Selamlarr. Haftasonu gelince bölüm yazayım dedim. Çok ilhamım yok maalesef bu aralar... gönlüm yoruldu birazcık. Ama toparlarım herhalde.. ebeveynlerim barıştılar. Anlayacağınız olan bana ve kardeşlerime oldu.bomba gibi bölümler yazmak istiyorum artıkkk. Hepinizi çook seviyorum ve unutmayın bana gelen her bir oylama,yorum bildirimiyle kalbim heyecandan tekliyor.. sizleri görmesemde yazdığım bir şeyi okuyup önemsemeniz benim için tarif edilemez. Bundan sonra da dua edelim iyi şeyler olsunn 🌞 bölüme geçtim ben💓
NOT: BU BÖLÜM +18 İÇERİK BARINDIRMAKTADIR!!!
.
.
.
.
Gözlerimi araladığımda her sabah olduğu gibi bir kaç saniye gerçeklik algımın yenilenmesini bekledim. Sabah insanı olmadığımı söylemiş miydim daha önce? Sabah uyanınca ben bile kendimden korkuyordum.. gece uyurken ne yapıyorsam artık,sabah kalkınca dudaklarım şişmiş,sesim kısılmış ve yanaklarım kızarmış uyanıyordum. Saçım başımdan bahsetmiyorum bile! Ben sabah kadını değilim seda abla.. sen seversin sevmezsin beni ilgilendirmez. Ben sabah sevmem! Gözlerimi ovalamam bittiğinde yatakta hafifçe kollarımı kaldırıp gerindim. Nerede olduğumu,dün gece neler yaşandığını her şeyi hatırlıyordum. Ve işin garip tarafı üzerimde ne en ufak bir utanç hissi ne de gerginlik vardı. Evet ilk kez biriyle beraber olmamıştım fakat dün gece gerçekten abartmıştık. Yatakta karan yoktu ama çok da umursamadım. Zaten ertesi gün ağrı yaşayacağımı biliyordum fakat doğrulmaya çalıştığımda kasıklarıma saplanan acının bu denli şiddetli olması beni şaşırtmıştı. Düzenli olarak doğum kontrol hapı kullandığım için ertesi gün hapı almak gibi bir derdim yoktu. Rahmimdeki küçük kist yüzünden ağrılarım olmasın diye kullanıyordum. Ki kist olmasa bile doğum kontrol hapının cilt sağlığıma ve saçlarıma iyi geldiği de kaçınılmaz bir gerçekti. Yataktan ayaklarımı sarkıtıp kendi evimde giydiğim patiklerimi aradım. Alışkanlıkla yaptığım bu hareket komik gelmişti. Umursamadan yalınayak parkeye bastım ve odanın çıkışına doğru ilerledim. Dün gece kırmalı dökmeli kavga ettiğimiz salona girdiğimde her şey yerli yerindeydi. Yerde cam parçaları yoktu ve işin garip tarafı kırılan sehpanın aynısından bir tane vardı. Saat kaç ya bu sürede nasıl yaptı bu kadar şeyi diye düşünmeden edemedim. Ardından salonu geçip karanı bulmak diğer odalara bakmaya karar verdim. Bu ev gerçekten aşırı güzel bir evdi. İki katlı lüks bir evdi fakat bir o kadar da göz yormuyordu. Gri ve antrasit renkleri yoğunluktaydı. Bekar bir erkeğin evine göre de fazla dekor bulunduruyordu. Mesela kapıdan girer girmez sağda büyük bir biten vardı ve içinde gümüş renkli biblolar duruyordu. Ardından biraz daha yürüyünce sağ ve sola ayrılan bir koridor ve kapının tam karşısında da kapısı olmayan bir salon vardı. Bizim dün gece kaldığımız oda koridorun sol tarafında kalıyordu ve açıkçası o oda hiç kullanılmıyormuş gibiydi. Sade ve içinde yaşanmışlık barındırmıyordu. Sağ taraftaki koridorda yürürken duvarda bir kaç raf vardı ve üzerinde dünya klasiklerinin olduğu kitaplar vardı. Karşıma çıkan ilk kapıyı açtım ve buranın bir tuvalet olduğunu görünce geri kapattım. Biraz daha yürüdüm ve karşımda bir kapı vardı. koridor yine sağa kıvrılıyordu ve bu bölümde de üst kata çıkan merdivenler vardı. Karşımdaki kapıyı açtım ve mutfak olduğunu gördüm. Ama gözlerimi alamama sebebim mutfak değildi. Omzuna bir havlu atmış,üzeri çıplak ve altında gri bir eşofmanla bana tüm sırtını sergileyen arkası dönük bir adet karan vardı. Tamam sırt kasların çok iyi nur tanem ama bu sırt.. ben naptım ya? Kliniklik vakayım cidden. Sırtının bir çok yeri çizik dolu olan karan geldiğimi anlamamıştı. Bense vicdan azabıyla baş başaydım. Yer yer kanamıştı ve üzerinde kurumuş kanlar hala duruyordu. Çok derin değildi fakat harita gibi çizilmişti sırtı. Tırnaklarıma bir bakış atıp bir daha sizi uzatmayacağım diye içimden geçirdim. Ardından pıtı pıtı karanın yanına yürüyüp yaşadığım vicdan azabıyla sırtına sarıldım. Burda olduğumu bilmemesine rağmen korkmamış tepki bile vermemişti. Ellerimi göğüslerine doğru uzatıp sırtından sarıldığımda elimin birini alıp dudaklarına götürdü ve içten bir şekilde öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karamel +18
Romantizm"Kapşonumu geçirdim ve kulaklıklarımı takıp sokak lambalarıyla aydınlanan yolda yürümeye başladım. Arka planda çalan "daddy issiues" şarkısına her zaman olduğu gibi eşlik ederken gözümden bir damla yaş aktı ve yanaklarımdan süzülüp yerle öpüştü. Kaf...