פרק 28

127 17 3
                                    

5 בספטמבר
אמבר
״בוקר טוב יפה״ קולו הצרוד משינה של קאי העיר אותי.
פקחתי את עיני, ״בוקר טוב מכוער״ אמרתי בחיוך והוא נישק את שפתיי קלות.
נעמדתי והלכתי יחד איתו לצחצח שיניים.
״מה התכנון להיום?״ שאלתי בחיוך.
״קודם נלך לאכול״ הוא אמר.
״ספר לי״ ביקשתי.
״ואז נישאר בבית״ הוא אמר.
״מבאס!״ קראתי בבוז.
הוא צחק, ״לא חשבתי שלהישאר איתי יהיה מבאס.״

״אמרתי לכם שאני מעולה בבישול.״ מתיאו התגאה.
האוכל שלו באמת טעים. ״כולם יודעים להכין ארוחת בוקר מתיאו.״ קאי אמר.
״אבל את המוקפץ של אתמול?״ מתיאו השיב.
״הוא היה טעים״ נאלצתי להיות בצד של מתיאו, הוא בהחלט היה בשלן טוב מאוד.
״אז איך שניכם?״ לוקאס שאל והביט בי ובקאי.
״בסדר?...״ מלמלתי בבלבול כשלא הבנתי את פשר דבריו.
״אתם נראים קרוב יותר מתמיד בזמן האחרון.״ הוא הסביר.
״הוא נישק אותה״ מתיאו אמר וזכה למבט רצחני מקאי.
״באמת?״ לוקאס הרים את גבותיו והמשיך לאכול.
״כן״ קאי הנהן.
לוקאס גיחך, ״אני צוחק, הבנתי את זה כבר מזמן.״ הוא אמר.
״אתה לא אמור לכעוס או משהו?״ מתיאו שאל
״הם נשואים,״ לוקאס אמר. ״אין לי בעיה עם זה.״ הוא משך בכתפיו. ״אבל אם אתה תעשה את זה, אז באמת תאבד יד או שתיים״ הוא איים.
״ואם כבר עשיתי?״
״הסכין ממש קרובה אליי״ לוקאס אמר באיום ציני.
״אני סתם צוחק, באמת, לא נגעתי באף אחת.״ מתיאו אמר וגרם לכולנו לצחוק מהעובדה שזאת הייתה הבדיחה הכי טובה ששמעתי בזמן האחרון.
״איך הכנת את זה?״ שאלתי והצבעתי על אחד הסלטים שמתיאו הכין. ״זה מושלם״ הוספתי.
״תודה״ מתיאו הנהן. ״אסביר לך בהזדמנות, זה קצת מסובך.״
״זה היה סלט שאמא שלנו הייתה מכינה״ קאי הביט בסלט עליו הצבעתי.
״כן, היא השאירה ספר מתכונים אחריה אז ראיתי את המתכון לסלט הזה בספר שלה״ מתיאו אמר.
״אתה מכין את זה ממש טוב, כמעט כמוה.״ לוקאס אמר בחיוך קטן. ״אני גאה בך.״ הוא הניח יד על כתפו של מתיאו שחייך ממלותיו של אביו.
״תודה״ הוא הרכין את ראשו כאות כבוד, כבוד שהערכתי מאוד כל פעם שראיתי את האחים האלה מפגינים כלפי אביהם.

...

״משעמם לי״ אמרתי בעודי שוכבת על גבי במיטה ומשחקת מסירות עם מתיאו בזוג גרביים שלי בעוד שקאי שקוע בעבודה מהמאפיה.
״מה את רוצה לעשות?״ מתיאו שאל.
חיוך עלה על פניי וסובבתי את ראשי אל קאי בערמומיות בעוד שמתיאו מחייך ומצפה לראות מה אני הולכת לעשות לו.
סימנתי למתיאו לבוא איתי והלכנו יחד לשידת האיפור שלי. אספתי כמה מוצרי איפור אל תוך תיק איפור בעזרתו של מתיאו. הוא לקח את הכיסא שבשידת האיפור שלי ליד הכיסא של קאי. רגע לפני שישבתי הבאתי למתיאו את תיק האיפור כדי שיחזיק לי אותו לרגע.
קאי הרים את ראשו אליי בבלבול, ״מה קרה?״ הוא שאל.
הצבעתי עם ראשי לכיוון מתיאו שנופף בתיק האיפור ברגע שקאי סובב את ראשו אליו. ״אתה הולך להראות כמו נסיכה אמיתית״ חייכתי.
״את צוחקת עליי?״ קאי שאל ונראה נרתע.
״אני צוחקת?״ שאלתי.
״הוא צוחק״ קאי הצביע על מתיאו שהתפוצץ מצחוק.
״קדימה הנסיכה קאי, יש לך נשף להתארגן אליו.״ חייכתי.
״תרחיקו את זה ממני״ קאי קפץ מכיסאו והלך לאחור ככל שהמשכתי להתקדם לעברו.
״אלוהים... אתה נראה כאילו מישהו מאיים עלייך עם אקדח.״ מתיאו צחק.
״זה הרבה יותר גרוע״ קאי אמר.
״ומה איתך?״ סובבתי את ראשי למתיאו בחיוך.
״כן מתיאו, מה איתך?״ יכולתי להרגיש בחיוכו של קאי כשאמר זאת.
״אני השותף שלך לפשע, את לא יכולה לעשות לי את זה.״
״זאת נקראת בגידה״ חייכתי וסימנתי לשניהם לשבת על הכיסאות.
״אין פאקינג מצב.״

״אתם נראים כאלה חמודים״ חייכתי והוספתי לקאי עוד קצת סומק ורוד.
״אני מרגיש מאוד יפה״ מתיאו הנהן החניק צחוק.
״עכשיו תוכלו ללכת לרקוד על עמוד״ חייכתי.
״בכיף״ קאי אמר.
״ותשלבו רגליים, לא יושבים בפיסוק כזה, אתם לא גברים.״ אמרתי והם עשו כפי שביקשתי. ״מוכנים לראות?״ חייכתי.
״לא״
סובבתי את שניהם אל המראה הגדולה שהייתה בחדר.
״לוקאס אתה חייב לבוא!״ צעקתי כשאני מחניקה את צחוקי משני הבנים המבוהלים.
״הכל טוב?״ לוקאס עמד בדלת והביט בי.
הצבעתי על שני הבנים והוא סובב את ראשו אליהם.
״את עשית את זה?״ לוקאס אמר בעודו מתפקע מצחוק ביחד איתי.
הנהנתי, ״נכון שהם כאלה חמודים?״ אמרתי בחיוך.
״אני מרגיש קצת לא בנוח פה...״ קאי מלמל.
צחקתי וניגשתי אליו כדי להניח נשיקה קטנה על לחיו, ״אתה נראה מעולה״. חייכתי והוא הסתיר חיוך קטן.
״אולי כדאי שתתחילי לאפר אותי באופן קבוע אם זה ככה.״ הוא אמר בחיוך ומשך אותי לנשיקה קצרה.
״לא מתנגדת״ משכתי בכתפיי.
״אני חושב שאני אוותר על הרעיון״ מתיאו מלמל והביט בעצמו במראה בזעזוע, וגרם לכולם לצחוק.

״תפסיק לזוז״ אמרתי לקאי.
״אני לא יכול, זה כואב!״ הוא השיב והרחיק את המגבונים שאיתם ניקיתי את פניו מהאיפור.
״תצטרך לסבול״ אמרתי.
״מה שמת לי בפנים ולמה לוקח כל כך הרבה זמן לנקות את זה?״ התכווץ כששפשפתי את פניו בחוזקה.
״זה איפור עמיד.״ אמרתי. ״קשה להוריד אותו.״ הוספתי.
״אולי כדאי שתתני לי את זה״ הוא לקח את המגבונים איתם ניקיתי את פניו מידי. ״ותרדי ממני״ הוא הוסיף. ״כי זה הרבה יותר כואב.״ הוא הצביע על הזין שלו.
צחקתי, ״למה שאעשה את זה?״ התגרתי בו.
״אם את לא רוצה לאבד את הבתולים שלך עכשיו, כדאי שתרדי מהזין שלי.״ אלוהים, זה היה כזה מושך לשמוע אותו מדבר ככה.
״אולי אני כן רוצה?״
״אולי זה לא מספיק״ הוא סובב אותנו כשאני על גבי והוא מעליי כשרגלו נמצא בין רגליי.
״הייתי ממש רוצה לעזור לך ולנקות לך את הפנים אבל אם לא תרד ממני בזה הרגע אני אשקול שוב את הרעיון של איבוד בתולים עם גבר מאופר.״ חייכתי וניסיתי להתנהג בטבעיות למרות שהוא גרם לכל גופי לרעוד ולליבי לפעום במהירות מטורפת.
״זין.״ הוא נשכב לידי. ״קדימה, אני מוכן.״ הוא נאנח וחזרתי לשבת עליו בפיסוק בעודי ממשיכה לנקות את האיפור.
״אמבר אני פאקינג אהרוג אותך! זה לא יורד!״ שמעתי את מתיאו צועק.
״אני אהרוג אותך לפני!״ קאי צעק בחזרה.
״אוקיי! שניה, יש לי רעיון.״ ויתרתי והחלטתי להביא את מסיר האיפור.
קמתי מקאי ורצתי אל חדר האמבטיה בו היה מסיר האיפור.
״איפה היא?״ שמעתי את מתיאו נכנס לחדר בסערה.
״אני חושב שהיא הלכה להביא משהו״ שמעתי את קאי עונה לו.
יצאה מהאמבטיה עם מסיר האיפור.
״מה זה?״ מתיאו שאל.
״מסיר איפור״ חייכתי.
״את רצינית? למה לא הבאת את זה עד עכשיו?״ קאי נאנח.
״היה מצחיק לראות אותכם ככה״ חייכתי והתאפקתי לא לצחוק.
״אלוהים... פשוט תביאי את זה כבר.״ מתיאו הושיט את ידו.
״אני אחשוב על זה...״ החלטתי להמשיך.
מתיאו הושיט יד כדי לחטוף לי את מסיר האיפור.
״זה מאוד שביר.״ אמרתי והוא החזיר את ידו לחיקו בבהלה. ״אוקיי... אוקיי... אני סתם צוחקת, פשוט תיזהרו עם זה.״ אמרתי. ״אה וצריך גם פדים כדי להסיר את האיפור״ לקחתי כמה פדים להסרת האיפור מהשידה שלי והושטתי למתיאו וקאי שעקפו אותי בדרך לחדר האמבטיה בשביל לנקות את האיפור.
זה היה קורע.

חתונה בשחורWhere stories live. Discover now