"Başım ağrıyor." dedi Volkan, alnında kızaran yeri ovarken. Doğukan oturduğu sandalyeyi esmer olanın yanına iyice yaklaştırdı. "Bakayım." dedi Doğukan. Volkan'ın elini kenara çekip elindeki buzu karşısındaki çocuğun alnına koydu.
"Ben de bir şey yok. Sen kendine koy buzu." Volkan alnındaki buz torbasını kendi eline alıp sevgilisinin elmacık kemiğine bastırdı. "İyi geçirmiş şerefsiz."
Doğukan birden hissettiği soğukluk ve acıyla yüzünü buruşturdu.Volkan "Amına koyduğumun Dağra'sı gel şuraya. Senin yüzünden oldu zaten puşt." diye seslendi bar tezgahının gerisindeki personel odasına doğru.
"Geldim. Al yenisini getirdim." dedi Doğukan'a yeni getirdiği buz paketini uzatırken.
"Tam olarak ne olduğunu anlatacak mısınız artık? Ben sonradan geldim bir baktım ağzınıza etmişler."
"Ufuk meselesi işte. Hani siz birbirinizi yerken embesilin biri fotoğrafınızı çekip yaymıştı ya." dedi Volkan.
"Volkan'a sataştılar, fotoğraf yüzünden. Yine konuyu ikinize getirdiler ben de sinirlenip geçirdim bir tane suratına." diye açıkladı Doğukan.
"Kim yaptı?"
"Sikik Kayra ve çetesi." dedi kumral çocuk. Volkan elini Doğukan'ın yaraları üzerinde gezdirdi, kendisinden daha çok dayak yemişti. Çünkü kim kendisine vurmaya çalışsa Doğukan atlamıştı önüne. Volkan, yeşil gözleri inceledi bir süre sonrasında yaklaşıp dudaklarına kısa bir öpücük kondurdu. Bunu yaptıktan sonra anında yüzü ciddileşerek Dağra'ya döndü.
"Ufuk'la mı konuşuyorsun Sarp'la mı konuşuyorsun naparsan yap. Saçma sapan işler yapma."
"Tamam konuşacağım." dedi Dağra.
"Ayrıca bize bir şeyler ver artık bir saattir oturuyoruz."
"Ne istersiniz?" dedi Dağra.
"Viski." dedi Doğukan kısaca. Volkan da onu onaylayıp "İki tane." dedi.
"Hayır, sen içmiyorsun. Dağra, Volkan'a hafif bir kokteyl hazırla." dedi kumral olan.
Dağra onaylayıp işini yapmak için arkasını döndü. Volkan sevgilisine bakıp "Sana ne? Ne içersem içerim." dedi.
"Aynen, sonra ben topluyorum seni."
"Ne o, beğenemedin mi? En son sarhoş olduğumda evinde uyanmıştım, gayet memnundun o zaman." dedi Volkan, ukala bir tavırla.
"Sarhoş olup yatağımda mı uyanmak istiyorsun yine?" dedi Doğukan, aynı tavırla.
Volkan utanıp bakışlarını kaçırdı. Doğukan onun bu haline sesli bir şekilde güldü. "Bak sen, her şeye söz bulan Volkan utanabiliyormuş demek."
Esmer çocuk bakışlarını tezgahtan çekip yeşil gözlere baktı yeniden. "Kes." dedi sevgilisinin dudaklarına yapışmadan önce. Elini kumral çocuğun ensesine çıkardı. Doğukan da aynı şekilde belinden tutup kendine daha da yaklaşmasını sağladı.
"Yuh, yuh. Aile var." diye araya girdi Dağra.
Volkan geri çekilip sesin sahibine baktı. Göz devirip "Bunu diyen de sen olmasan." dedi Dağra'ya. Dağra arkadaşının dediğine gülüp içeceklerini uzattı. "Sarp'a mesaj attım. Akşam konuşacağım."
"İyi yapmışsın." dedi Doğukan.
"Madem biz içip kalkalım olur mu?" dedi Volkan.
"Tamam. Bana geçeriz istersen." diyerek az önce konuştukları konuya atıfta bulundu.
Volkan duyduğu cümleyle anında kızararak "Olabilir." dedi kısık bir sesle. Doğukan'ın dudakları yukarı doğru kıvrıldı. Volkanın kulağına doğru yaklaşıp "Aklından ne geçiyor? Kızardın." diye fısıldadı. Esmer olan diyecek bir şey bulamadığından önündeki içeceği büyük bir hızla kafasına dikti. Doğukan da geri çekilip kendi içeceğinden bir yudum aldı. "Yavaş. Eve gitmek için mi acele ediyorsun yoksa?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kış Yağmuru | bxb
Teen FictionYeni okul, yeni ilişkiler, yeni olaylar ve geçmişten biri. . "Ayrıldım ondan, istediğin oldu. Neden hala bana yakın davranıyorsun? Elde etmedin mi istediğini?!" "Sana salak diyordum da bu kadarını beklememiştim." "Ne saçmalıyorsun? Mutlu değil misin...