Merhabalar. Yine ben geldim. Diğer bölümün okuması çok düşüktü.. Umarım bu şekilde devam etmez. Böyle giderse erken final yapmak mecburiyetinde olacağım. Desteklerinizi beklerim. İyi okumalar dilerim.
Sırıtarak onu seyrediyordum. "Jeon" dedi ve duraksadı. Ardından "Ben sana hep açım" diyerek devam etti. "Seni doyurmama ne dersin?" dedim alt dudağımı dişleyerek. "Doyur beni Jeon, boğulmamı sağla."
Yavaşça elimi boynuna attım. Bunu fırsat bilerek ellerini belime yerleştirdiğinde derin bir nefes aldım. Dudaklarını diliyle yalayıp vakit kaybetmeden boynuma yöneldi. Sıcacık dudakları boynumda kendine yer edinmişti adeta. Dilini çıkarıp yavaşça boynuma sürtmeye başladığında ufak bir titreme sardı vücudumu. Bu his fazla güzeldi...
Dudakları bir süre boynumda hüküm sürdükten sonra geri çekildi. Bu defaki rotası belli olmuştu. Açıkta duran tenime yöneldi. Köprücük kemiğimi dudakları arasına aldıktan sonra itinayla emmeye başladı. Alt dudağımı ısırıp onu izlerken omuzlarına tutunma ihtiyacı buldum. Bu hamlesi bile erekte olmama yol açmıştı.
Köprücük kemiğimi dudakları arasından beraat ettikten sonra gözlerime baktı. Ardından elleri beyaz gömleğime uzandı. Üstten başlayarak alta doğru ne hızlı denebilecek ne de yavaş denebilecek bir hızla açmaya başladı. Evet bana rahat bir şeyler giy demişti ama gömlekte gayet rahattı.
Düğmelerimi açtıktan sonra elini çıplak vücudumda gezdirdi. Titreşen vücudum eşliğinde üst dudağı memnunca havalandı. Eliyle pijamamın üzerinden penisimi kavrayınca sessiz bir şekilde inledim. "Çok güzelsin Jeon" diyerek kavradığı penisimi sıktı. Alt dudağımı ısırır vaziyette onu seyrederken "Ne yapacağım ben seninle?" dedi.
"Ne?" diyerek cevap verdim. "Güzelliğine dayanamıyorum" dediğinde bir rahatlık hissi geldi. "Sence de çok güzel değil misin?" diyerek göğsüme bir öpücük kondurdu. "Bilmem" dedim fısıltılı bir ses tonuyla. "Tarif edemeyeceğim kadar güzelsin hemde" diyerek bu defa diğer göğsüme bir öpücük kondurdu.
Penisimi kavradığı eli serbest bırakıp çeneme yöneldi. Eliyle çenemi hafif sıktıktan sonra dudağıma sert bir öpücük kondurdu. "Gözlerime bak" diyerek çenesini yüzümle aynı hizaya getirdi. "Açım" diyerek diliyle dudaklarını yaladı. "Merak etme seni fazlasıyla doyuracağım" dedim cilveli bir sesle.
"Sana asla doymayacağımı biliyorsun değil mi?" diye sorduğunda "Belki de deliğim yardımcı olur hm?" dedim. "Deliğini sabaha kadar becersem de doymam Jeon" diyerek dudağıma kaçamak bir öpücük kondurdu. Bu adam cidden doyumsuzdu. Asla doymuyordu ama şuan beni yiyip bitirmesine de fazlasıyla ihtiyacım vardı...
"Doyurmaya çalışayım o halde?" dediğimde üst dudağı beğeniyle kırıldı. "Çalış bakalım" diyerek yatağa doğru yürüyüp oturdu.
"Evet, bekliyorum" diyerek göz kırptığında ona doğru yöneldim. Yanına vardığımda yavaşça kucağına oturdum. Meraklı gözlerle ve alt dudağını ısırmış bir vaziyette beni izliyordu. Bir sonraki hamlemi bekliyordu.
Deliler gibi sürtünmek vardı aklımda. Öyle de yapacaktım. Sertleştiğini hissettiğim penisi üzerinde yarım ağız gülümseyerek yavaşça sürtünmeye başladım. Memnunca sırıtıp elini iki yanda yatağa sabitlemiş bir şekilde izlemeye devam etti. Biraz daha sert hamle yaparak sürtünüşlerime devam ettim.
Bir süre yavaş ilerledikten sonra hızlanmaya karar verip hızlandım. Penisinin üzerinde sert ve hızlı hareketlerle delice sürtündüm. Ağzından çıkan ufak inlemeler beni daha fazla erekte ediyordu. Bu yüzden de daha fazla hızlandım. Ellerim boynuna dolanmış bir şekildeyken ellerini belime atma ihtiyacı duydu. Hareketlerimi kontrol ederek sürtünüşlerime yardımcı oldu. Belimi kavrayış şekli...Bu fazla güzeldi. Profesyonelce yapıyordu adeta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DANGEROUS LOVE - TAEKOOK
Short StoryMafya Kim Taehyung'un malikanesine, yıllardır dövüş dersi alan Jeon Jungkook koruma olarak çalışmaya gelecektir. -İş bahane Jeon biliyorsun değil mi? -Nasıl yani? -Odama gel orada konuşalım. rahatsız olacaklar okumasın! yetişkin içerik, semetae, uke...