Selam uzun bir aradan sonra ben geldim. Bir an hiç yazmamaya karar vermiştim. Çünkü okumalar gittikçe düşüyor ve yorumlar az. Ama okuyucularım sağolsun beni bu fikrimden caydırdılar. Neyse bol bol yorum yapmayı, oy vermeyi ve takip etmeyi unutmayın.
İyi okumalar.
"Teşekkür ederim Jeon bu seksi asla unutmayacağım"Sabah yüzüme vuran sıcak nefesler eşliğinde uyandım. Gözlerimi yarım yamalak açtığımda beni kolları arasında sıkıca saran Taehyung'u gördüm. Hâlâ uyuyordu. Yüzü bana çok yakındı. Hemen hemen burunlarımız değiyordu. Yüzü o kadar güzeldi ki anlatamam. Hafif esmer teni büyüleyiciydi.
Gözlerimle onu süzerken aniden gözlerini açıp dudağıma kaçamak bir öpücük kondurdu ve hemen geri çekildi. Aniden uyandığı için irkilmiştim.
"Günaydın güzelim" dedi boğuk bir sesle. Derin bir nefes aldım. Çünkü gerçekten korkmuştum. Ani şeylerden korkan biriyimdir. Bu yüzden olsa gerek.
Ama kendimden taviz vermeden gülümseyerek "Günaydın Taehyung" dedim. Sıkıca saran kollarıyla beni kendine daha fazla yaklaştırdı. Belimi saran elleriyle beni daha fazla sıktı.
"Mmh dün gece aklıma geldikçe azıyorum Jeon" dediğinde gözlerimi sıkıca yumdum. Tekrar açtığımda sırıtarak beni izlediğini gördüm. Gerçekten çok güzeldi. Benimde aklıma geldikçe tekrarlamak istiyordum.
Burnunu burnuma sürterek "Tekrarlasak mı bunu hm?" diye sordu. "Olur tekrarlarız" dedim utangaç bir sesle. "Ama hemen şimdi" dediğinde şaşırdım. Açıkçası şimdi demesini beklemiyordum.
"Şuan olmaz Taehyung" dedim kararlı bir sesle. Anlamaz gözlerle bana baktı. "Neden olmazmış Jeon?" diye sordu. "Dün tuzağına düştüm ama şimdi düşmeyeceğim o tuzağa" diyerek duraksadım. Ardından "Hâlâ iyileşmediğinin ikimiz de farkındayız. Bu yüzden olmaz" diyerek devam ettim. Beni saran kollarını bir anda kendine doğru çekti ve sırtını bana dönecek şekilde diğer tarafa yattı.
"Taehyung yapma böyle" diyerek elimi omuzuna attığımda omzunu silkerek elimi omzundan düşürdü. Resmen trip atıyordu. "Sen trip mi atıyorsun? Bana mı öyle geliyor?" diye sorduğumda vücudunu hızlıca bana doğru çevirerek kaşlarını çattı. "Ben trip atmam Jeon" dediğinde elimi ağzıma götürerek güldüm. "Tabi atmazsın" dediğimde beni hızlıca kendine doğru çekerek dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
Sertçe öpmeye başlayınca karşılık vermeye çalıştım. Pek başaramadım ama olsun. Elleriyle belimi iyice sardı ve ardından alt dudağımı ağzının içine alıp sertçe emince istemsizce ağzımdan boğuk iniltiler çıktı. Dudaklarımdan ayrıldığında dilimle dudaklarımı yalamaya başladım. Bunu fırsat bilerek dilimi ağzının içine alıp emmeye başladı. İniltilerimin ardı arkası kesilmiyordu. Şehvet dolu bir andı.
Bir süre sonra dilimi bırakıp geri çekildi. Dudağım ve dilim uyuşmuştu. Gözlerimin içine bakarak "Trip mi atıyormuşum Jeon" dediğinde istemsizce gülümsedim ve "Atmıyormuşsun" dedim.
~
Kahvaltı yapıp işimizin başına gitmiştik. Taehyung çalışma odasına gidip işlerini halledeceğini söylemişti. Bende bahçede diğer korumaların yanında işimin başındaydım. Dış kapının ziline basılmıştı. Bir koruma kapıyı açmak için yanımızdan ayrıldı. Kapıyı açtığında gelen kişinin Helena olduğunu gördüm. Mutlu mutlu içeriye girdi. Yanıma doğru gelerek "Günaydın" dedi. Karşılık olarak bende "Günaydın" dedim. "Abim nerede?" diye sordu. "Çalışma odasında" dedim sakin bir sesle. "Tamamdır" diyerek içeriye doğru yürümeye başladı. Bir ara kafasını çevirdi. Bir şey söyleyecek gibi oldu ama söylemeden önüne dönüp devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DANGEROUS LOVE - TAEKOOK
Short StoryMafya Kim Taehyung'un malikanesine, yıllardır dövüş dersi alan Jeon Jungkook koruma olarak çalışmaya gelecektir. -İş bahane Jeon biliyorsun değil mi? -Nasıl yani? -Odama gel orada konuşalım. rahatsız olacaklar okumasın! yetişkin içerik, semetae, uke...