KAR YAĞIYOR AMK
________________________________🍁"Ne memuru hakaret bey?"
Seungmin'in gece uykulu kafasıyla kurduğu cümleye gülmemek için zor duruyorduk.
Biz neredeyse 4 saattir buradaydık. Kadın oldu olacak bizi mahkemeye vermek istiyordu. Sabahtan beri burada konuyu tartışıyorduk.
O andan sonra kadın polisi aramış ve benim taburcu işlemlerim hall olana kadar hastanede sorgu olunmuştuk.
1-2 saat çekmişti. Bu arada da intahar konusu için giden polisler hastaneye gelmiş ve bizi aramıştılar. Sadece 270 mm'lik ayak izleri bulmuşlardı. Başka da birşey yoktu.
Sonrasındaysa kadının zoruyla polis merkezine gelmiştik. Yaklaşık 4 saat olmuştu burada olalı. Ama bir türlü çıkamıyorduk. Hepimizi tek tek sorguya almışlardı sanki cinayet işlemişiz gibi.
Sonrada toplu sorgu yapmışlardı. Hayır yani anlamıyorum, NE BU DİSİPLİN?! Hangi polis merkezine geldik biz?!
Az önce bizi sorguya çeken polisin gelmesiyle duruşumuzu düzelmiştik. Tamam hak veriyorum, çok kötü bilek burkuyor.
"Son olarak kamera kaydlarına bakacağız"
"Kamera kaydı ne alaka?"-diye sordu Jisung anlamayarak.
Polis tek kaşını kaldırarak yavaş ve temkinli adımlarla Jisung'a yaklaştı. Onun tam önünde durdu.
"Ne o? Bir sorun mu var?"
Korkuyla yutkundu Jisung. Yüzlerinin yakınlığı Minho'yu sinir ederken polis hala Jisung'tan gelecek cevabı bekliyordu.
Minha daha fazla dayanamayarak Jisung'a yaklaştı ve tek kolunu beline sardı. Polisin bakışları anında oraya kayarken yavaşça Jisung'tan uzaklaştı.
"Hayır polis bey, ne gibi bir sorun ola bilir ki?"-dedi Minho kendinden emin bir şekilde.
Polis olumsuz anlamda kafa sallayıp kamera kayıtlarına bakmak için yanımızdan uzaklaştı. Polis uzaklaştığı gibi fısıltılar başlamıştı.
"Minho bak söyleyeyim bu adam Jisung'a fena yavşıyor"- dedi Seungmin tek gözü açıkken. Bende kafamı ona destek verircesine sallarken onun kelimelerini devam ettirmiştim.
"Bende öyle düşünüyorum Minho hyung, sevgilini koru bence"
Minho hyung duyduğu kelimelerle kolunu daha da sıkılaştırmıştı. Jisung halinden menmun gibi sırıtıyordu. Sevgilisinin onu kıskanması oldukça hoşuna gitmişti anlaşılan.
Seungmin bir şey hatırlamış gibi gözlerini araladığında heyecanlı bir ses tonuyla konuşmaya başlamıştı.
"Minho hyung, sana bir şey söyleyeceğim"
Minho Seungmin'e dönerek 'hmhm' diye cevap vermişti. Seungmin etrafına bakınarak onu dinleyen birinin olup olmadığını kontrol ettiğinde yeniden Minho'ya döndü ve konuşmaya başladı.
"Ama sakin olacaksın"
"Ya Seungmin söyle işte uzatma"-dedi Minho kolunu Jisung'un belinden ayırarak. Seungmin derin bir nefes aldı ve bana bakış atıp konuşmaya başladı.
"Sen tuvalete gitmiştin ya.."
"Hmhm"
"Hani polisler Lix'i sorguya çektiğinde..."
Minho bıkkınlıkla nefes vererek ellerini beline yerleştirdi ve konuşmaya atladı.
"Uzatma Seungmin, söyle işte!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ghost in the body- °Hyunlix°
Fanfiction-Tamamlandı Hwang Hyunjin Lee Felix'in ölen sevgilisiydi.. Peki ya tüm bildikleri yalansa?