@05@

353 34 8
                                    

Gecenin üçünde bölüm yazmayanda yani ne bileyim artık, 4'cü bölüm telafisi~ 03:36
_________________________🍁

"Ama bana bak Felix, eğer normal olmayan bir şey görürsen gelecek sefer psikoloğa gizdeceğiz ona göre"

Hızla kafa salladı Felix. Jisung'u ikna etmeyi başarmıştı. Ve bu fırsatı kaçıramazdı. Zaten böyle bir şey yaşasa bile söylemeyecekti.

Eğer giderse yaşayacakları şeyi hayal edemiyordu bile. Ya onu unutması için zorla tutarlarsa, ilaç verirlerse, ya o mezara gidemezse diye düşünüyordu Felix.

"İyi hadi çıkalım, bizi bekliyorlar"

Felix yine kafa salladı ve ayaklarının ucunda salona girdi. Çantasını koluna takıp koşarak evden çıktı. Onun arkasıyla da Jisung evden çıkarak kapıyı kilitledi ve onu bekleyen üçlünün yanına ilerledi.

"Nerdesiniz iki saattir, donduk burda"

Seungmin'in isyanına katıldı Minho. Zaten kızaran yanakları, burnu, dudakları ve titreyen bedeni bunu kanıtlıyordu. Bu kelimeyi söyleyenin Seungmin olmasına rağmen.

O neredeyse bir donmak bile değil, üşüme belirtisi bile göstermiyordu. Bu da kimsenin gözündün kaçmamıştı.

"Minho sen yine mi pijama giymedin?"

Jisung'un eminlikle sorduğu soruyla birlikte Minho 'yakalandım gülüşü' sundu ona. Jisung kafasını 'sen kelimeden anlamazsın dimi' diye olumsuz anlamda sallayıp çantsını açtı ve beden dersinde giyeceği kalın siyah kapşonluyu Minho'ya uzattı.

Minho nezaketsizlik olmasın diye kapşonluyu almadı diyeceğim ama...Bu Minho arkadaşlar.

Tahmin edeceğiniz üzere kapşonluyu dışarıda giyinmek zor bile olsa okul formasının üstünden geçirmiş-ki bunu yaptığında da baya bir donmuştu-ve yeniden montunu giyip çantasını da beline takmıştı.

Okula doğru yürümeğe başlarken yine her zaman olduğu gibi Seungmin onların bu mutluluklarının içine etmişti.

"Bu gün sizin sınıfa da bizim sınıfa da matematik sınavı var Minho"

Minho ağzını açıp bir şey söyleyecekken Seungmin onu çabucak susturmuştu.

"Sakin bana yine haberim yoktu deme!"

Minho isyankar bir biçimde kaşlarını çatıp kelimeleri dizmeye hazırlanırken, Jisung ve Felix onları gülerek izliyordu.

"Ama yemin ederim, gerçekten haberim yoktu! Gerçekten!"

Seungmin'in 'sizden bokta olmaz' isimli konuşmasından sonra-ki, bunu Jisung'tan başka kimse önemsememişti- başka bir konu açılmıştı.

"Hey! Size güzel bir haberimiz var"

Jisung'un konuşmasıyla ikili ona döndü. Minho'nun haberi vardı zaten.

"En yakın bir zamanda sizin sınıfa geleceğiz"

Jisung'un bu haberi ortaya atmasıyla birlikte Seungmin çığlık atmış ve yüzünü iğrenen bir ifadeyle kaplayarak konuşmuştu.

"Hoşt ulan! Okul fantezinizi hiç çekemem. Pislikler!"

Herkes kahkaha atmıştı bu kelimenin ardından. Felix zaten yumuşak olan ortamı daha da yumuşatmak istercesine konuştu.

"Niye öyle diyorsun Seungmin, gelsinler işte. Hem birlikte takılırız bundan sonra hep"

Felix'in kelimeleri üstüne Seungmin isyan edercesine lafa atlamıştı.

"Üzgünüm Felix ama ben senin gibi okulumuzun o güzel ve temiz tuvaletine çişimi yapmaya giderken ayaklarımın altında beyaz bir sıvı görmek istemiyorum."

Ghost in the body- °Hyunlix°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin