Tarih atmayı unutmuşuz galiba ~16.12.2023
___________________________________________"Ya Felix sana psikoloğa gidelim diyorum anlamıyor musun?!"
Sinirle ofladı Felix. Neredeyse yarım saattir bunu tartışıyorlardı.
Felix o olaydan sonra korkarak ta olsa sabaha kadar mezarın başından ayrılmamış, orada sabahlayıp erkenden eve gelmişti her zamanki gibi.
Eve geldiğinde Jisung'u uyanık görmüş ve yaşadığı olayı anlatmaya başlamıştı. Jisung önce inanmamıştı, ama sonra Felix'in gözündeki korku ve tedirginliği gördüğünden-ki, bu biraz da Hyunjin öldükten sonra Felix'in pembe yalan bile söylediğini görmediğinden kaynaklanıyor-bunun gerçek olduğuna inanmıştı.
Zaten bu Felix'in yaşadığı ilk paranormal olay değildi...Hyunjin'i kaybettikten sonra bu olaylar daha çok ortaya çıkmaya başlamıştı.
...
"Sevgilim?"
Şu anda karşısında duran ve onun gibi beyazlar içinde olan sevgilisine baktı Felix. Şu anda ikisininde bir melekten farkı yoktu...
Felix Hyunjin'i gördüğü gibi ağlamaya başlamıştı. O anda hemen burnu ve gözleri kızarmış, yanakları allanmıştı. Gözlerinden akan damlalar yanaklarından adeta bir elmas gibi süzülüp şu anda üstünde oldukları bulutlara düşerken, Felix bunu sorgulamıyordu bile. Onun aklı sadece karşısında ona dolu gözlerle ona bakan sevgilisindeydi...
Daha fazla beklemedi Felix. Ve sevgisilinin kollarına koştu. Sarılmak istedi ancak Hyunjin izin vermedi.
Hyunjin ağlayarak sevgilisini kendisinden uzaklaştırmaya çalışırken Felix Hyunjin'e daha da yapışıyordu.
"Git...Yalvarırım git sevgilim, bana sarılma sakın...lütfen sevgilim"
Ama Felix ayrılmamakta ısrarcıydı. Hyunjin her ne kadar Felix'in omuzlarından tutup kendinden uzaklaştırmaya çalışsa da Felix hala direniyor, uzaklaşmıyordu.
En sonunda Hyunjin böyle olmayacağını anladığında istemeyerek sevgilisini itti ve onun afallamasını kullanıp ağlayarak sevgilisinin dudağına bir öpücük kondurup koşarak bulutların arasında gözden kayboldu...
"Hey! FELİX! UYAN ARTIK!"
Seungmin'in onu silkip bağırmasıyla Felix nefes-nefese uyandı rüyasından. İlk başta ne olduğunu anlamasa da bir kaç saniye içinde parçalar yerine oturmaya başladı. Rüya görmüştü...
Derin bir nefes verirken Seungmin'in uzattığı suyu eline aldı ve bir saniye bile beklemeden kafasına dikti.
Seungmin yanına oturdu ve nefes-nefese olan arkadaşının sırtını sıvazladı. Felix bardağı komodinin üzerine koydu ve Seungmin'e dönerek kafasını onun boyun girintisine koyup hıçkırarak ağlamaya başladı.
"Çok kötüydü Seungmin, çok kötü"
"Anlatmak ister misin?"
Felix biraz durdu ve düşündü. Tabii ki de anlatacaktı, içinde tutamazdı. Derin bir nefes alıp kafasını Seungmin'in boynundan kaldırdı. Tüm bedenini ona çevirirken konuşmaya başladı.
"Seungmin..Hyunjin'i gördüm..."
Seungmin bu cevabı bekliyor olacak ki, şaşırmamıştı. Kafasını 'devam et' anlamında sallarken o da tüm bedeniyle arkadaşı Felix'e dönmüştü.
"Bembeyaz giymiştik ikimizde, böyle bulutların üstündeydik..Tanrım..öyle güzel görünüyordu ki...melek gibiydi..."
Biraz durdu ve ağlamasını dindirmeye çalıştı. Üzerindeki pijamasının kollarıyla gözyaşlarını silerken sakinleşti ve devam etti.
"Ben ağladım onu görünce, onunda gözleri dolmuştu, ben ona koştum sarılmak için, ama o..."
Seungmin gözlerini kocaman açmışken, yine biraz durdu Felix, hayal kırıklığı karışık üzgün bir ses tonuyla kelimelerine devam etmişti.
"İzin vermedi.."
Bu kelimelerle Seungmin derin ve rahatlar gibi bir nefes alırken Felix isyan edercesine hızla konuşmuştu.
"İnanıyor musun? İzin vermedi, o da ağladı. 'Sakın bana sarılma' dedi, 'Git' dedi bana. Ben gitmedim, daha sıkı sarılmaya çalıştım ama itti beni, geriye gittim. Sonra da beni öpüp kaçtı..."
"İyiki sarılmana izin vermemiş"
"Ha?"-sorgularcasına yüzünü ekşitti Felix. Nasıl yani iyiki?
"Bak Felix, eğer ölmüş biri rüyanda sana sarılırsa, ya da sen ona sarılırsan onun gittiği yere gidersin, yani... ölürsün.. Hyunjin senin ölmeni istemedi Felix...Ama sen istedin..."
-------------------------------------------------------------
Merhaba STAY!Kimse beni bu yoldan döndüremez lan!
Bir sonraki paranormal gecelerde görüşmek dileğiyle
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ghost in the body- °Hyunlix°
Fanfiction-Tamamlandı Hwang Hyunjin Lee Felix'in ölen sevgilisiydi.. Peki ya tüm bildikleri yalansa?