Sabah erkenden alarm sesiyle uyanmıştım. İyice esnedim ve yataktan çıktım. Çabucak hazırlanıp dövüş dersimin olduğu salona gittim. Soyunma odasında kıyafetlerimi değiştirdim ve sahaya indim. Antrenmana başlayacağım sırada Bay Louis beni çağırdı, hemen kafamı onun çağırdığı yine doğru çevirdim. Eliyle gel gel yapıyordu.
Yanına doğru ilerlemeye başladım.
Yanına vardığımda; "Seninle bir şey konuşmam gerekiyor Jungkook" dedi. Bende "Olur Bay Louis" dedim. "Gel bakalım" dedi. Bende onu takip ettim
Salonun çıkış kapısına geldiğimizde; "Bugün çok varlıklı bir mafya gelecek buraya" dedi. "Koruma olarak bizim salonumuzdan birini seçecek" diye devam etti. "Yani bay Louis?" diye sordum. "Biliyorsun ki buranın en iyi ve en eski dövüşçüsü sensin, bu iş hayatını daha iyi yaşamanı sağlayabilir, oldukça iyi bir maaşı var." dedi.
"Bay Louis, bir mafyaya korumalık yapmak ne kadar mantıklı?" diye sordum.
"Bak Jungkook eğer bu işe girersen hem senin açından hemde bizim ve salonumuz açısından oldukça iyi olacaktır" Bay Louis'i yıllardır tanırım ve çok severim abim gibidir. Daha önce onu hiç kırmadım ama bir mafyaya korumalık yapmak benlik değildi çok tehlikeli sonuçta."Bay Louis bu iş tehlikeli evet sizi kırmak istemiyorum ama bunu yapabileceğimden emin değilim."
"Jungkook biliyorum tehlikeli ama hem kendin için hemde bizim için bunu yapabilirsin, sende zor günerden geçiyorsun biliyorum." Doğru söylüyordu şu sıralar gerçekten de paraya ihtiyacım vardı.
"Düşün Jungkook öğleden sonra gelecek buraya" dedi. Biraz düşündüm ve paraya ihtiyacım olduğu için yapabilirim diye karar verdim.
Hem bay Louis'inde işine yarayacaktı hemde benim. Neden olmasın dedim. Hem ne kadar zor olabilir ki?
Bay Louis'in beni dürtüklemesiyle irkildim "Tamam mı Jungkook?" dedi.
"Tamam bay Louis biraz daha düşünüp size söyleyeceğim." dedim. Omzuma pat pat vurup arkasını dönüp gitti. Bende salona gidip antrenmana devam ettim.~
Saat 12.00 olmuştu çoktan. Acayip yorulmuştum. Sahanın dışındaki sandalyeler den birine gidip oturdum.
Bay Louis yanıma doğru koşar adımlarla geldi. "Jungkook, adam geldi. Lütfen beni hayal kırıklığına uğratma" dedi.
"Peki bay Louis ben düşündüm zaten"
"Tamam evlat güveniyorum sana, hadi beni takip et" dedi.Bay Louis'i takip ederek onun odasına doğru gittik. Bay Louis kapının önünde derin bir nefes alıp kapıyı açtı. Önden girerek benim için kapıyı iyice araladı.
Yavaş adımlarla odadan içeriye girdim ve olduğum yerde dona kaldım.Yanlış görmüş olmayı diledim o anda. Çünkü karşımda duran adam KİM TAEHYUNG'DU evet evet yanlış görmemiştim. Bu adam, bu mafya adam Kim Taehyung'du. Ağzım şokla aralanmıştı.
Gözlerimiz arasında bir köprü oluşmuştu. Bir an bile göz temasını kesmedik.
Bay Louis'in beni dürtmesiyle irkildim.
"Jungkook ne oldu?" gözlerimi Taehyung'dan çevirdim ve bay Louis'e baktım. "İyi misin?" diye sordu."İ-iyiyim" diyerek gözlerimi tekrar Taehyung'a çevirdim. Hala bana bakıyordu.
Artık kendime gelmeliydim. Fazla odaklanmıştım. Kafamı iki yana sallayarak kendimi toparladım. "Hadi Jungkook Bay Kimle tanışın" diyen bay Louis'e baktım. "Biz bay Kimle daha önce karşılaştık" dedim. Bunu duyan bay Louis'in ağzında bir gülümseme oluştu.
"Ah, bu çok iyi" dedi. Neresi iyi neresi kötü bilmem ama ilk karşılaşmamız hiç güzel değildi.O sırada kafamı Taehyung'a tekrar çevirdim. Etkileyici gözlerle beni süzüyordu. Ah, bu adam gerçekten de çok etkileyiciydi! Ayağa kalkıp yanıma doğru yürümeye başladığında sertçe yutkundum.
Yanıma ulaştığında duraksadı ve elini bana doğru uzattı. Hala o etkileyici gözleri üzerimdeydi. Karşılık vermem gerektiğini düşündüm ve bende elimi ona doğru uzatarak ellerimizi birleştirdim. Bundan hoşnut olmuş olmalı ki ağzında ufak bir sırıtış belirdi.
Elleriyle ellerimi ovuşturduğunda gözlerim büsbütün açıldı. Ah bu çok etkileyiciydi neler oluyor bana.Ellerimi yavaşça çekerek teması kestim.
"Merhaba Jungkook" diye söze girdi. "Merhaba bay Kim" dedim. Göz temasımız hala bozulmamıştı. Bu şaşırtıcı bir şekilde hoşuma gitmişti.bay Louis oturmamız için kanepeyi işaret etti ve bizde kanepeye doğru gitmeye başladık.
Kanepeye oturduğumuzda aramızda biraz mesafe vardı. Bir anda bay Kim bu mesafeyi kapatarak kalçasını kalçama doğru dokundurdu. Hayalı gözlerle ona baktım ve o da bana göz kırptı.
"Bay Louis, Jungkook bu iş için yeterli demiştiniz bir test edelim isterseniz" diyerek söze girdi.
"Tabi bay Kim test edelim" İkisini dinlerken iç geçirdim. Ah, bu adam dün gözümün önünde adamın birini kafasının ortasından vurdu, bu iş tehlikeliydi yapabileceğimden şüphe duydum bir an.
"Hadi Jungkook hünerlerini göster bana ve beni ikna et" diyerek göz kırptı tekrar.
Bu işe gerçekten ihtiyacım vardı ama tehlikeliydi. Gerçi yıllardır dövüş dersi alıyorum ve insanları dövüyorum çok ta abartmamam gerektiğini düşündüm. Kafamda onlarca soruyla savaştım ve bir karar verdim. En azından bir süreliğine yapardım korumalığını eğer bunu kabul ederse işe girecektim."Öncelikle bir şey sormak istiyorum"
"Tabi Jungkook sor" diyen bay Kime baktım ve "Bir süreliğine bu işi yapma gibi bir şansım var mı? eğer bu iş hoşuma giderse devam ederim" tabii ki işi bırakacaktım devam etme gibi bir lüksüm yoktu. Sadece bay Louis'i kırmak istemiyordum ve gerçekten de paraya ihtiyacım vardı.Bay Kim; "Olur neden olmasın" diyince ağzımda bir gülümseme belirdi. "Tamam o halde şimdi beni işe girmen için ikna etmen gerekiyor". Bu çok basitti çünkü yıllardır dövüş dersi alıyordum.
~
Sahaya gittiğimde ellerimi birbirine vurup sallandım. Karşımda duran adama yumruğu vurdum. Vurmamın etkisiyle sarsıldı, sert vurmuştum. Art arda yumruklar geçirdim adama ve son olarak bacaklarının ortasına tekmeyi geçirince dayanamayıp yere düştü. Kasıklarını tutmuş vaziyette acı içinde çırpınırken kafamı bay Kim'e çevirdim.
Alt dudağını ısırmış bir şekilde beni seyrediyordu. Ona baktığımı gördüğünde hemen omuzlarını silkti ve "Tamam bu kadar yeterli, iş için yeterince uygunsun" dedi. Bay Louis buna çok sevindi havalara uçmak ister gibi hareket etti.
Sahadan çıktığım gibi bay Kim'in yanına gittim. Elleriyle omzuma pat pat vurarak kulağıma yaklaşıp fısıldadı "Mmh bu çok etkileyiciydi çok beğendim" diyince gözlerim büsbütün açıldı. Nefeslerini kulağımda hissettiğimde kasıklarım sızlamaya başladı. Ah neler oluyor bana!
"O halde ben gidip sözleşmeyi getireyim" diyen bay Louis'in sesiyle birbirimizden uzaklaştık. Bay kim kafasını olumlu anlamda salladı ve sonra da bay Louis odasına doğru gitti.
Bay Kim tekrar aramızdaki mesafeyi kapatarak yanıma doğru yanaştı ve tekrar kulağıma fısıldadı "Korumam olacaksın ve bundan pişman olmayacaksın". Gözlerimi yumarak onun nefeslerini hissediyordum bu çok hoştu gerçekten de çok hoştu.
~
Bay Louis elinde sözleşmeyle geldiğinde tekrar birbirimizden uzaklaştık. Bay Louis maddeleri okuduğunu söylemişti ama ben tekrardan bir bakmak istedim.
Zorlayıcı maddeler yoktu bu biraz tuhafıma kaçtı açıkçası. Sonuçta Kore'nin en büyük mafya liderlerinden biri neden bu kadar basit bir iş için bu kadar basit maddeler koyup yüksek mevla ödesin ki? Ama bunu sorgulamadım işime geliyordu sonuçta.
Sözleşmeyi imzaladıktan sonra Bay Kim "Yeni işin hayırlı olsun Jungkook merak etme pişman olmayacaksın" diyerek sırıttı. "Hemen yarın gel ve işe başla sabah erkenden seni malikanemde görmek istiyorum" İçimdeki korku azalmıştı hem maddeler de zorlayıcı değildi. Kafamı olumlu anlamda salladım.
BÖLÜM SONUU AH YAZARKEN YORULDUM OKULDA DA YAZDIM JSUEKWUWHAİWSHKQ UMARIM OKUNUR DA EMEKLERİM BOŞUNA GİTMEZ NEYSE DİĞER BÖLÜM NE ZAMAN GELİR BİLMİYORUM AMA HEYECANLI GELECEK EHEHH SPOİ VERMİŞ OLABİLİRİM GÖRÜŞMEK ÜZEREEE🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DANGEROUS LOVE - TAEKOOK
Short StoryMafya Kim Taehyung'un malikanesine, yıllardır dövüş dersi alan Jeon Jungkook koruma olarak çalışmaya gelecektir. -İş bahane Jeon biliyorsun değil mi? -Nasıl yani? -Odama gel orada konuşalım. rahatsız olacaklar okumasın! yetişkin içerik, semetae, uke...