אמבר
הבחנתי בכך שקאי ומתיאו נכנסו לרכב והרגשתי איך כל הלחץ שהחזקתי בתוכי נעלם לאט לאט.
״איך את מרגישה?״ קאי שאל כשהוא משעין את ידיו מלאות הדם על הכיסא שבו לוקאס נהג והוא מיהר להוריד את ידיו משם על מנת לא ללכלך את הכיסא.
״הקלה.״ השבתי. ״אתה חתיכת רוצח.״ צחקתי והבטתי בידיו המלאות בדם, גם אם הם עוררו בי בחילה דוחה עדיין היה נחמד לראות אותו ככה, כי באופן מפתיע זה היה מושך מאוד.
הוא נופף בהם מול פניי, ״מצחיק אותך?״ הוא שאל בגיחוך.
״זה יצחיק אותי יותר אם זה הדם שלו.״ השבתי.
״זה שלו, אבל הוא עדיין לא מת אמבר.״ הוא השיב.
״לא יכולה לחכות.״ אמרתי. ״איפה הוא עכשיו?״ שאלתי.
״בבגז׳.״
״מה? באמת?״ שאלתי מופתעת.
״הבטתי לך.״ קאי אמר ונשק למצחי. ״זוכרת?״ הוא שאל.
״כן״ הנהנתי. ״כן אני זוכרת.״״קאי, אני...״ ניסיתי להגיד אבל הוא השתיק אותי בנשיקה ברגע שנכנסנו לחדר בעוד שהוא טורק את הדלת עם רגלו. ״הידיים שלך...״ מלמלתי וגנחתי כשהתחיל לנשק את עצם הבריח שלי נשיקות רטובות בעוד שידיו המלאות בדם שלא שטף עדיין מוחצות את מותניי וגורמות לאנחות להיפלט מפי.
פאק.
״אקנה לך שמלה חדשה.״ הוא אמר והמשיך לנשק אותי. ״אני נשבע, אפילו אלף שמלות אם תרצי.״ הוא הוסיף והצמיד את גופי אליו.
הרגשתי איך כל גופי רועד וליבי הולם באוזני בחוזקה. לא רציתי שזה יפסק לעולם, רציתי שינשק אותי עד שיעלה הבוקר ומשם לנצח.
״אלוהים... קאי...״ גנחתי כשהרגשתי איך גופי כמעט והשתגע מהשמחה ומההתרגשות שבערה בתוכי כמו לבה רותחת שחיממה את כל גופי.
״אמבר... בבקשה... תפסיקי עם זה... אני לא אוכל להתאפק יותר...״ הוא ביקש בקולו העמוק שגרם לי לי להשתוקק אליו יותר מתמיד.
״אני מצטערת קאי... אני...״ אמרתי וסירבתי לתת לראשו להתרחק ממני.
״תסתכלי עליי.״ הוא עצר והביט בעיניי מקרוב. עיניו היו נראות לא אנושיות ושידרו תשוקה ענקית בדיוק כמו שהייתי בטוחה שעיניי שידרו. שפתיו האדומות מנשיקות רק תרמו למראה המושך שלו ושיערו השחור והמבולגן רק גרם לו להיראות היצור הכי סקסי עלי אדמות- מי שהוא בעצם.
״העיניים שלך כאלה יפות...״ הוא אמר והמשיך ללכוד את עיניי בעיניו האפורות בעוד שידיו ממשיכות להצמיד אותי לגופו, מידי פעם כשליטף את גבי התחתון הם גלשו אל הישבן שלי וגרמו לי להשתגע, הפאקינג נגיעות האלה.
אתה פאקינג מודע לעיניים שלך בחור?! הן פאקינג אפורות, זה לא אנושי.
״תגיד את זה.״
״פאק.״
״תגיד את זה קאי.״
״אמבר,״
״קאי,״
״פאק. אני פאקינג אוהב אותך אמבר, אני מאוהב בך.״ הוא התנפל על שפתיי ורגליי כבר כשלו כבר מזמן שם למטה וגרמו לי ליפול על גבי על המיטה כשקאי ממשיך לנשק אותי חזק כל כך עד שכמעט נגמר לי האוויר.
הוא עצר את הנשיקה.
״קאי,״ התעצבנתי כשלא המשיך אותי.
״אמבר,״
״אני לא-״
״גם אני רוצה לשמוע את זה!״
״קאי!״
״אמבר, אני נשבע שאם לא-״
״אני אוהבת אותך קאי, מאוד.״ השתקתי אותו ונישקתי את שפתיו האדומות.
״שוב.״
״אני אוהבת אותך.״
״עוד הפעם.״
״פאק.״
״לעזאזל, אמבר!״
״אני אוהבת אותך״
״גם אני אוהב אותך אמבר, פאקינג אוהב אותך.״ הוא חייך וליקק את שפתיי שנפתחו מעצמן. ״מאוהב בשפתיים האלה, בעיניים האלה, באף הזה, בגוף הפאקינג אלוהי שאלוהים יצר לך ובכל נים ונים בך אמבר...״ הוא התנשף.
״אלוהים קאי... אתה פשוט מטורף.״ גנחתי כשקאי קרע את שמלתי שהייתה מלאה בדם שכנראה היה משאיר עליה סימן והיא הייתה הולכת לפח.
״עלייך.״ הוא אמר בנשימה אחת כשהביט בגופי בתאבה ותשוקה שלא טרח להסתיר והסתער עליו בנשיקות קטנות, רטובות ומתוקות שגרמו לכל גופי להתכווץ.
״אתה... אלוהים...״ ניסיתי להגיד. לא משנה כמה חזקה ניסיתי להיות כרגע, ברגע שזה הגיע למצבים כאלה איבדתי כל שליטה עצמית ונתתי לו לעשות מה שרצה. עם כמה חולני שזה נשמע, אהבתי לראות אותו משתגע ככה בגללי, בגלל שבשבילו שאני הרבה יותר מסתם ילדה.
הוא אוהב אותך.
אכפת לו ממך.
את חשובה לו.
זה כל מה שרק ביקשתי בחיים, שיהיה מישהו שיאהב אותי, אפילו אדם אחד....
״ממש לא קאי,״ קבעתי.
״אמבר...״ הוא מלמל.
״אני ממש לא קופצת לבפנים, אני רוצה להשתזף קצת.״ אמרתי וסידרתי את הכובע שהסתיר את השמש מפניי.
״ואני רוצה שתיכנסי ותלבשי אוהל, את רואה שזה קורה? לא. את מסתובבת פה עם הביקני המזדיין, הזעיר והצהוב שלך. אז קדימה, עכשיו תורך.״ הוא אמר.
צחקתי, ״עוד מילה אחת על הבגד ים המהמם שלי ותשכח מהגוף שלי.״ איימתי.
הוא שתק וחזר אל מתיאו.
צחקתי צחוק גדול יותר...
״אמבר אני נשבע שאני-״
״ששש... אתה מפריע לי להשתזף.״ השתקתי אותו וחזרתי להירגע על מיטת השיזוף.
״את לא תשתיקי-״
״ששש...״
״אני אראה לך מה זה שקט.״ שמעתי את קאי יוצא מהמים.
הרמתי את הכובע מראשי ו- ״פאק!״ צרחתי כשהמים הקרים נשפכו על גופי. ״אני פאקינג אהרוג אותך!״ צרחתי על קאי והבחנתי במתיאו שצוחק מהבריכה.
שיכין את הקבר שלו כבר מעכשיו.
קמתי על רגליי והבטתי במעצבן המציק.
ליפפתי את המגבת סביב גופי בשל הקור שנחת עליי ברגע שהוא שפך עליי את המים.
רצתי אחריי שצחק את צחוקו המהמם שגרם לי כמעט ליפול בבור שלו. על הדרך ויתרתי כבר על המגבת שנפלה על הרצפה.
״אתה מת.״ קפצתי על גבו כשרגליי מתלפפות סביב פלג גופו התחתון וידיי נשענות על שכמותיו.
״אלוהים! לא! אל תהרגי אותי!״ היא צעק וצחוקו רק גבר מרגע לרגע.
״אתה כבר תמות לבד כשתשכח מהגוף שלי אידיוט.״ לחשתי באוזנו וידיו תפסו ביריכי בחוזקה.
״לעולם לא.״ הוא לחש ורץ לכיוון הבריכה.
״פאק! תוריד אותי!״ נאבקתי וגופו כשהוא המשיך להחזיק ברגלי מבלי לתת לי אפשרות להשתחרר.
ולבסוף, כשראיתי שזה כבר אבוד ויתרתי והוא קפץ אל המים הקרים.
״אלוהים.״ הרמתי את ראשי מתוך המים. ״הם קרים כל כך...״ מלמלתי.
״את תתרגלי לזה.״ קאי השיב בחיוך והצמיד את גופי אליו.
באמת שזאת הייתה הרגשה מעולה להיות צמודה לגוף השרירי הזה.
״עכשיו זה התור שלך לטבוע.״ קפצתי עליו בפתאומיות והוא נפל אל תוך המים.
לאחר שיצא מהמים מיהרתי להתרחק ממנו לכיוון מתיאו שפשוט צחק. ״את גמורה אמבר.״ מתיאו אמר כשצחוקו התגבר.
״אני אחסל אותו.״ אמרתי בתגובה וברחתי מקאי שרדף אחריי במים.
״איפה הוא?״ שאלתי והבטתי סביבי כשלא ראיתי אותו.
מתיאו הצביע אל המקום בו עמדתי. הורדתי את ראשי ועוד לפני שהספקתי להגיב מצאתי את עצמי על כתפיו של קאי. ״נבהלתי ממך! משוגע אחד!״ צעקתי ותפסתי בראשו מפני שאיבדתי שיווי משקל לרגע למרות שידיו החזיקו ביריכי.
״אני בגן עדן...״ קאי גנח וזרק את ראשו לאחור כשהוא מביט בי בחיוך קטן.
״אלוהים...״ אמרתי בגלגול עיניים. ״אתה כזה אידיוט.״
״לפחות אני אידיוט בין הרגליים היפות שלך.״ הוא חייך בזחיחות.
״תסתום כבר!״ הנחתי את ידי על פיו והוא נישק אותה, אלוהים... איזה אידיוט גמור.
״באמת תסתום קאי, אני לא שקוף פה.״ מתיאו נופף בידיו וגרם לי ולקאי לצחוק.
״אתם באים לאכול?״ שמעתי את קולו של לוקאס קורא מהבית.
״ממש עכשיו!״ קאי השיב ויצא יחד עם מתיאו מהבריכה בזריזות בעוד שאני עדיין על כתפיו.
״תוריד אותי!״ צעקתי וקאי לא השיב מפני שהיה עסוק בהליכה מהירה לכיוון שולחן האוכל.
הבטתי בלוקאס שהביט בקאי, ״תוריד אותה קאי.״ לוקאס הניד את הראשו ביאוש.
״שיט.״ קאי מלמל והוריד אותי מכתפיו, טוב שהוא נזכר. ״מצטער״ הוא הניח נשיקה על שפתיי.
״תודה רבה באמת, הרקולס.״ התעצבנתי והתיישבתי בשולחן האוכל, גורמת לכולם לצחוק._________________________________
חג סוכות שמח🤍
YOU ARE READING
חתונה בשחור
Romanceאמבר לעזאזל. שנאתי הכל בחיים שלי. את האבא המתעלל שלי, את המאפיה שלנו ובעיקר את העובדה שאני הולכת להתחתן נישואי תועלת עם בחור שלא הכרתי. רק ידעתי שקוראים לו קאי. אחרי החתונה גיליתי שהוא לא חסר הלב שהכרתי. גיליתי שהוא אידיוט, אבל אידיוט שבלעדיו החיים...