31.12.2023
Bir defterin son sayfası... Acısıyla,tatlısıyla,gözyaşıyla,kahkahasıyla koca bir yılı bitirdik. Umutlarımızın tükendiği de oldu hayallerimizin gerçekleştiği de bazen acımızla kavrulduk bazen gururdan göğüsümüzün kabardığı da... Ama ne olursa olsun hep bir olduk. Bizi biz yapan duygularımız bizi insan yapan vicdanımızdır.
2023'e çok çok fazla duygu sığdırdık ama en çok acı çektik. Umarım 2024 hepimiz için ülkemiz dünyamız için güzel olur. Çocukların ölmediği,kimsenin açlıkla sınanmadığı, herkesin kafasını soktuğu bir yuvası olur umarım. Yeni yılda başta sağlık,huzur daha sonra da kalbinizden geçen tüm duaların kabul olduğu bir yıl olur🤍✨-----------------------------------------------------------------
Gülce Ailesi Ev
Her sene oldkkkuğu gibi bu senede Gülcekž ailesinde yılbaşı heyecanı vardı. Bir haftadır süren bu telaş bu gece son bulacaktı.
Kıymet: Füsun kalburabastının şerbetini döktün mü?
Füsun: Döktüm annem. Hazır.
Kıymet: Aferin güzel kızım. Ayşim keledoşun altını kıs.Ayşim: Tamam annem.
Mutfak her zamanki gibiydi yine. Dört ocak aynı anda açık, fırın fazla mesaiye başlamıştı. Kıymet,akşam için güzel bir sofra hazırlamak için elinden gelenin fazlasını yapmaya çalışıyor, kızları da bu yolda feda ediyordu. Füsun ve Ayşim sabahın köründen beri mutfakta her cephede savaşıyordu. Sabah kahvaltısını bile doğru düzgün yapamamışlardı. Ki bu Gülce ailesi için çok zor bir an.
Kızlar mutfakta,Selma Mihranla birlikte bütün evi temizleyip düzenlemeye çalışıyor Kıymet herkese direktif veriyor. İstanbul Kazan Feyyaz ve Hakim kepçe yılbaşı hindisi ve diğer eksik malzemeleri arıyordur.Market
Feyyaz: Füsun da yazdıkça yazmış listeye. Al al bitmiyor.
Hakim: Füsun değil Kıymet. Her zaman yaptığı yemekler halbuki. Ama bugün daha heyecanlı.
Feyyaz: Ustam hep böyle. Böyle özel günlerde çok heyecanlı çok telaşlı oluyor.
Hakim: Diğer günlerde de çok sakin sayılmaz ama neyse.İkisi de gülüştü. Daha sonra alışverişlerine kaldıkları yerden devam etti. Herkes dört bir yandan harıl harıl çalışırken Eganis Cafe de işler iyice kızışmıştır.
Eganis Cafe
Yılın son günü olduğundan bugün daha kalabalıktı. Atakan,Derin ve Cemre karınca misali vızır vızır çalışıyordu.
Derin : Atakan Abi masa 4'ün iki tane filtre kahvesi var.
Atakan: Oğlum kahve orada kupalar orada onu da mı ben yapayım. Cemre bunlar dışarıdaki masaya.
Selim : Ato
Atakan : Selim
Atakan ve Selim mahalleden arkadaşlardı.
Atakan: Vay benim kardeşim. Sen nereden çıktın
Selim: Burada olduğunu öğrendim geleyim bir dedim. Ama istemiyorsan gideyim.
Atakan: Saçmalama be oğlum. Uzun zamandan sonra görünce şaşırdım.
Selim: Şaka yapıyorum be oğlum. E bir kahveni içerim.
Atakan : Ne içersin ne yapayım
Selim: Americano
Atakan hemen iki tane americano hazırlayıp Selim'in yanına gelir.
Atakan : Naber nasıl gidiyor
Selim: İyiyim kardeşim iyi. Ben bıraktığın gibiyim iş güç. Sen neler yapıyorsun asıl
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başlangıç
FanfictionHer insan kendi hikayesiyle doğar. Her hikaye,ayrı bir dünya. Ya herkes kendi dünyasında yok olup gidecek ya da kendi dünyasını güzelleştirecek.