Selamlar ben geldim. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Sık sık bölüm yazacağımı söyledim. Ama üzerimde acayip bir üşengeçlik var ve sebebini bilmiyorum. Bu aralar her şeye üşeniyorum. Ama yinede yazmaya çalışacağım. Neyse oy ve yorumlarınızı bekliyorum. İyi okumalar.
"Taehyung" dediğimde olduğu durumdan taviz vermeden sarılmaya devam etti. "Taehyung bırak" dedim bu defa.
Bıraktığında gözlerimin içine bakarak konuştu. "Neden söylemedin?"
"Neyi?" diyerek sorusuna soruyla cevap verdim. "Jeon her şeyi biliyorum" diyerek duraksadı. Ardından "Bu davranışlarının sebebini biliyorum." diyerek devam etti. Acaba biliyormuydu? Hayır hayır nereden bilecekti.
"Neymiş sebebi?" diye sordum. "Jeon yapma artık, biliyorum her şeyi. Albert itinin sana bunu zorla yaptırdığını biliyorum" dediğinde gözlerim kocaman açıldı. Ne? Nasıl biliyordu bunu? Nereden öğrenmişti?
"N-ne?" diyerek şaşkın bir şekilde cevapladım. "Güzelim benim neden söylemedin bana. Beraber çözebilirdik. Bir ara gerçekten benden artık nefret ettiğini düşündüm." dediğinde dolan gözlerim eşliğinde ona sarıldım. Sarılmama karşılık vererek saçlarımdan öptü. "Tamam artık geçti. Üzme kendini güzelim."
Kafamı ona doğru kaldırıp baktım. "Seni ne ile tehdit etti güzelim? Söyle bana" dediğinde artık bildiği için daha fazla yalan söylememin bir anlamı olmadığından her şeyi anlatma kararı aldım. "Seninle tehdit etti." Bunu duyduğunda kaşları çatıldı. "Ne? Ne demek oluyor bu? Benimle nasıl tehdit edebilir seni?" diye art arda sorular sorduğunda "Hepsini cevaplayacağım ve her şeyi anlatacağım" dedim. "Ama önce kapıyı kapatıp kilitleyelim" dediğimde "Tamam güzelim de ne gerek var ki buna?" diye sorduğunda "Evdeki her hareketimi Albert'e anlatan biri var" dedim. Bunu duyduğunda "Ne! Benim evimde Albert'in adamı mı var yani? Senin her hareketini anlatan!? Hayatta olmaz." diyerek çıkıştı.
"Dün sana sarıldığımı bile anlatmış" dediğimde bu defa gerçekten sinir küpüne döndüğünü farkettim. "Kim olduğunu biliyor musun? Ya da neyse ben öğrenirim. Bunu yaptığına onu pişman edeceğim. Kim ise fazla yaşadı!"
"Bilmiyorum kim olduğunu."
"Neyse güzelim boşver şimdilik onu. Anlat bana her şeyi."
Kapıyı kapatıp kilitledim ve Taehyung'un genişçe yatağında oturduk. "Hadi bakalım anlat."
"İzin günümü hatırlıyor musun. Hani salona gidecektim." dediğimde "Evet hatırlıyorum" diyerek cevap verdi. "İşte o gün. Her şey o gün başladı. Salona doğru giderken birinin beni takip ettiğini gördüm. Kim olduğunu bilmiyordum. Bir şekilde ben bunu tuttum ve sıkıştırdım. Gördüm ki bu kişi Albert." diyerek duraksadım. Sertçe bir nefes aldı ve "Devam et bakalım" dedi.
"Beni orada seninle tehdit etti. Eğer Taehyungla aranda olan bu samimiyeti bitirmezsen ve kendinden soğutmazsan seni öldüreceğinden bahsetti" dediğimde " Ne!?" dedi. "Hiçbir sikim yapamaz o bana."
"Devam edeyim mi?" diye sorduğumda "Ah evet devam et sen" dedi."Başta çok takmadım. Hatta vurdum bile ona. Ama daha sonra ciddiye binince kafam karıştı. Ne yapacağımı bilemedim" diyerek kafamı öne doğru eğdim. "Eğme başını dik kal Jeon" diyerek çenemden tutarak başımı kaldırdı.
"O gün salona hiç gitmedim. Sahilde oturup düşündüm. Uzunca bir süre düşündüm. Ve artık senden uzak durma kararı aldım. "Aferin sana güzelim" dediğinde "Devam edeyim mi?" diyerek tekrar sordum. "Tamam tamam sustum. Dinliyorum." diyerek bu defa sustu.
"Yanına geldiğimde ilk soğukluğu yapmıştım zaten. Ne kadar istemesem de. Daha sonra düşündüm ve Albert'in benim yaptıklarımı göremeyeceği için ona yalan söyleyebilirim diyerekten seninle tekrar yakın oldum. Hatta beraber oldum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DANGEROUS LOVE - TAEKOOK
Short StoryMafya Kim Taehyung'un malikanesine, yıllardır dövüş dersi alan Jeon Jungkook koruma olarak çalışmaya gelecektir. -İş bahane Jeon biliyorsun değil mi? -Nasıl yani? -Odama gel orada konuşalım. rahatsız olacaklar okumasın! yetişkin içerik, semetae, uke...