık."
"Olabilir aslında ya. Bi kafama yattı, Gökçe'yi de alırız." dedi Volkan.
"Olur, git sor hadi."
Volkan arar gözlerle sevgilisine bakındı. Zil çaldığı gibi gitti sevgilisinin yanına, planlarından bahsetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kış Yağmuru | bxb
Teen FictionYeni okul, yeni ilişkiler, yeni olaylar ve geçmişten biri. . "Ayrıldım ondan, istediğin oldu. Neden hala bana yakın davranıyorsun? Elde etmedin mi istediğini?!" "Sana salak diyordum da bu kadarını beklememiştim." "Ne saçmalıyorsun? Mutlu değil misin...