17

947 47 68
                                    

Po tym wyznaniu Minho poszliśmy zjeść, bo zrobiliśmy się głodni. Nie zdążyłem się przebrać dlatego siedziałem w tej czarnej spódniczce, ale czułem się w niej bardzo dobrze.
Siedziałem na wyspie kuchennej, a Minho robiło makaron. Od czasu do czasu odwracał się patrząc na mnie.

- Już nakładam jedzenie, możesz usiąść już przy stole - Powiedział nakładając makaron na talerze.

- Dobrze - Odpowiedziałem i usiadłem przy stole.

Minho po chwili doszedł(😉) do mnie stawiając makaron przede mną.

- Smacznego - Powiedział.

- Nawzajem - Odpowiedziałem i zaczęliśmy jeść makaron.

Minho na prawdę dobrze gotował też bym tak chciał, ledwo co zrobię coś jadalnego. Gdyby chłopak miał restauracje przychodził bym codziennie po dwa razy.

- Smakuje Ci - Pyta.

- Tak jest na prawdę dobre, wszystko co robisz mi bardzo smakuje -

- Cieszę się - Uśmiecha się.

Gdy zjedliśmy poszliśmy pooglądać jakąś komedie. Usiedliśmy na kanapie, wziąłem kocyk i okryłem sobie nim nogi. Na filmie w zadym stopniu się nie skupiałem, myślałem o tym co Powiedział wcześniej Minho. Skoro podobam mu się w spódniczce to kupię ich więcej, wsumie polubiłem je. Bardzo mi się podobają.

- Han Jisung ziemia do Jisunga - Śmieje się Minho.

- Co ŻYJE - Krzyczę.

- To dobrze, gdybyś umarł to bym się załamał - Mówi.

- Bez przesady - Śmieje się.

- Oglądajmy trzeba dokończyć - Starszy Odwraca się w stronę ekranu.

Zaczęliśmy kończyć film był śmiesznie i głupi. Zapomniałem porozmawiać z Felixem o Minho I co się ze mną dzieje. Film już się powoli kończył, więc wstałem poszukać telefonu. Zauważyłem że jest na małym stoliczku, schyliłem się i poczułem ręce na mojej tali.

- Kusisz, gdy się schylasz - Szepcze mi na ucho starszy.

- H-Hyung wszystko ok-ej? - Pytam się wciągając głośno powietrze.

- Czy wszystko okej? Nie mogę znieść  tego, jak dobrze w tym wyglądasz - Sunął ręce po mojej tali i mnie obrócił przodem do mnie.

- To komplement? - Nie umiem w takie rzeczy.

- Oczywiście - Uśmiecha się.

Minho zbliżył bliżej swoją twarz do mojej, nie mogę oddychać. Chciałem coś powiedzieć, gdy poczułem na moich ustach inne usta. Usta były Minho talię miękkie gładkie. CHWILA...czy mnie pocałował Lee Minho? Nieee to sen. Poczułem jak chłopak muska lekko moje usta spróbowałem lekko oddać pocałunek. Niezdarnie, ale próbowałem wcześniej nigdy się nie całowałem, nie chciałbym spieprzyć niczego. Oddaliliśmy się od siebie by złapać powietrze.

- Ja...-

.................................

Kruciutkie chujowe ale bardzo chciałam aby coś się odwaliło. Będę próbować e nietm roku robić wam o wiele lepsze i dłuższe rozdziały

Wszystkiego najlepszego misiaki w nowym roku mam nadzieje ze rok 2024 będzie lepszy jak i dla was i dla mnie.


My Princess || MinsungOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz