Doyumsuz

1.2K 92 49
                                    

Selamm ben geldim herkes bu bölümü bekliyor beklediğinize değecek janaajkaj

yani umarım değer çünkü çokta iyi yazamıyorum neyse bol bol yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın ve birde takip ederseniz çok sevinirim iyi okumalaarrr

"Mmh yatağa mı geçsek artık"

Penisimdeki elini yavaşça çıkardı.
"Ama istersen burada da hallederiz Jeon hm?"
"Hayır, yatağa geçelim ayakta kalma" dediğimde hafifçe sırıttı.
"Benim için farketmez, sadece yapalım şunu"

Yatağa doğru çok yavaş olamayacak adımlarla gitmeye başladık. Taehyung'un üzerinde bir şey yoktu sadece eşofmanlaydı. Karnının üzerindeki yara bezini gördükçe yapmamam gerektiğini düşünüyordum. Ama ona bunu söylememeliydim. Ne yapmalıydım bilmiyordum. Çok zorlamadan yapmayı başarabilecek miydik? Sorular kafamı iyice bulandırıyordu.

Aniden durdum. Durduğumu görünce tabi o da durdu. "Taehyung" dedim sakin bir ses tonuyla. "Söyle güzelim" dedi. Söyleyip söylememek arasında kaldım ama eğer söylersem olacakları tahmin edebiliyordum. "Hiçbir şey boşver" dediğimde anlamaz gözlerle bana baktı. Ama hiçbir şey söylemedi.

"Hm neyle başlamak istersin güzelim" diye sorduğunda bir süre düşündüm. Onu en az yoracak şeyi yapmalıydık.

"Sakso" diyerek duraksadım. Ardından "Sakso çekmek istiyorum" dedim. Memnun bir ifadeyle gülümsedi ve "Hm demek sakso, sevdim bunu" dedi.

Elleri yeniden belime yerleşmişti. Resmen elleriyle bile eziyet çektiriyordu bana. Elimi eşofmanının lastiğine attım. Yavaş hamlelerle eşofmanı dizine kadar indirdim ve yere çömeldim. Boxer'ının altından kocaman penisi belirdi. Elimi yavaşça penisinin üzerinde gezdirdim. "Mmh" ufak iniltiler çıkıyordu ağzından. Ve bu iniltiler yeterince azmama sebebiyet vermişti.

Penisi fazlasıyla sertleşmişti. Dudaklarımı boxerın üzerinden sertçe penisine bastırdım. Bir süre sonra geri çekildim. Ellerim bu defa boxerına kaydı. Yavaşça onu da dizlerine kadar indirdim. Penisi normalde bile kocamandı. Ama şuan çok daha büyüktü... Ardından ayağa kalkarak üzerimdeki eşofmandan kurtuldum ve bir kenara fırlattım. Taehyung hülyalı gözlerle beni izliyordu. Gözlerinin içine bakarak boxerımı çıkardım ve onu da eşofmanın olduğu yere fırlattım. Önüme gelen uzun saçlarımı kulağımın arkasına attım. Pensime uzunca baktı. Sayesinde benimki de yeterince sertleşmiş ve kalkmıştı. Bakarken bir kaç kez diliyle dudaklarını yaladı.

Tekrar yere çömeldim.

Başımı Taehyung'a kaldırarak "Taehyung yatağa otur ve sadece yapacaklarımı seyret" dedim usul bir sesle. Yarım ağız gülümsedi ve yatağa yavaşça oturdu. Sertleşmiş penisi karnına değiyordu. Bir elimle penisinin kökünü tuttum. Gerçekten çok sertti..

Dudaklarımı penisinin ucuna konumlandırdım. Ufak dil darbeleriyle penisini yaladım. Önce ucunu daha sonra gövdesini. En sonda skrotumuna yaptım aynı muameleyi.

Bir süre sonra artık başlamam gerektiğini düşündüm. Zaten ağzından çıkan iniltilerden daha fazla dayanamayacağı anlaşılıyordu.

Tekrar dudaklarımı penisinin ucuna konumlandırdım. Ağzımı kocaman açtım ve pensini ağzıma soktum. Taehyung'un ağzından "Aahh" diye bir inilti sesi geldi kulağıma. Ona zevk vermek çok güzeldi. Ve tabi ona zevk verirken bende zevk alıyordum.

Kocaman penisine çok hızlı olmayacak şekilde gel gitler yaptım. Bunun yeterli olmadığını düşünerek daha da hızlandım. Hızlandıkça hızlandım ve resmen kendimi kaybettim. Taehyung'un ağzından çıkan art arda iniltiler daha da hızlanmama neden oluyordu. O inledikçe daha fazla hızlanıyordum. Boğulacak gibi oluyordum adeta. Ama umurumda değildi.

DANGEROUS LOVE - TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin