Jeon yapma

835 81 85
                                    

Selamm ben geldim yeni bölümle jskajsqiszbztk albertin amk oc sinirlerimi bozdu neyse siz beni takmayın boş konuşuyorum. Bol bol yorum yapmayı, oy vermeyi ve takip etmeyi unutmayın. İyi okumalar.

Kafasını yere doğru eğdiği için kim olduğunu hâlâ anlamamıştım. Başını kaldırdığında bu kişinin Albert olduğunu gördüm. Kan beynime sıçramıştı resmen. Onu hemen şuracıkta öldürmek istiyordum "Beni özledin mi?"

Zerre düşünmeden sikine sertçe bir diz attım. Atmamın etkisiyle elleri üzerimden ayrıldı. Yerde penisini tutarak kıvrınmaya başladığında yarım ağız gülümsedim. "Aah." Baya sert vurduğumun farkındaydım. Bununla yetinmeyip yerdeyken de omzuna sertçe bir tekme geçirdim. Acı içinde inlemesi hoşuma gidiyordu. Bunu fazlasıyla hak etmişti.

Yere dizlerimin üstüne çöküp etrafa baktım. Kimsenin olmadığını anlayınca gülümsedim. Başımı Albert'e doğru çevirerek

"Özledim"
"Hemde çok özledim" dedim.

Hâlâ kıvranıyordu. Elimi kafasına götürerek şapkasını çıkardım ve sağ köşeme fırlattım. Saçlarından tuttuğum gibi ayağa kalktım. Benimle birlikte o da kalkıyordu.

"Şerefsiz ne yaptığını sanıyorsun. Seni gebertirim" dedi acı bir ses tonuyla.

"Hak ettiğini veriyorum. Bu daha hiçbir şey" diyerek sırıttığımda sinirli gözlerle bana baktı.

Ağrısı biraz dinmiş olmalı ki saçlarını tuttuğum elimi saçlarından kurtarmayı başardı.

"Vah vah çok yazık. Benden bu kadar kolay kurtulabileceğini mi sanıyorsun" diyerek elimi boğazına attım ve yönlerimizi değiştirdim. Artık benim değil onun sırtı duvara yaslıydı.

Boğazını çok sert sıkıyordum. Biraz daha devam etsem ölecekti. Ama şuan o kadar öfkeliydim ki ölmesi hiçte sikimde olmazdı.

"Bı-bırak b-beni"

Ellerini kollarıma uzattı bırakmam için ama hiçbir faydası olmadı.

"Ta-Taehyung" dediğinde aniden durdum. Ellerimi boğazından çekince yere düştü. Yerde boğazını tutarak öksürmeye başladı. "Ne olmuş Taehyung'a" diye sordum sinirli bir ifadeyle.

"Onun yaşamasını istiyorsan beni dinle"

Kaşlarım aniden çatıldı. "Ne saçmalıyorsun sen" diye sorduğumda "Yaşamasını istiyorsan söyleyeceklerimi iyi dinle. Yarım bıraktığım işi bitirmesini bili-" sözünü bitirmeden onu siyah gömleğinden tutup yerden kaldırıp duvara sertçe vurduğumda acıyla inledi.

"Nereden geliyor bu güç. Açıkçası hoşuma gitti." diyerek sırıttığında yüzüne yumruğu geçirdim. Yumruğun etkisiyle yüzü yana doğru kaydı. Saçlarını tutup yine aynı hizzaya getirdiğimde ağzının ve burnunun kanadığını gördüm. Yüzünü yana doğru çevirerek ağzındaki kanı tükürdü.

"Fazla cesaretlisin. Bana karşı bunu yapan tek kişisin" dediğinde derin bir nefes aldım.

"Dahasını da ister misin?" diye sorduğumda kafasını iki yana sallayıp "Hayır hayır, istemiyorum" dedi.

Ellerimi ondan çekerek bıraktım. Biraz daha burada kalmaya devam edersem onu öldüreceğimden emindim. Ama böyle bir şerefsiz için elimi kana bulamam yazık olurdu.

DANGEROUS LOVE - TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin