selam ben geldimm bol bol yorum yapmayı unutmayın.
Tam o sırada "Ne sikim oluyor burada!" kükremiş gibi bağıran Taehyung'un sesini işittim.
Taehyung'un sesini duyan koruma ellerini belimden çekip benden uzaklaştı.
Taehyung hızlı adımlarla korumaya doğru ilerlemeye başladı. Korumanın yanına vardığında yüzünün ortasına bir yumruk indirdiğinde sertçe yutkundum. Çok korkmuştum ya bana da zarar verirse diye.
"Orospu çocuğu sen benim olana nasıl dokunursun!" adeta gürlüyordu. Karın boşluğuna bir tekme daha attığında Taehyung'un yanına gidip elini tuttum. Gözleri onu tuttuğum elime kaydığında sertçe yutkundum. "Taehyung yeter lütfen" gözleri bu defa yüzüme kaydığında korktuğumu anlayıp "Sakin ol sadece cezasını veriyorum" dediğinde "Biraz daha vurursan adam ölecek " dedim. Çok korkuyordum çünkü çok sinirliydi. Bir anda kaşlarını çattı ve sinirli bir şekilde bana baktı.
"Jeon karışma sen hem neden durdurmaya çalışıyorsun ilgi mi duyuyorsun yoksa buna!" o kadar bağırmıştı ki kulaklarım zonkladı. "Ha-hayır ilgi duymuyorum ben sadece şey" diyip duraksadım. "Sen ney Jeon sen ney!" ses tonu hala değişmemişti ve bu beni fazlasıyla korkutuyordu.
"Sadece öldürmeni istemiyorum ben özür dilerim" diyip elini bırakıp yüzümü öne eğdim. "Alın şu piçi elimden atın bir yere" Taehyung'un sesiyle yüzümü tekrar ona doğru çevirdim. "Peki efendim hemen hallediyoruz" diğer korumalar hemen adamı yerden kaldırıp ağaçların arasına doğru girmeye başladı.
Taehyung sinir küpüne dönmüştü adeta. Çok sinirliydi. "Jeon bin arabaya seninle evde görüşeceğim" dediğinde boku yediğimi anlamıştım. Galiba bana da zarar verecek...
Hiçbir şey söylemeden arabaya bindim ardından Taehyung da bindi. Malikaneye gidene kadar hiç konuşmadı ve bende konuşmadım. Arabayı çok hızlı sürüyordu. Malikaneye vardığımızda yavaşça arabadan indim. Taehyung arabadan inip kapıyı sert bir şekilde kapattı ve içeriye hızla girdi. Hemen arkasından ona yetişmeye çalıştım. Bir anda durdu ve arkasını döndü. "Odama gel Jeon derhal!" dediğinde irkildim. Ses tonu rahatsız ediciydi.
Taehyung benden önce odasına gitmişti. Arkasından odaya girdiğimde ceketini hızlıca çıkarıp yere fırlattığını gördüm. Kapıda bekliyordum geldiğimi görünce "Yanıma gel Jeon" dedi. Korkak adımlarla Taehyung'a doğru ilerledim. Yanına vardığımda iki elini beline koydu.
"O şerefsiz sana dokunurken neden geri çekilmedin" ses tonu biraz daha sakindi ama hala öfkeliydi. Ne diyeceğimi bilmiyordum çünkü o an şaşırmıştım sadece ve hemen ardından Taehyung gelmişti zaten.
"Jeon cevap ver bana" kolumu tuttuğunda yüzüne baktım. "Ben gerçekten o sırada ne yapacağımı bilemedim" diyerek kafamı önüme eğdim. Eliyle kafamı kaldırıp "Eğme başını" dedi. "Ben gerçekten özür dilerim bunu yapacağını düşünmemiştim" gözlerim dolmuş bir şekilde ağzımdan çıktı bu kelimeler...
Taehyung derin bir nefes alıp "Tamam güzelim, zaten o piçin cezası daha bitmedi" dediğinde gözlerim kocaman açıldı.
"Ama Taehyung"
"Aması yok Jeon" diyip duraksadı. Daha sonra "Sen bana aitsin, benim olana kimse dokunamaz" diyerek devam etti. Aslında hoşuma gitmişti bu sözleri ama adamı öldürmesini istemiyordum."Taehyung lütfen öldürme adamı sadece belime dokund-" lafımı bitirmeden araya girdi. "Jeon sen karışma beni de ikna etmeye çalışma ne hakettiyse onu vereceğim ona!" ses tonu yine yükselmişti.
Gözlerimden akan yaşlara mani olamamıştım. "Jeon ağlama ama" dediğinde "Ben özür dilerim ama bunun için birini öldürmeni istemiyorum sadece" dedim. "Of Jeon kıyamıyorum sana, tamam öldürmeyeceğim ama ağlamayı bırak lütfen" bunu söylediğinde yüzümde bir gülümseme belirdi.
"Seni seviyorum Taehyung" diyerek ona sarıldım. Buna karşılık "Bende seni seviyorum güzelim hadi sil o göz yaşlarını böyle olmana dayanamıyorum" dediğinde yüzümü ona doğru kaldırıp "Taehyung beni teselli etmek için söylemiyorsun değil mi?" diye sordum. "Hayır güzelim teselli etmek için değil gerçekten öldürmeyeceğim" dedi. Sıkıca sarılıp bir süre öyle kaldık.
~
Akşam olmuştu Taehyung beni yemeğe çağırmıştı. Normal kıyafetler giyebilirsin demişti bu yüzden bende siyah düz bir tişört ve altıma da bol siyah bir eşofman giyindim. Üst kata çıkarak Taehyung'un olduğu yemek odasına gittim. Odaya girdiğimde karşımda ayakta duran yine tamamen siyah takıma bürünmüş olan Taehyung'u gördüm. O kadar seksi duruyordu ki onu sabaha kadar izleyebilirdim.
Etrafta loş bir ışık vardı ve sadece ikimiz vardık. Taehyung eliyle gel gel yaptı bende yanına gittim. Yanına gittiğimde elini belime atıp "Bu kadar yakışıklı olmanı neye bağlıyız Jeon hm?" diye sordu. "Sadece eşofman ve tişört giydim" dediğimde "Bunların içinde ne kadar ateşli durduğunun farkında mısın?" diye sordu. "Aslında sana öyle geliyor gibi" dediğimde "Hm öyle mi bu vücudunu sıkıca saran tişört seni ateşli göstermiyor mu yani" diyerek eliyle belimi sıkıca sıvazladı.
Dokunuşları beni benden alıyordu ve bundan deli gibi hoşlanıyordum. Taehyung belimi sıktıkça ben kendimden geçiyordum. Dudaklarım onu deli gibi istiyordu. Acaba öpsem mi diye düşündüm bir süre sonra hiç beklemeden Taehyung'un dudaklarına yapıştım. Şaşırmıştı, beklemiyordu herhalde ama bu şaşkınlığı kısa sürdü öpücüğüme karşılık vererek şehvetlendirdi. Diğer elini de belime atarak beni kendine daha çok yakınlaştırdı.
Vücutlarımız birbirine değiyordu. Ellerimi Taehyung'un boynuna atarak arkasında birleştirdim. Öpücüğümüz gittikçe hararetleniyordu. Nefessiz kalmıştım bu yüzden artık geri çekilmeliydim. Biraz geri çekildiğimde Taehyung'un kapalı gözleri açıldı. İkimizde nefes nefese kalmıştık.
Öpücüğün bitmesini istemiyordum ama biraz daha öyle kalsaydık bu son öpücüğümüz olacaktı.
Taehyung diliyle dudaklarını yaladığında alt dudağımı ısırdım. Bu adam beni deli ediyordu. Onu çok fazla arzuluyordum, hep yanımda olsun istiyordum. Ama bu çok bencilceydi...
"Hadi yemek yiyelim güzelim" dediğinde başımı salladım. Sandalyeye oturup yemeklerimizi yemeye başladık. Bir ara Taehyung'un yemeği yemeyi bırakıp beni seyrettiğini farkettim. Çok güzel bakıyordu ve bu çok hoşuma gidiyordu. "Taehyung neden yemeğini yemiyorsun?" diğer sorulduğumda "Ben yemeğimi daha sonra yiyeceğim" diyerek bana göz kırptı.
Boğazımda bir şey kalmış gibi öksürdüm. "Nasıl yani?" diye sorduğumda "Seni diyorum Jeon" diyerek sırıttı. "Neyse Jeon sen yemeğini ye hadi" dediğinde "Ama sende yemelisin hem çok lezzetliler" dedim. "Zaten çok aç değildim Jeon yediklerim yetti şimdilik" şimdilik demesini anlamıştım o da beni arzuluyordu...
~
Yemek yemeyi bitirdikten sonra Taehyung ile aynı kanepeye oturmuş bir şekilde elimizdeki şarapları içtik. Kafamı Taehyung'a çevirdiğimde beni izlediğini farkettim.
"Taehyung çok güzel bakıyorsun ve bu beni heyecanlandırıyor"
"Hm öyle mi? nasıl bakıyormuşum ki" diyerek elindeki şarap bardağını önümüzde duran masaya bıraktı ve bir eli çenesinde olacak şekilde bakışlarına devam etti. Bir süre bakmaya devam ettikten sonra benim elimdeki şarap bardağını da alıp masaya bıraktı.Bir anda sırtımı kanepeyle birleştidi ve üzerime çıktı. Kalbim yerinden çıkacak gibi hissediyordum. Soluklarım hızlanmıştı. Yapacağı hamleyi bekliyordum ve yaptı da.
Dudaklarını dudaklarıma bastırdığında ağzının içine inledim. O kadar şehvet dolu öpüyordu ki karşılık bile vermedim.
Alt dudağımı ağzının içine alıp emdiğinde ellerimi boynuna attım. Çok sert emiyordu. Tırnaklarımı saçlarının içinde dolaştırdım. Vücudu tamamen vücudumun üzerindeydi ve onu hissediyordum.
Bir süre böyle devam etti. Kasıklarıma ağrı girmişti ve onu istiyordum. Dudakları dudaklarımdan ayrıldığında soluk soluğa kalmıştık ikimizde.
"Seni seviyorum güzelim"
"Bende seni seviyorum Taehyung"...BÖLÜM SONUU AGAGAGA SONUNDA YAZDIM NEYSE DİĞER BÖLÜM İCİN BEKLEMEDE KALİN SİZLERİ SEVİYORUM
İG: dylanneess
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DANGEROUS LOVE - TAEKOOK
Short StoryMafya Kim Taehyung'un malikanesine, yıllardır dövüş dersi alan Jeon Jungkook koruma olarak çalışmaya gelecektir. -İş bahane Jeon biliyorsun değil mi? -Nasıl yani? -Odama gel orada konuşalım. rahatsız olacaklar okumasın! yetişkin içerik, semetae, uke...