פרק 8

187 22 0
                                    

התחלתי לחשוב על 3 הימים האחרונים. אולי שנאתי אותו, אבל אלו היו 3 הימים הכי טובים בחיים שלי. יותר מכל יום הולדת, יותר מכל חג, יותר מכל יום בחיים שלי. כי כל החיים שלי המקומות היחיד שאליהם הלכתי היו לאירועים או פגישות של המאפיה. אבל עכשיו? עכשיו נהנתי מכל שניה, וזה לא רק בגלל האידיוט הזה. נהנתי כי הלכתי למקומות חדשים, טעמים מאכלים חדשים, הלכתי לבר בפעם הראשונה והרגשתי משוחררת ויותר מזה- לא היה לי את המשטר של האבא המעצבן שלי. הייתי חופשיה, מדאגות, מצעקות, מאיומים, ממכות, הייתי חופשיה מכל הדברים האלו. וזה מה שגרם לי להרגיש ככה.
חייכתי חיוך אמיתי וכנה, ב3 הימים האלה חוויתי יותר אירועים משדימיינתי.
קאי יצא מהאמבטיה כשהוא לבוש בחליפה חדשה.
״כן מר עסוק, לאן עכשיו?״ שאלתי.
״מישהו לא שילם״ הוא אמר בקצרה.
״עינוי מוצלח״ אמרתי בחיוך רחב והרמתי שני אגודלים זקורים.
הוא גיחך, ״תודה״ הוא הנהן ברצינות אבל החיוך השטותי עדיין היה על פניו כשבדיוק יצא.

קאי
״אתה נראה מרוצה״ אבי אמר כאשר התקדמנו למחסן.
״אני באמת מרוצה אבא״
״לא התכוונתי אל המזדיין הזה, אתה מרוצה ממשהו אחר.״ הוא קבע.
״ממה אני נראה לך מרוצה?״
״לא יודע, אני שואל אותך״ הוא ענה.
משכתי בכתפיי ונכנסתי.
הבטתי באדם שהיה נראה חבול יותר ממקודם, מי לעזאזל נגע בו.
״אבא״ התחלתי להתעצבן.
״אני לא נגעתי בו בן״ הוא אמר.
״אז מי לעזאזל נגע במזדיין הזה?״ התחלתי להתעצבן.
הוא שלי.
יצאתי מהמחסן בסערה.
״קאי״ ראיתי את אחי הקטן מחייך בערמומיות.
״מתיאו אתה פאקינג מת.״ אמרתי בעצבים.
״מצטער אח גדול, לא יכולתי להתאפק.״ הוא השיב בחיוך קטן.
תפסתי בחולצתו והצמדתי אותו לקיר כשאני מביט בו בכעס.
״מזדיין אחד, הוא היה שלי.״ כמעט העפתי לו בוקס.
״הייתי עצבני בסדר?״ הוא אמר ברצינות.
״ממה יש לך להיות עצבני?״ כעסתי. הכל קל אצלו, אם כבר, אני זה שקשה לו פה. מחוייב למישהי שאני מתעב, הולך להיות הקאפו של המאפיה שלנו ועם עומס בראש כאילו אני רובוט מזדיין. ממה הוא כבר יכול להיות עצבני?
״מישהי״ הוא אמר והרמתי גבה, ממתי אחי הקטן מתיאו מתעסק עם בנות. שחררתי אותו מהקיר שהיה צמוד אליו בכך שהלכתי אחורה.
״תמשיך״ ניקיתי את כפות ידיי אשר היו מלאות באבק מהקיר.
״זיינתי מישהי במועדון ותקשיב קאי שהיא הייתה הסקס הכי טוב שחוויתי, היא-״ ״תחסוך ממני את התיאור שלך מזדיין עם מישהי ותגיע לעיקר״ עצרתי אותו.
הוא גיחך, ״אלוהים קאי, היא הייתה זיון מושלם פשוט, והיא הייתה כזאת יפה. אחרי הסקס שלנו הלכתי לשתות קצת בבר וראיתי אותה רוקדת אז הסתכלתי עליה ואז היא באה אליי ולקחה את הכוס מהיד שלי, שפכה עליי וצעקה עליי שאוריד את העיניים שלי ממנה.״ הוא אמר וראיתי איך הוא נהיה אדום.
התפקעתי מצחוק, ״אתה אידיוט מתיאו.״ קבעתי.
״מה אתה פאקינג רוצה ממני קאי?! הייתי שניה מלהזמין שני כוסות נוספות ולשפוך לה על הראש המזדיין עם העיניים הכחולות והמזדיינות האלה!״ הוא נהיה אדום מרוב עצבים. ״מה נראה לה שהיא עושה?! היא אפילו לא מכירה אותי!״ הוא המשיך.
״מה קרה מתיאו?״ אבי הגיע משום מקום.
״כלום, פשוט עיצבנו אותי.״ מתיאו אמר.
״הוא זיין מישהי״ אמרתי והחנקתי את צחוקי.
מתיאו בעט ברגלי בעדינות, ״מה נסגר?״
״מתיאו...״ אבי החל להתעצבן. ״מה עשית?״
״בסך הכל הסתכלתי עליה אבא! והיא פשוט שפכה עליי את הכוס שהחזקתי!״ הוא התעצבן שוב ואבי נשך את שפתו כדי לא לצחוק.
״מה נסגר עם שניכם? אה? מה העיניין? אני אומר לכם היא פשוט זונה!״ אחי איבד את העישתונות.
״אני הולך״ אבי כמעט התפוצץ מצחוק כשהלך מהמקום במהירות.
שתיקה סררה בנינו. ״נו, מה עם אשתך?״ אחי שאל.
״בבקשה אל תקרא לה אישתי, אני מרגיש בן ארבעים.״ אמרתי באנחה.
״איך קוראים לה?״ אחי שאל.
״אמבר״
״שם של סקסית״ הוא אמר ונתתי לו מכה בראש. ״סליחה סליחה!״ אחי אמר בהרמת ידיים.
״היא באמת סקסית״ אמרתי אחרי כמה שניות בהן שתקנו.
״איך היה ליל הכלולות?״ אחי שאל.
״לא כמו שאתה חושב שהלך.״ אמרתי.
״תפרט״
״לא עשינו סקס״ אמרתי בקצרה.
״איך?״ אחי שאל בקיווץ גבות.
״היא לא נראתה כאילו רצתה אז לא הזדיינתי איתה.״ אמרתי בקצרה.
״אבל אתה חייבים״ אחי היה מבולבל.
״אבל אני גם לא אנס מתיאו, אני לא אזיין מישהי אם היא לא רוצה בכך.״ הסברתי.
״פאק נכון...״ אחי מלמל.
״אני מקווה שלא עשית משהו כזה מתיאו״ אמרתי באזהרה. החוק הכי חשוב שאבינו לימד אותנו היה- לא לגעת באישה ללא רשותה.
״אני נראה לך כמו אנס?״ אחי אמר בהנדת ראש לא מאמין.
״בקיצור לא שכבנו״
״אוננת עליה?״ אחי שאל ולא טרחתי אפילו להגיב באיזושהי צורה, אחי היה מאופיין כאדם עם אימרות חסרות טאקט.
״אני לא עונה על זה״ ניסיתי להישאר רגוע.
״אבל זה כן נכון?״ הוא שאל.
״מתיאו...״
״ידעתי שזה כן!״
״מתיאו,״
״אני פשוט ידעתי!״
״מתיאו!״ צעקתי.
״כבר עליתי עלייך קאי, אתה מאונן על אישתך.״ הוא קרץ.
״מתי לעזאזל אמרתי את זה?!״ כמעט השתגעתי.
״כששתקת״ הוא אמר. ״פשוט תאשר לי את זה קאי.״ הוא ביקש.
״למה אכפת לך?״ שאלתי.
״כי עומד לך מכל חזה שאתה רואה. ראית לה את החזה? פאק בבקשה תגיד שכן...״ אחי דיבר במהירות.
״מתיאו,״
״נו!״
״עם חזיה״ נשברתי לאחי, כמעט השתגעתי. ״ולשאלתך, כן, אני אוננתי עליה. בסדר? אתה מרוצה?״ השתגעתי סופית.
״מאוד״
שאלוהים יעזור לי.

_______________________________

ב6 הצבעות יעלה פרק 9!

חתונה בשחורWhere stories live. Discover now