?06¿

328 34 126
                                    


"Evet çocuklar işlemleriniz tamamlandı, ama tekrardan soruyorum: Sınıfınızı değiştirmek istediğinize emin misiniz? Hala düzeltmek için geç değil"

Hocanın bilmem kaçıncı defa tekrarladığı kelimlerden sonra ikili bıkmış olacak ki derince bir iç çekmişti. Minho kendi sakinliğini-zarzor- korurken, Jisung en sonunda dayanamayarak yeminlerle bağırmaya başlamıştı.

"Ya hocam sabahtan beri aynı soruyu soruyorsunuz ve biz de sabahtan beri aynı cevabı veriyoruz, evet gitmek istiyoruz bu sınıftan! Evet!"

Hoca biraz ikiliyi süzdü ve dudaklarını büzdü. Hocanın bu halini Minho biliyor olacak ki gelecek espiriyi-espiri demek doğruysa-tahmin etmiş ve gözlerini sabır çeker gibi kapatmıştı.

"Daha sabah yeni oldu tatlım"

Bunu dedikten sonra kadın büyük bir kahkaha patlatmıştı. Jisung ve Minho dudaklarını büzerek ona iğrenen bakışlar atarken, hoca sonunda kahkahasını durdurup onlara dönmüştü.

"Ne? Anlamadınız mı? Sabah yeni oldu işte ahaha"

Kadın yeniden kahkaha atarken, Jisung ve Minho resmen hayattan soğumuştular. Üstelik bu neredeyse bir espiri bile değildi.

Minho konuyu daha fazla uzatmamak adına-birazda sondaki tatlım kelimesine gıcık olmasından-hala kahkaha atan kadına döndü:

"Herneyse işte, işlemler hall olduğuna göre biz gidiyoruz o zaman"

Minho bunu söylediği gibi sevgilisini kolundan tutarak çekiştirmeye başladı. Gerçekten bu kadına tahammülü yoktu.

Odadan çıktıkları gibi Jisung'un kolunu bırakmış ve daha nazik olmaya çalışarak elinden tutup kendi eline kenetlemişti. Bu haraketle Jisung Minho'ya bakarak istemsizce gülümserken, Minho'da sevgilisinin gülümsemesine karşılık vermişti.

Zil sesini duydukları gibi derse geç kalmamak adına koşarak çantalarını götürmek için sınıflarına gitmişlerdi.

Sınıfa girince koşuşlarını yavaşlatmıştılar. Çantalarını sırtlarına takarlarken yürüyerek sınıf kapısının önüne gelmişlerdi. Artık eski olan sınıf arkadaşlarına döndüler ve konuşmaya başladılar.

Minho "Bay bay ezikler" diye tüm sınıfa orta parmak çekerken, Jisung "Umarım bir daha görüşmeyiz" diye onun kelimelerini tamamlamıştı.

Bunu dedikleri gibi ikiside sınıftan çıkarken artık buradan kurtuldukları için mutluydular. Lakin arkalarından duydukları ses içten içe ikisini de tedirgin etmişti.

"Görüşeceğiz Jisung, görüşeceğiz.."

Bu kelimeyi söyleyense Jisung'u tecavüz etmeye kalkan kişinin ta kendisiydi...

...

"Evet çocuklar bu gün sınıfımıza yeni çocuklar geldi, geçin çocuklar"

Hocanın onları içeri davet etmesiyle ikiside yeni sınıflarına girmişti. Yan yana durarlarken sınıfı biraz süzmüşlerdi. Bununla birlikte ikisininde gözüne çarpan ilk şey buradaki erkeklerin-kendi arkadaşlarından ve bir iki çocuktan başka neredeyse hepsinin-çok çirkin olmasıydı. Kızları güzel lakin erkekleri çirkin olan bir sınıftı.

"Kendinizi tanıtın çocuklar"

Bu kelimeyle ikiside duruşlarınş düzeltirken başlaması için birbirlerine döndüler. Jisung Minho'nun önce başlamayacağını anladığında anksiyetesi olmasına rağmen önce konuşan olmuştu.

"Merhaba, ben Jisung. (?)-sınıfından geldim. 18 yaşındayım Umarım iyi anlaşırız"

Yüzünü gülümsetmeye çalışırken tedirginlikten ve heyecandan ölüyordu resmen. Yeni ortamlarda anksiyetesinin tuttuğu çok oluyordu. İçten içe burada tutmaması için dua ediyordu.

Ghost in the body- °Hyunlix°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin