- Co ci odbiło, wiedziałem żebyś nie wychodził z Seungminem - Powiedziałem niosąc chłopaka na plecach.
- Bylo... Fane - Zaskomlał.
- Tak fajnie że się schlałeś, nie było mnie tam a mogło ci się coś stać. Mieliscie iść do kina, a nie do klubu -
- Segmin powjedział żebym sje wylusował - Klepnął mnie w policzek.
- Hannie on cię nawet tam nie pilnował, nawet nie masz 18 lat, kto cię do kurwy tam wypuścił - Powiedziałem wkurzony.
- Znajomi jeho - Zaśmiał się.
- Już nigdy więcej cie nie puszczę beze mnie, zapomnij jesteś jeszcze mały, co ty sobie myślałeś - Ahh co on robi.
- Jesem duszy -
- Taaa - Przwróciłem oczami.
Wszedłem z nim do domu od stawiając na kanape, poszedłem mi nalać wody do szklanki. Jutro będzie narzekać że ma kaca.
- Proszę napij się wody - Podałem mu szklankę.
- nie ce - Zrobił podkówke z ust.
- Han nie denerwuj mnie, napij się wody - Powiedziałem już trochę głośniej.
- nie złość się Minho Hung - Zrobił oczy szczeniaczka.
- Jak mam się nie złość, miałeś iść do kina tak, a znalazłeś się w klubie sam. Seungmin cie zostawił i poszedl pić, a gdyby tobie się coś stało. Jeszcze jak ty wyglądasz, w samej koszulce zachciało ci się chodzić, yaa jutro dopadną cię tego skutki - Wymamrotałem, chłopak wtedy się napił.
- Jeseś sły - Spytał.
- Tak i to bardzo, a teraz idziesz do łóżka natychmiast - Powiedziałem stanowczym tonem.
- Nie złość się ploszeee - Złapał mnie za rękę.
- Ahhh, ale żeby mi ostatni raz taka akcja, miałem ci dać karę że będziesz spac sam... Ale ja nie chce spać sam - Działem go na ręce kierując się do pokoju. Położyłem chłopaka na łóżku, zacząłem go rozbierać by ubrać mu piżamę.
- Ale tak bez gry wstępnej - Zaśmiał się.
- Hannie... To nie czas teraz na to - Uśmiechnąłem się.
- Czuje sie teraz jak w porno, które mi seungmin pokazal -
- No to- czekaj co - Otworzyłem szerzej oczy.
- No bo seungmin, przed wyjściem do klupu, powjedział szeee.. Odpala se takie filmiki i się jakoś tak dotyka - Zamróżył oczy.
- Nie dobra stop kładz się, to nie żadne tanie porno - Poniformowałem chłopaka.
- To nie było tanie było tam 5 osób i dal-
- Nie stop, nie mam zamiaru teraz słuchać o jakimś grupowym seksie - Powiedziałem zmęczony.
- Ale oni zrobili ludzka stonogę! - Krzyknął - Oni sobie nawzajem li-... - Znów przerwałem chłopakowi w wypowiedzi.
- Nie chce słyszeć o jakieś Stonodze, idziemy spać TERAZ - Położyłem się obok chłopaka.
- Min psytulis mnje -
- Oczywiście - Działem chłopca w swoje ręce, który już odplyną do innego świata - Ahh... Spotkają cię jutro konsekwencję tego picia.
⋆ ˚。⋆୨୧˚ ˚୨୧⋆。˚ ⋆
- Minho obudź s-się - Usłyszałem nad sobą łkanie.
CZYTASZ
My Princess || Minsung
FanfictionHan Jisung czujący się malutki szuka na specjalnej aplikacji kogoś, kto by mógł się nim opiekować i kochać. Lee Minho szukający kogoś, o kogo by mógł się troszczyć i kochać.