Şerefsiz it

612 75 67
                                    

Selamlar ben geldim. Daha sık bölüm yazacağımı söylemiştim. İşler istediğim gibi gitmedi maalesef ama yinede elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum. Şu okulda biterse daha da muazzam olacak.

Finale yaklaşsam mı artık fikirlerinizi almaya da geldim açıkçası. Sizin kararınıza göre hareket edebilirim. Neyse oy ve yorumlarınızı bekliyorum. İyi okumalar.


"Taehyung"

"Evet Jeon?"

"Sarıl bana, sadece sarıl" dememle kollarını açtı. Ve bende kendimi onun güvenli kollarına bahşettim.

Belki de bu ona son sarılışımdı. Kafamı gömdüğüm göğsünün kokusunu içime çektim. O kadar güzel kokuyordu ki hep sarılmak istiyordum ona. Bu güvenli kollarının arasında kalmak istiyordum.

Elleriyle saçlarımı okşuyordu. Yaptığım onca şeye rağmen hâlâ bana bu kadar değer vermesi bir yandan hoşuma gidiyordu. Ama verdiği bu değerin karşılığını bile veremiyordum ona.

Uzun bir süre bu şekilde sarıldık. Artık bitmesi gerektiğini düşündüğüm için yavaşça ondan ayrıldım. "Daha iyi misin güzelim?" diye sordu. "Bilmiyorum" dedim. "İyi olman için ne yapmam gerekiyor. Her şeyi yaparım senin için" dediğinde sertçe yutkundum. "Hiçbir şey, sadece uyumak istiyorum" dedim sakin bir ses tonuyla. "Bunca hazırlık boşa gidecek desene. Ama sorun değil, başka zaman yaparız. Daha iyi olduğun bir zaman" dediğinde kafamı salladım.

Olacaklardan haberi yoktu tabi. Şuan ondan uzaklaşmam gerektiğinden de haberi yoktu. Olmamalıydı da.

"Ben artık gideyim"

"Yanımda uyumayacak mısın Jeon?"

"Hayır, kendi odama gitmek istiyorum"

"Peki Jeon, seni zorlamayacağım ama burada benimle birlikte yatmanı istiyorum"

"Ben istemiyorum"

Bende istiyordum ama bunu yapamazdım. Bana daha fazla bağlanmasını istemiyordum. Ben uzaklaştıkça o yaklaşıyordu. Böyle olmamalıydı. Bir an önce bitmeliydi.

Arkamı dönüp yavaş adımlarla odadan çıkmaya başladım. Omzunun üzerinden ona baktığımda hâlâ beni seyrettiğini gördüm. Üzülmüştü. Bende üzülüyordum. Ama elimden başka bir şey gelmezdi.

Odadan çıkıp merdivenlere doğru geldim. Gözlerim dolmuştu. Orada belli olmasın diye bin takla attım. Ama artık tutamadım kendimi. Merdivenlerden inip odama doğru gitmeye başladım. Yukarıya baktığımda orada birinin olduğunu gördüm. Ama mesafeden dolayı kim olduğunu seçemedim. Şuan çokta umurumda değil diyerek odama gittim.

Kapıyı açtığım gibi odaya girdim. Kapımı kapattım ve üzerimdeki kıyafetlerle kendimi yatağa yüz üstü attım.

~

Sabah gözümü, yüzüme vuran güneş ışıklarıyla açtım. Kıyafetlerim hâlâ üzerimdeydi. Dün öylece uyuya kalmıştım. Yavaşça yataktan çıkarak tuvalete gittim. Elimi yüzümü soğuk bir suyla yıkayıp ayılmamı sağladım.

Saate baktığımda kahvaltıya gitmem gerektiğini anladım. Hiç oyalanmadan odadan çıktım ve mutfağın yolunu tuttum.

Mutfağa gittiğimde kahvaltının hazır olduğunu gördüm. "Uyanmışsın, gel de kahvaltını yap." Hizmetçi kadının bunu söylemesiyle masaya oturdum ve kahvaltımı yapmaya başladım.

Kahvaltımı yaparken mutfağa birden Taehyung geldi. Beni gördüğünde duraksadı. Daha sonra yanıma gelerek "Günaydın Jeon" dedi. Bende karşılık olarak "Günaydın" dedim.

DANGEROUS LOVE - TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin