sınav haftamdı bu yüzden yazamadım neyse bol bol yorum yapınnn
"Çok yoruldun Jeon hadi biraz uyu" dediğinde kafamı iki yana salladım. "Hayır uyumayacağım seni içimde hissetmek istiyorum"
"Emin misin Jeon? " diye sorduğunda. Başımı olumlu anlamda salladım. "Yap şunu Taehyung seni deliler gibi içimde istiyorum" dediğimde alt dudağını ısırdı.
"Ah Jeon seni deliler gibi becereceğim" Ah bunu istiyordum zaten. Oturduğum yerden kalkmak için hamle yaptığımda buna izin vermeyip beni yatağa yatırdı ve üzerime çıktı. Kalbim yerinden çıkacakmış gibi oldu.
Aramızda göz teması oluştu. Uzun uzun baktı bana ve tabi bende ona baktım. Diliyle dudaklarını yaladı ve sert bir soluk çekti içine. Bacaklarımı ayırıp arasına girdiğinde genzimden büyük bir inilti fırladı. Parmaklarını deliğime konumaldırdı ve içeriye doğru itti. "Aahhh" Parmakları içimde gezintiye çıkmış gibiydi. Duvarlarıma sertçe vuruyordu. İniltilerim odayı doldurmuştu. Kendimden geçmiştim, kalbim yerinden çıkacak gibiydi.
Parmaklarının hızını arttırdıkça arttırdı. "Ah Jeon parmaklarımla bile bu hale geldiysen penisimi içinde hayal edemiyorum".
Bir süre sonra parmaklarını deliğimden çıkarttı ve parmaklarına baktı. 'Ah tekrar yap şunu çok iyi hissettiriyor'. Parmaklarını ağzının içine soktuğunda sertçe yutkundum. Gözümün içine baka baka parmaklarını yaladı. Ah beni deli ediyor bu adam. Parmaklarını ağzından ıslak bir sesle çıkardı ve bana doğru eğildi.
"Jeon sırtını bana doğru dön" dediğinde vakit kaybetmeden kendimi çevirmeye çalıştım ama pek te hızlı davranamamıştım. Yavaşça dönebildim ama döndüm sonuçta. Kasıklarımdaki ağrı hala dinmemişti. İçime girmesi gerekiyordu.
Onu beklerken bir anda kalçama şaplak attığında yüksek bir sesle bağırdım. Ah elleri çok sertti ve bu acıtmıştı. Art arda 3 kez şaplak attıktan sonra masaj yapmaya başladı. Ne yaptığını veya ne yapmak istediğini anlayamamıştım. Ama kalçam acımıştı gerçekten.
Omuzumun üzerinden ona baktığımda dizlerinin üzerine doğrulup penisini deliğime konumlandırdı. Ah sonunda buna çok ihtiyacım var be adam yap şunu artık. Tam yapacağını düşündüğüm anda geri çekildi. Ah siktir şaka mı yapıyorsun be adam.
"Taehyung neden durdun?" diye sorduğumda "Canın çok yanmasın diye kayganlaştırıcı kullanacağım bekle hemen geliyorum" diyip yataktan kalkıp gitti.
Kapının yanındaki masaya gitti ve çekmeceyi açtı. Elleriyle çekmeceyi karıştırdıktan sonra kayganlaştırıcıyı bulmuş olmalı ki elini geri çektiği gibi çekmeceyi kapatarak yanıma doğru gelmeye başladı. Yanıma vardığında kayganlaştırıcının kapağını açtı ve eline biraz sürdü. Daha sonra gözlerimin içine baka baka penisine sürmeye başladı. Eliyle gel gitler yapıyordu ve göz temasını bırakmadı hiç.
Sürmeyi bitirdikten sonra tekrar yatağa yüz üstü uzanmam için elleriyle belimi tuttu ve geri yatırdı. Ah bu defa olacak gibi.
Bacaklarımı iyice ayırarak penisini deliğime konumlandırdı. Sert soluklar alıyordum ve tabi veriyordum da. Penisini deliğime dokundurduğunda alt dudağımı ısırdım. Deliğimin etrafında daireler çizerek bana işkence çektiriyordu. Bir süre bunu yapmaya devam etti. Deliğimin kasılıyordu ve onu istiyordu, artık bunu yapması için dua ediyordum. Bu işkence çok fazlaydı ve ben bu kadarını kaldıramıyordum.
Penisini deliğimden içeriye doğru ittiğinde genzimden delicesine bir inilti çıktı. Ah penisi çok büyüktü deliğim yırtılacak gibiydi. İçime sertçe vuruşlar yapıyordu. Ellerimle yorganı sıkıca tutmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DANGEROUS LOVE - TAEKOOK
Short StoryMafya Kim Taehyung'un malikanesine, yıllardır dövüş dersi alan Jeon Jungkook koruma olarak çalışmaya gelecektir. -İş bahane Jeon biliyorsun değil mi? -Nasıl yani? -Odama gel orada konuşalım. rahatsız olacaklar okumasın! yetişkin içerik, semetae, uke...