bol bol yorum yapmayı unutmayınnn
Sadece dokunuşlarıyla bile beni kendimden geçirtmişti. "Bu gece bana vakit ayırmaya ne dersin Jeon?"
Ah bunu gerçekten söylemiş miydi? "Ha?" diye sordum. "Duydun işte Jeon geceyi benimle geçir" diyerek kulağıma fısıldadığında kendimden geçtim.
Evet bu adamı deli gibi istiyordum ve kendime hakim olamıyordum.
"Cevap vermeyi düşünüyor musun?" diyip kafasını boynuma doğru getirip öptüğünde alt dudağımı ısırdım. Öpmeye devam ederken hızını da arttırıyordu. Ağzımdan çıkan hafif iniltiye mani olamadım.
"Hadi ama Jeon sende istiyorsun inkar etme sakın" diyip dudaklarını boynumdan çekti. "Söyle Jeon istiyorum de". Ah ne yapmalıydım, beynim şuan yanımda duran adamın mafya olduğunu ve uzak durmamı söylüyordu fakat kalbim bu düşünceleri bir kenara atıp onunla deli gibi sevişmemi söylüyordu.
Galiba kalbimin sesini dinleyecektim. Çünkü bu adam beni deli ediyordu. Onunla birlikte olmak istiyordum. Onunda istediğini görüyordum. Hala benden bir cevap bekliyordu.
Yüzümü ona doğru yaklaştırıp "Evet" dedim. Ah Jungkook nereden geliyor bu cesaret. "Imm o halde beklemenin bir anlamı yok" dediğinde sertçe yutkundum.
Ellerini boynuma getirip sıvazladı. "Buraya imzamı bırakmak istiyorum" diyip kafasını boynuma gömdü ve emmeye başladı. Ah bu çok iyi hissettiriyordu. Bir anda ellerim omzuna doğru kaydı. Bunu fırsat bilerek ellerini belime yerleştirdi ve belimi ovmaya başladı.
Bir süre böyle devam ettikten sonra kafasını boynumdan geri çekip benimle göz teması kurdu. "Çok hoşuma gidiyorsun Jeon çok" dediğinde yarım ağız sırıttım. Ah sende benim hoşuma gidiyorsun deli gibi hemde.
Dilimle dudaklarımı yaladığımda alt dudağını ısırdı. "Sizde benim hoşuma gidiyorsunuz" Evet bunu söyledim ama ne kadar doğru yaptım hiç bilmiyorum.
Sözlerimi duyduğunda yüzünde kocaman bir gülümseme belirdi. Ardından hemen dudağıma yapıştı. Şokla onu seyrederken alt dudağımı emmeye başladı. Ağzına iniltilerimi bıraktım. O hızlandıkça ben daha da inledim.
Etraf çok sessizdi bu yüzden en ufak iniltim bile duyuluyordu. Alt dudağımı ısırdığı zaman yüksek bir sesle inledim ve ellerimi omzuna götürdüm. Belimden sıkıca tutuyordu. Kasıklarım sızım sızım sızlamaya devam etti. Dudağımdan ayrıldığı zaman hayal kırıklığına uğradım. Dudaklarının dokunuşları beni kendimden geçirmişti ama şimdi bunu bitirdi...
Elleri ceketime uzandığı gibi üzerimden çıkarttı ve yatağa sertçe attı. Daha sonra gömleğimi çıkarmak için hamle yapacağı sırada onu durdurdum. Gözleri fal taşı gibi açılmıştı. Gömleğimin düğmelerini açmaya başladığımda sırıttı.
"Jeon beni fena azdırıyorsun" dediğinde gözünün içine baka baka gömleği çıkardığım gibi yere fırlattım. Alt dudağını deli gibi ısırıyordu. Ah bu çok hoşuma gidiyor.
Ellerini belime koyup "Bu beline deli oluyorum Jeon sadece beline bile yükseliyorum" dedi. Elleriyle belime masaj yaptığında ağzımdan ufak bir inilti çıktı. "Seni istiyorum Jeon" dediğinde sertçe yutkundum. Bende seni istiyorum lanet olsun.
"Bu güzel vücudun benim olsun istiyorum". Sadece onu seyrediyordum. Dilim tutulmuştu sanki, penisim sertleşmişti ve ona ihtiyacım vardı.
Eli bir anda kumaş pantolonumun üzerinden penisimi tuttu. Göz temasını kesip penisime baktığımda avuçlarcasına sıkıyordu. "Aahhh" diyerek inledim. Bu adam beni fena hale getiriyordu. İnlediğimi farkettiğinde daha da sıkmaya başladı ardı ardına inliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DANGEROUS LOVE - TAEKOOK
Short StoryMafya Kim Taehyung'un malikanesine, yıllardır dövüş dersi alan Jeon Jungkook koruma olarak çalışmaya gelecektir. -İş bahane Jeon biliyorsun değil mi? -Nasıl yani? -Odama gel orada konuşalım. rahatsız olacaklar okumasın! yetişkin içerik, semetae, uke...