Selamlar ben geldim. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Bölümü erken yazmam için çok ısrar eden biri vardı. Bende kıyamadım ve yazmaya başlıyorum. Umarım beğenirsiniz. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum. İyi okumalar.
Beni istemediğini haykır tamam mı? Önceden yaptığın gibi" dediğinde "Taehyung isteyerek yapmıyordum diyerek başımı eğdim. "Biliyorum güzelim şaka yaptım. Kaldır o başını" demesiyle başımı kaldırdım ve ona baktım.
"Ne zaman başlıyoruz?"
Taehyung kolundaki saate baktığında "Hmm, işlerinin bitmesine 1 saate yakın var daha."
"Tamam o halde bekleyelim."
"Bende o zamana kadar hasret gidereyim diyorum. Hm? Çok özledim seni" diyerek tekrardan dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
~
"Taehyung artık başlayalım mı?"
Taehyung elindeki saate tekrar baktığında "İşte şimdi başlayabiliriz. Hadi bağır bana" diyerek benden biraz uzaklaştı.
"Seni istemiyorum neyini anlamıyorsun?"
"Ne bu hallerin Jeon?"
"Ne var halimde!? Sana açık açık seni istemediğimi söylüyorum." Bunu söylerken ses tonum fazla yüksekti. Taehyung'la aramızda çok mesafe olmadığı için kulağını işaret edip "Ağrıdı" diyerek fısıldadı.
"Sen böyle değildin. Ne o başkasını mı buldun kendine?"
"Buldum veya bulmadım. Seni ilgilendirmez tamam mı?"
"Sadece tek bir şey isteyeceğim sonra ne istiyorsan onu yap."
"Söyle ne istiyorsun?"
"Gözlerimin içine bakarak beni artık istemediğini söyle." Bunu duyduğumda olduğum yerde kaskatı kesildim. "Ne?" diyerek şaşkın bir şekilde cevapladım. "Duydun işte. Yap ve git" dediğinde bizi dinlediğini hesaba katarak oyunu bozmadım. Ama bu haksızlıktı, istediği şey çok zordu. Tamam oyun olabilir ama bunu yapamayacaktım.
Kapıyı aralık bıraktığımız için bizi görme ihtimali vardı. Yani bunu yapmam gerekiyordu. Kızmış gözlerle ona bakarken 'Hadi yap şunu' dercesine eliyle işaret verdi. Aramızdaki mesafeyi kapatarak gözlerimizin buluşmasına izin verdim. Bu güzel ve aşk dolu bakan gözlere bakıp seni istemiyorum demek zorluğun da ötesindeydi.
Tabii ki gözlerimi ondan birazda olsa kaçırmıştım. Çünkü bunu gerçekten yapamazdım. Gözlerinin üstüne, alın tarafına bakarak "Seni istemiyorum" dedim. Üzülmüş gibi yapıp "Tamamdır, şimdi siktir olup git nereye istersen" diyerek bağırdığında "Gideceğim zaten" diyerek bu defa ben ona bağırdım.
Kapıya doğru ilerlemeye başladığımda kapıda bir hareketlenme gördüm. Balığımız oltaya yakalanmıştı bile çoktan. Elimle arkamdan Taehyung'a işaret verdiğimde hızlıca sessiz adımlarla yanıma doğru geldi. Bu defa dışarı çıkan ben olmayacaktım. Onu Taehyung yakalayacaktı. Olduğum yerde durdum ve Taehyung'un hamlesini bekledim.
Taehyung odadan çıktığında etrafına bakındı. "Kimse yok burada" diyerek sessiz bir şekilde konuştu. "Ne? Nasıl yok?" diyerek sordum. "Gelde bak, kimse yok" dediğinde kapıdan çıkıp etrafa bakındım. Gerçektende kimse yoktu. Hayal kırıklığına uğradım o an. Bunca şey boşuna mıydı yani?
Taehyung'la olduğumuz yerde sitem ederken birden kulağımıza bir ses geldi. Taehyung'un odasına çok uzak olmayan kiler benzeri odadan birinin konuşma sesi geliyordu. Sesi çok kısıktı ama anlaşılıyordu. Odaya daha da yakınlaşarak konuşmaları dinlemeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DANGEROUS LOVE - TAEKOOK
Short StoryMafya Kim Taehyung'un malikanesine, yıllardır dövüş dersi alan Jeon Jungkook koruma olarak çalışmaya gelecektir. -İş bahane Jeon biliyorsun değil mi? -Nasıl yani? -Odama gel orada konuşalım. rahatsız olacaklar okumasın! yetişkin içerik, semetae, uke...