16

938 49 57
                                    

Wracałem właśnie z galeri sam niestety, Felix musiał popędzić do domu pomóc mamie. Kupiłem sobie 2 pary spodni, 2 pary koszulek pierwsza była długa biała z hello Kitty, a druga już krótka niebieska z napisem" Angel energy but and a little devil". Kupiłem jeszcze...2 spódniczki musiałem za bardzo mi się spodobały, i 2 pary spodenek.

Minho_daddy

Sungie kiedy wracasz do domu? ciemno się robi

Squirrel_.

Właśnie wyszedłem z galeri

Minho_daddy

A Felix?

Squirrel_.

Felix wyszedł szybciej a ja jeszcze kupiłem kilka rzeczy..

Minho_daddy

W domu Pokażesz mu co kupiłeś a teraz jadę po ciebie

Squirrel_.

A praca

Minho_daddy

Skończyłem i właśnie po ciebie jadę

Squirrel_.

To czemu prowadzisz! Odłóż telefon i skup się na drodze papa

Czekałem przy drodze na Minho robiło się coraz zimniej. Po 2 minutach usłyszałem trombienie podniosłem głowę m, a przede mną stał Samochód, a w środku Minho.

- Wsiadaj truskawko - Otwiera drzwi od samochodu.

- Już już - Wsiadłem do samochodu dając torby do tyłu.

- Co kupiłeś - Spytał odpalając samochodu wyjwtzdzjąc z uliczki.

- Zobaczysz w domu - Uśmiechnąłem się.

- Ja chce już - Zrobił naburzoną minę. Śmiesznie to wyglądało.

- Zobaczysz w domu cierpliwość - Śmieje się.

- Eh no dobrze - Przyspieszył gaz.

- Czemu teraz jedziesz tak szybko -

- Im szybciej dojedziemy do domu, szybciej zobaczę co kupiłeś - Uśmiecha się.

- Spokojnie pokaże ci je, ale zwolnij spokojnie - Śmieje się.

Po dziesięciu minutach byliśmy już w domu, ja poszedłem do swojego pokoju musiałem je jeszcze po przymierzać. Muszę też je wysłać Felixowi bo mówił, że jest ciekawy.

Gdy miałem wyciągać już po kolei rzeczy z torby w drzwiach stanął Minho. Podbiegł do mnie siadają na łóżku.

- Pokazuj! - Uśmiecha się szeroko.

Czy ja mam pokazać mu też te dwie spódniczki? O boże no trudno. Raz się żyje.

- Już już powoli poczekaj - Śmieje się i wyciągając pierwsze dwie koszulki.

- Oo bardzo ładne przymierz je najlepiej wszystko przymierz proszę - Mówi.

- Dobrze dobrze - Śmieje się i się Odwracam od Minho stając plecami do niego.

Nie chciało mi się wychodzić z pokoju co kilka sekund, żeby się przebrać. Przebierając się koszulką mi spadła nosz schylilem się i ją podniosłem. Pierwsza ubrałem tą z hello Kitty i się odwróciłem.

- Ładna jest pięknie wyglądasz - Uśmiecha się.

- Dziękuję -

Przebrałem się w drugą koszulkę ta krótką, była na pół brzucha.

- I jak? - Spytałem Minho.

Nie odpowiadał jego wzrok był skierowany na mój odsłonięty kawałek brzucha.

- M-Minho -

- Co, a tak BARDZO mi się podoba, Wow masz t-taką piękna talię. Taka mała - Mówił podchodząc do mnie coraz bliżej - Urocza.

Podszedł do mnie bliżej kładąc swoje ręce na mojej gołej tali.

- Hyung, a-ale co ty r-robisz -

- Co nie wiem boże przepraszam - Odsuwa się - A tak jakoś nie wiem, pociągło mnie coś.

- Mhm - Patrzę na niego podejrzanym wzrokiem.

- Too...co jeszcze kupiłeś - Spytał.

- Spodnie, spodenki i Em...spódniczki - Spuściłem głowę.

- Spódniczki? - Jest w szoku - Chcę zobaczyć jak wyglądasz - Uśmiecha się.

- Nie jest to dziwne - Pytam.

- W żadnym wypadku nie jest, nie myśl tak nawet, pokaz mi się - Mówi.

- Ale...odwróc się -

- O boże truskawko mamy to samo - Odwraca się śmiejąc.

- Cicho - Przebieram się.

Najpierw ubrałem czarną w białą kratkę no przyznam była krótka nawet bardzo.

- Już, trochę za krótka, ale trudno -

Minho się odwrócił, a ja podszedłem do niego bliżej.

- O WOW to to na prawdę Wow ja - Nie może się wysłowić - Nie no dobra co ja będę pierdolił, po prostu wyglądasz zajebiście w tej spódniczce podoba mi się. Masz takie piękne nogi wyglądaj tak gładko no po prostu pięknie.

......................................

Nie podoba mi się 😢

My Princess || MinsungOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz