Bölüm 19

96 2 1
                                    

(⚠️⚠️Ufak bir tavsiye vereyim bölüm başlamadan. Medyadaki şarkıyı dinleyin ya da dinleyemeseniz bile ismine mutlaka göz atın. Bölüm sonunda sizi şok edecek!!)⚠️⚠️Yeni yıl yaklaşıyorrr!! Umarım keyifleriniz yerindedir. Bu gün sadece 1000 kelimelik bir bölüm yayınlayacağım ama ne olaylar ne olaylar.. sizi tatmin etmeyecek biliyorum. Bu hafta bir bölüm daha yayınlamaya çalışacağım. BOL BOL YORUM YAPIP OYLAMAYI UNUTMAYIN KELEBEKLER.
.
.
.
Sabah uyandığımda başımda korkunç bir ağrı vardı. Ve ne yazıkki her şeyi hatırlıyordum. Karan burda. sadece iki yan evimde. Ve ben ne hissedeceğimi bilmiyorum. Yatakta öylece uzanıp tavanı izlerken sadece karanla beni düşünüyordum.

Ne olacak böyle? Güvenim bu kadar kırıkken birine nasıl güveneyim ben. Onu üzmek istemiyorum ama kendimden korkuyorum.

Derince oflayıp yataktan kalktım. Banyoya geçip dişlerimi fırçalamaya başladım.

Ama sence de artık kendini açmanın vakti gelmedi mi eflal? Nereye kadar kaçacaksın insanlardan. Birkaçı şerefsiz çıktı diye daha fazla kendini kapatamazsın bu şekilde.

Dişlerimi fırçaladıktan sonra yüzümü yıkadım ve nemlendiricimi sürdüm.

Bunu bende biliyorum ama nasıl olduğunu unuttuğum bir duyguyu tekrar nasıl geri kazanırım ki?

Yandaki makyaj çantamdan güneş kremimi çıkarttım ve sürmeye başladım.

Başaracaksın eflal. Karan olmasa bile enazından insanlara güvenmeyi tekrar öğreneceksin.

Saçlarımı sıkıca at kuyruğu yaptım ve banyodan çıktım. Dün karanın evinde banyo ettiğim için saçlarım mentollü erkek şampuanı kokuyordu. Kokusu karanı andırsa da bu koku tam olarak karan değildi. Dolaba ilerleyip bir tayt bir de uzun kollu bir body çıkarttım. Bodyi giyip taytımı da geçirdim.Ardından telefonumu ve kulaklığımı alıp aşağıya indim. Eylülün uyandığında panik olmaması için ona koşuya çıkacağımı ve birkaç saat evde olmayacağımı yazdım. Ardından ayakkabılarımı da geçirip evden ayrıldım.

(Eflalin kombini temsili ☝️)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Eflalin kombini temsili ☝️)

İstanbuldayken sabaha kadar uyuyamadığım ya da düşünmekten kaçtığım günlerde hep koşu yapardım. Sabahın kokusunu içime çekince özlediğimi fark ettim. Bundan sonra da devam etmeliyim bu koşulara diye içimden geçirdim. Hem markete uğrardım belki. Taze simit falan alırdım kahvaltı için. Hafif tempoyla koşmaya başladım. O sırada telefonumu kulaklığa bağladım ve en son dinlediğim şarkı çalmaya başladı. Bu şarkının çalmasını beklemiyordum.

Neyin varsa kaldırıp çöpe attım
Saçlarımı kestirdim hemen sarıya boyattım
"Bi tanem"diye kaydetmiştim ya hani telefonuma
Sildim derhal,herkes gibi adını yazdım
Sensizlik bana çok iyi geldi
Ne kadar da ihmal etmişim kendimi

Karamel +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin