15 בספטמבר
קאי
״הוא מהמם.״ אמבר הביטה בביקיני ירוק שהדגיש את עינייה הירוקות.
״אם רק אני רואה אותו.״ השבתי והעפתי כמה מבטים ששהו על אמבר.
אמבר צחקה, ״תמצא לנו חוף פרטי ואין לי בעיה.״ היא חייכה והמשיכה אל חלק שבו היו שמלות קיציות.
״אעשה את זה״ הנהנתי.
״היא יפה כל כך.״ אמבר חייכה בהתרגשות כשהבחינה בשמלה קייצית שאהבה ומשכה את ידי איתה לתאי המדידה.
״את יכולה להיכנס לפה.״ המוכרת חייכה לעבר אמבר והראתה לה תא מדידה פנוי.
עמדתי וחיכיתי שאמבר תצא מתא המדידה.
הרגשתי יד נשית על כתפי וסובבתי את ראשי לכיוון. ראיתי את המוכרת מחייכת לעברי ומלטפת את כתפי בצורה ממש דוחה.
״אני לא מעוניין.״ אמרתי והורדתי את ידה מכתפי.
״תזרום איתי...״ היא לחשה והניחה את ידה שוב.
״אמרתי שאני לא מעוניין, מה לא ברור במה שאמרתי.״ הורדתי את ידה מכתפי והתרחקתי בכעס.
הבחנתי באמבר שיצאה בחיוך.
״מה אתה חושב?״ היא שאלה כשהשמלה על גופה.
היא הייתה יפה, יפה מידי.
״שאת יפה כל כך״ אמרתי מבלי להוריד את עיניי ממנה, לא יכולתי.
״תודה״ היא חייכה וחזרה לתא המדידה בשביל להחזיר לבגדיה המקוריים.
היא יצאה מתא המדידה וחיוכה ירד ברגע, ״מה נסגר?״ היא דיברה אל המוכרת שנטפלה אליי ממקודם. ״תורידי את העיניים.״ היא הוסיפה בכעס. אמבר הייתה אדם שמבין סיטואציות בצורה מהירה מאוד.
״סליחה?״ היא התנהגה כתמימה.
״מה ששמעת, אני לא חירשת ולא עיוורת, שמעתי וראיתי הכל.״ אמבר השיבה.
״מה יש לשמוע, את פשוט דפוקה.״
״בואי נעוף מפה אמבר...״ מלמלתי והנחתי יד על כתפה.
״לא״ אמבר אמרה. ״היא כזאת מגעילה אלוהים...״ אמבר אמרה.
״אני מגעילה? את צועקת פה כאילו אנחנו בשוק.״ המוכרת אמרה.
״אוקיי מספיק.״ החלטתי להתערב. לקחתי את אמבר יחד איתי אל הקופות. ״איפה המנהל שלכם?״ שאלתי, ידעתי שעם מנהל ובלי מנהל היא תשלם על כך שגרמה לאמבר להוריד את החיוך שלה.
״כן?״ אחד הבנים שהיו שם ניגשו אליי.
״המוכרת שלכם נגעה בבן הזוג שלי ללא רשותו ומתנהגת מגעיל כלפיי.״ אמבר התיזה בכעס.
״מה?״ המנהל קיווץ את גבותיו.
״מה ששמעת בחור, אני מקווה מאוד שאתה הולך לפטר את הזונה הזאת.״ היא הצביעה אל כיוון תאי המדידה.
״מי זאת?״ הוא ניגש יחד איתנו אל איזור תאי המדידה.
״היא״ אמבר הצביעה על המוכרת שהסתובבה ובהלה ריצדה על פניה כשראתה את המנהל.
״אפשר לעזור?״ היא התנהגה כתמימה.
״אם תעופי מפה תעזרי מאוד לכולנו.״ אמבר שילבה את ידיה על חזהה בכעס. ״ותשמרי את הידיים שלך לעצמך.״ היא הוסיפה.
״כן גברת, ומי את שתגידי לי אם הוא רצה את זה או לא?״ המוכרת אמרה בהתגוננות
הרגשתי איך גופה של אמבר קופא לידי. ידעתי מה קרה, היא נזכרה בחטיפה.
״אני מוכן להגיד לך בעצמי שלא רציתי את זה.״ אמרתי ברוגע וקירבתי את אמבר אליי. ״אני מאחל לך לחשוב טוב מאוד על המילים שיוצאות לך מהפה ועל המעשים שלך.״ אמרתי ויצאתי יחד עם אמבר שהייתה עדיין קפואה תחת ידי. התאפקתי כל כך לנסות לשמור על הפה שלי ולא לעשות בלאגן, לפחות לא פה. שמרתי את העצבים שלי אל מה שעתיד לקרות לחיים של המוכרת הזאת.
״מה קרה?״ מתיאו עמד בכניסה לחנות.
״בוא נלך, ותזכור את הפרצוף שלה, אני רוצה לדעת עליה הכל.״ הצבעתי על המוכרת עם סנטרי.
״שום בעיות״ הוא העיף מבט במוכרת ובא איתנו.
YOU ARE READING
חתונה בשחור
Romanceאמבר לעזאזל. שנאתי הכל בחיים שלי. את האבא המתעלל שלי, את המאפיה שלנו ובעיקר את העובדה שאני הולכת להתחתן נישואי תועלת עם בחור שלא הכרתי. רק ידעתי שקוראים לו קאי. אחרי החתונה גיליתי שהוא לא חסר הלב שהכרתי. גיליתי שהוא אידיוט, אבל אידיוט שבלעדיו החיים...