8 ספטמבר
קאי
הבטתי בבחורה ששינתה את חיי מקצה לקצה, ששינתה אותי מקצה לקצה, מביטה דרך החלון בשתיקה.
ידעתי שהיא לחוצה, ידעתי את זה טוב מידי.
״אמבר.״ קראתי לה והיא סובבה אל ראשה אליי. ״את תהיי בסדר.״ הרגשתי שהמחשבות שלה דיברו מעצמן.
היא ניגשה אליי והתכרבלה בין ידיי, ״אל תתרגל לזה״ היא אמרה בקשיחות.
״אל תדאגי, לא אתרגל.״ גיחכתי וחיבקתי אותה קרוב אליי.
״ואתה תהיה בסדר?״ אמבר שאלה ברצינות.
״כן.״ הנהנתי.
״ואם לא?״
״אין אפשרות כזאת אמבר.״
״אבל-״
״אלוהים... אני אהיה בסדר אמבר בדיוק כמו שאת תהיי. הייתי במצבים הרבה יותר מסוכנים מאלה. והוא יחזור אלינו חיי כדי שתוכלי להגיד לו מה שאת רוצה, אני נשבע.״ נישקתי את קודקוד ראשה.
״אל תדאגי אמבר, קאי באמת יודע מה הוא עושה, כמו שכולנו פה.״ מתיאו אמר ברצינות.
״זה מה שאני אמרתי כש... פאק.״ אמבר מלמלה.
עכשיו הבנתי. ״לא... זה לא אותו דבר.״ הרגעתי אותה. ״זה ממש לא אותו דבר.״ הוספתי כשידעתי שעלה בראשה הרגע בו היא דיברה איתי על כך שהיא תלך לאירוע ההוא שבו הבן זונה חטף אותה, וזאת- לגמרי לא הסיטואציה. פה אנחנו מוכנים לגמרי לכל דבר שיקרה, ושם לא חזינו את זה ולא שקלנו אפשרות כזאת.
היא הנהנה, ״אוקיי, אני סומכת עליך.״נכנסתי יחד עם אבי, מתיאו ואמבר אל אחוזת הקוניסליירי של המאפיה שהולכת להעלם היום וכבר אז הוא ניגש אלינו כשבחורה שנראתה שברירית במיוחד מכווצת מידו שנשענה על שכמותיה- היא פחדה ממנו מאוד, ולא הייתי צריך הסבר ללמה.
״תודה רבה שבאתם, בשביל לישר את ההדורים.״ הקוניסליירי אמר והושיט את ידו לאבי
״תמיד.״ אבי לחץ את ידו בהנהון קטן, אבי היה אדם קר לאנשים שהם לא אני, מתיאו ועכשיו גם אמבר- כך שלא הייתה לו בעיה להשתתף במשחק הצבוע הזה.
הבטתי באמבר שלא הסתירה את מבטי השנאה שלה שהופנו אל הקוניסליירי. ״מה קורה מקס?״ היא אמרה וידעתי שבתוך תוכה זה לא מעניין אותה בשיט, אבל היא הייתה שחקנית טובה וכמעט הצליחה לעבוד אפילו עליי.
״איך את מרגישה אמבר?״ הוא אמר וחייך חיוך קטן לעברה.
איזה דוחה.
״ממש טוב האמת.״ אמבר אמרה וחייכה לעברו את החיוך המתוק והמזויף המוכר שלה.
״טוב לשמוע.״ הוא התנהג כאילו לא נהג לעשות לה את המוות בכל 18 שנות חיה.
״כן...״ אמבר מלמלה. ויכולתי לשמוע אותה אומרת בכל חרשי ׳גם לי׳.
״ואתה הבעל המוכר?״ הקוניסליירי שאל.
התאפקתי כל כך לא לעשות לו כלום על הכוח שסתיר שהוא הפעיל על האישה המפוחדת שעמדה תחת ידו.
שנאתי שמרביצים לנשים, ויותר מזה- שנאתי אותו ואת הבן זונה השני, לפחות עכשיו רשימת השמות הכי שונאים עליי הולכת להסתיים.
״נראה שכן.״ השבתי.
יכולתי לראות שהוא רצה להגיד עוד משהו אבל עצר את עצמו, ״טוב, ברוכים הבאים.״ הוא אמר ופינה לנו את הדרך.
נכנסתי יחד עם אמבר כשידנו שלובות והיא לוחש קללות עסיסיות שהופנו לקוניסליירי. ״אני פאקינג שונאת אותו.״ אמבר סיימה את דבריה על זה.
״כמעט הצלחת לעבוד גם עליי עם החיוך הזה.״ אמרתי והשתדלתי לא לחייך לאמבר מפני שעמדו סביבנו יותר מידי אנשים.
״אני חושבת שאלך ללמוד משחק.״ היא הנהנה בגיחוך קטן.
״בדחיפות.״ השבתי והיא צחקה.
״משהו מוזר קצת.״ אמבר אמרה ברצינות.
״מה?״ שאלתי.
״הם מתנהגים מוזר. אני לא מדברת על העובדה שהוא מתנהג כאילו הוא נחמד אליי, כמעט כל הבחירים מתנהגים מוזר. זה היה קורה כשהם היו מתכננים משהו, אני מכירה אותם.״ אמבר הסבירה.
״אל תדאגי אמבר, אנחנו מוכנים להכל. חלק מהאנשים פה הם סמויים מהמאפיה שלנו.״ הסברתי לה. ״גם אם הם יתקפו אותנו אנחנו מוכנים להכל.״ אמרתי.
״אוקיי״ אמבר הנהנה.
״נו איך אתם?״ מתיאו שאל כמשקה נמצא בידו.
״אל תשתה את זה, יש להם קטע עם משקאות, פעם ניסו לסמם אותי בסם אונס איתם.״ אמבר עצרה את מתיאו שניה לפני שניגש ללגום.
״מה נסגר איתם...״ מתיאו מלמל והניח את המשקה על אחד מהשולחנות.
זה באמת היה לא נורמלי, כל המאפיה הזאת. מי לעזאזל האידיוט שינסה לסמם את הבת של הקאפו. למרות שלא ציפיתי שיהיה לבן זונה אכפת כיוון שלו בעצמו לא היה אכפת מהבת שלו.
״אף אחד שם לא סבל אותי.״ אמבר אמרה. ״כל מה שעיניין אותם
היה רק איך לדחוף לי סם אונס לגוף ולנצל כל איבר שבגוף שלי.״
״זה ממש דפוק.״ אמרתי.
״אני יודעת.״
קול יריה חזק נשמע מאחוריי והבהיל את כל האנשים ששהו באחוזה. ״שיט.״ אמרתי ואחי מיד נעמד לידי כשהוא שולף את הנשק.
הבחנתי באבי שניגש אלינו בזהירות.
הנחתי על אמבר את הבלייזר השחור שהורדתי ממני לפני כמה דקות בזריזות. ״אמבר״ קראתי לאמבר המבוהלת.
״מה?״ היא קפצה ועטפה את עצמה בבלייזר.
״הנשקים״ אמרתי והיא שלפה את כל מה שהיה בירך שלה ונתנה לי. ״אל תדאגי אמבר, פשוט תישארי צמודה.״ אמרתי וקירבתי אותה אליי.
״אני הולך לשם, מי בא איתי?״ מתיאו קרא.
״קאי תלך, אני אשאר עם לוקאס.״ נראה שהיא יצאה מההלם.
״בטוחה?״ שאלתי כדי לוודא וסידרתי את הבלייזר על כתפיה.
״כן״ היא השיבה ואבי הנהן כשהוא לוקח את אמבר איתו לבחוץ.
מתיאו שלף אקדח נוסף שהוסתר בגופו.
״מתיאו״ קראתי לאחי רגע לפני שמיהרנו להתפצל. ״בעדינות עם העינויים.״ גיחכתי.
״לא מבטיח, אח.״ הוא הרים את ידיו כלא מתנצל ורץ אל הקצה השני.
בעוד שיורים לעברי צרור של יריות אני מתקדם ורואה את החיילים מסביב לקוניסליירי המזדיין שיורים לכל עבר מובילים אותו אל תוך חדר.
הו בחיים לא, הוא לא הולך להתחמק.
הבחנתי במתיאו שהיה בדיוק מולי והבחין בי, סימנתי לו להתמקד בירי בחיילים בעוד שהתנהל קרב בין כמה סמויים שלנו וחיילים נוספים מהמאפיה האיטלקית בשיקגו שמשך את תשומת הלב של החיילים.
ספרנו עד שלוש יחדיו והתחלנו לירות בחיילים. היותי צלף מעולה עזרה לי פה מאוד בגלל המרחק שהיה לי מהחיילים.
ברגע שיריתי ופגעתי לשני חיילים בראש הם נפלו על הרצפה ובגלל הרעש הרב שהיה שם היה ניתן לראות שכל החיילים הנוספים שעמדו סביבו ניסו להבין מאיפה הגיע כיוון היריה, וכשראיתי שדעתם מוסחת בחיפוש אחר מקור הירי פתחתי באש שבה הרגתי 4 חיילים נוספים בעוד שמתיאו הרג עוד 2 בנוסף ל2 שהרג ממקודם.
הבחנתי בכך שנשארו עוד 2 חיילים. אני ומתיאו החלפנו מבטים בנינו וירינו בדיוק באותו זמן, כל אחד בחייל אחר, כך שקוניסליירי נשאר ללא הגנת החיילים. הוא שלף אקדח ממכנסיו כצורך הגנה למרות שהיה ברור שלא יעזור לו במצב הזה.
הלכתי בזהירות מאחוריו וכשהיה עסוק בירי נגד אחי שמשך את תשומת הלב שלו ונעצתי לו את הסכין שהייתה עליי באיזור הכתף והוא קרס על הרצפה- מעולף.
זה היה קל מידי באופן מחשיד.
בכל מקרה, גררתי אותו יחד עם מתיאו אל מקום המסתור הקודם שלי שהיה קרוב יותר ליציאה וברגע שיצאנו החלו לפתוח באש לעברנו חיילים כך שמיד חזרנו למקומנו.
״פאקינג שיט.״ מתיאו קילל.
״אני צלף טוב מידי בשביל לפספס אותם.״ אמרתי וכיוונתי את הנשק שלי לעבר כמה חיילים שנפלו על הרצפה לאחר שפגעתי בראשם.
״שתיים... שלוש... ו-״ מתיאו ספר וירינו לעבר שלל החיילים שפתחו באש לעברנו במשך כמה דקות ארוכות שבהן ניהלנו קרב יריות נגדם שבסופו... טוב זה די ברור שניצחנו, לא ככה?
בדקתי את השטח ויצאתי יחד עם מתיאו כשהקוניסליירי הבן זונה על כתפי מעולף. השתדלנו לא למשוך את תשומת הלב שרובה הופנתה לעבר קרב היריות שהתנהל בין הצד שלנו לשלהם.
הבחנתי ברכב של אבי שבו הגענו כולנו, שם אמבר ישבה במושב הקדמי יחד עם אבי שדיבר איתה, היא נראתה רגועה יותר ממקודם. ראיתי שאבי הבחין בי אבל המשיך לגרור את תשומת הלב של אמבר ממני כדי שלא תיבהל.
מתיאו פתח את בגז׳ המכונית, הכנסתי את הקוניסליירי הבן זונה לתוכו עם כמה בעיטות וסגרתי אותו. התיישבתי יחד עם מתיאו במושבים האחוריים כשאני כותב לאחד מחיילנו הבחירים שהמשימה בוצעה ושאפשר לסגת._________________________________
גמר חתימה טובה וצום קל לכל מי שצם!❤️
YOU ARE READING
חתונה בשחור
Romanceאמבר לעזאזל. שנאתי הכל בחיים שלי. את האבא המתעלל שלי, את המאפיה שלנו ובעיקר את העובדה שאני הולכת להתחתן נישואי תועלת עם בחור שלא הכרתי. רק ידעתי שקוראים לו קאי. אחרי החתונה גיליתי שהוא לא חסר הלב שהכרתי. גיליתי שהוא אידיוט, אבל אידיוט שבלעדיו החיים...