Özel Bölüm - Destek

103 6 0
                                    

Altan ve Atakan'ın sahte evlilik protokolü ortaya çıkmış,ortalık yangın yerine dönmüştür.

Kıymet: Bu ne?
Füsun: Annem
Kıymet: Füsun sen sus. Atakan? Altan?
Atakan: Anne.
Kıymet: Dinliyorum. Sahte evlilik protokolü ne demek? Siz, beni bizi kandırıp altınları mi alıcaktınız?
Atakan: Öyle değil aslında.
Kıymet: Ne öyle değil Atakan? Her şey yazmışsınız işte. Altınlar Altan'a verilecekmiş,bir yılın sonunda boşanacakmışsınız. Oğlum sen dolandırıcı mısın? Ben ne zaman sana güvensem, oğlum yanlış yapmaz desem bir şey yapıyorsun sana olan güvenimi sarsıyorsun. Sen niye böylesin oğlum? Tam diyorum evlendi, hayatını yoluna koydu meğerse evliliği de sahteymiş.
Atakan: Başta öyleydi.
Kıymet: Ne?
Atakan: Başta sahteydi. Biz birbirimizi gerçekten seviyoruz.
Kıymet: Sen beni aptal yerine koydun.
Hâkim: Kıymet Hanım sakin olun.
Kıymet: Bırakın Allah aşkına ne sakini? Düğün falan yok. Sizi de gözüm görmesin.

Kıymet,tam adım atmıştı ki durur. Altan'a bakar.

Kıymet: Altan sen nasil yaptın? Ben seni kızım yerine koydum.
Altan: Kıymet Teyze ben-
Kıymet: Sakın Altan. Ne seni ne Atakan'ı görmek istemiyorum.

Kıymet, hızlıca odadan çıkar. Feyyaz, Aleyna ve Hakim evden çıkar. Saliha da ters ters bakıp gider.

Füsun: Atakan ben özür dilerim.
Atakan: Sen niye özür diliyorsun?
Füsun: Ben protokolü buldum ama
Atakan: Ne ?
Füsun: Buldum ama saklamıştım. Kimse bulmasın diye.
Atakan: Füsun bana niye söylemiyorsun?
Füsun: Ne bileyim?

Üçü de koltuğa oturur. Füsun, Atakan'a sarılır. Atakan da Füsun'a sarılır. Altan Atakan'ın elini tutar.

Atakan: Senin suçun yok. Bu elbet bir gün olacaktı. Benim hatam. Hepinizi zor duruma sokan benim.
Füsun: Deme öyle.
Altan: Kıymet Teyze çok kırıldı.
Atakan: Haklı. Kadının ne zaman yüzünü güldürsem hemen arkasından berbat ediyorum her şeyi.

Altan, Atakan'ın elini daha da sıkı tutar.

Teras

Atakan,nefes almak için her zamanki yerine terasa gelir. Altan da Atakan'ın yanına gelir. Atakan sarıldığı battaniyeyi açıp Altan'ın da yanına gelmesi için bekler. Altan, Atakan'ın omzuna yatar. Atakan,battaniyeyi Altan'a sarar.

Altan: Şimdi ne yapıcaz?
Atakan: Bilmiyorum Altan.
Altan: Biz yanlış yaptık galiba Atakan.
Atakan: Evet yanlış yaptık.

Altan, Atakan'ın evlilikten pişman olduğunu düşünür.

Atakan: En baştan açık olmalıydık. Haklıydın.
Altan: Nasıl yani?
Atakan: Eğer en başta duygularımı söyleseydim biz sahte evlilik protokolü hazırlamak zorunda kalmazdık.
Altan: Atakan

Atakan,Altan'a sarılır.

Atakan: Sen yanımdasın ya buluruz bir yolunu.
Altan: Hep bulduk.
Atakan: Hep bulduk.
Altan: Biz bu yola çıkarken bir söz verdik Atakan Gülce.
Atakan: Başımıza ne gelirse gelsin birlikte aşacağız dedik Altan Gülce.
Altan: Öyle de oluyor işte.
Atakan: Biz birlikte her şeyi hallederiz. Annemin gönlünü de alırız. Ben seni buldum ya onun da yolunu bulurum.
Altan: Buluruz.

Altan, yüzünde gülümseme ile Atakan'a bakmaya utanır.

Altan: Atakan?
Atakan: Efendim.
Altan: Sen nasıl anladın?
Atakan: Neyi?
Altan: Şeyi
Atakan: Neyi?
Altan: Beni bizi.
Atakan: Bilmiyorum. Şu terasta otururken hep aklımda olman garip gelmeye başladı. Sonra sana baktıkça,senden kaçmaya çalışıp kendimi yine sende bulunca anladım aslında.

Altan, Atakan'a sıkı sıkı sarılır.

Atakan: Altan
Altan: Hı
Atakan: Seni seviyorum.
Altan: Ben de.

Atakan, Altan'ın saçına öpücük kondurur. Sarılırken ellerini tutar.

Ne kadar çok dertleri olsa da hep yan yana oldukları için mutlulardı. Altan,aşkının karşılıksız olmadığı için Atakan da hayattaki en büyük şansını bulduğu için mutluydu.

Başlangıç Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin