10- Soru

133 13 4
                                    

Volkan telefonunun susmak bilmeyen sesiyle uyandı. "Sabah sabah kim bu?"

Tam telefonunu almak için ayağa kalktığı sırada arayan kişi telefonu kapatmıştı. Vaz geçti herhalde. Kendine yatağa geri attı, kalkmaya çok üşeniyordu. Duvardaki saate baktığında saatin çoktan bire geldiğini gördü. "Ne?! O kadar uyumuş muyum ben?" Ayağa kalkıp masadan telefonunu aldı, eline aldığı sırada Doğukan aramaya başlamıştı.

"Efendim." dedi uykulu bir sesle.

"Uyandırdım mı?"

"Hı, hıı." dedi esnerken.

"Nasıl olduğunu sormak için aramıştım." dedi Doğukan, sesinden endişesi belli oluyordu.

"İyi. De neden ki, hem ne alaka sen?"

"Dünü hatırlamıyor musun?"

"Dün mü? Şey... Senle oturuyorduk içeride işte ondan sonra... Lan ben eve nasıl geldim."

"Ben götürdüm seni."

"Dağra peki? Teşekkür ederim." ikinci cümleyi oldukça kısık sesle söylemişti.

Doğukan "Sarp'a söyledim o diyecekti Dağra'ya. Seni merak etmesin diye. Dağra da Sarpla gitti galiba." dedi.

"Aa tamam." ikisi de bir süre sessiz kaldı, daha sonra Volkan "Şey, dün ne oldu? Bir şey yaptım mı ya da dedim mi?" Dedi.

"Hayır, garip bir şey yapmadın." sarıldık demek istedi Doğukan ama soğuk yapmasından korkuyordu.

"Aslında, dün seni bulamadım bir süre." dedi Doğukan.

"Nasıl yani?"

"Biri seni dışarı çıkartmış sonra sen onu kovmuşsun başından çimlerin üzerinde oturuyordun."

"Bir şey olmadı ama değil mi?"

"Endişelenme. Bir de oradayken sarıldın." dedi Doğukan.

"Sarıldım? Sana?" diye sordu şaşkınlıkla Volkan.

"Evet. Merak etme büyük bir şey değil yani sorun değil. Aman boşver önemsiz bir şey..." diyerek konuyu kapatmaya çalıştı Doğukan.

"Aynen öyle önemsiz bir şey. Madem, görüşürüz. Kapatıyorum."

"Evet, önemsiz. Tamam. Görüşürüz, haftaya." diyerek telefonu kapattı.

Volkan, konuşma biter bitmez yüzünü yıkamak için lavaboya gitti. Odasına döndüğünde yatağına oturdu. Sarılmışız, hatta sarılmışım. Çok aptalım! Nefret ettiğim kişiye neden sarılırım ki.

Aklına dün gece Dağra'nın kendisini bırakıp gittiği geldi. Sinirle eline telefonunu alıp mesaj attı.

Dağra - Volkan

Amk dagrası nerdesin

Noldu be

Ne noldusu
Dun gece diyorum
Dagra beyler ne bok yedielr

Bir sey yapmadım
Sarplaydık iste sen de
Doğukan'la vakit gecirdin
Ne güzel oldu

Seni doverim
Beni niye bırakıyosun

Bırakmadım ki
Dogukan vardı

Of amk
Bir erkek ugruna satildim
Noldu bari konustunuz mu baya

Evet
Numarasını verdi

Ooo hadi yine iyisin

Volkan

Kış Yağmuru | bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin