3 🚌༄ Omuz Omuza

332 45 70
                                    

Görkem'den

Sabah 07:20' de otobüse bindim her zamanki gibi. Sena her zaman oturduğu yerde oturmuş, beyaz ceketinin kapüşonunu çekmiş, başını cama yaslamış uyuyordu.

Dün otobüste korkup fıldır fıldır gözleriyle beni aramış olmasına rağmen bu sabah her zamanki gibi tamamen savunmasız bir şekilde uyuyordu.

Benden o kadar da korkmuş sayılmazdı sanırım. Korkmasını istediğimden değil ama beni biraz daha merak etmesini isterdim.

Onun okuluna varmamıza iki durak kalmıştı ancak o hala uyanmamıştı. Yanına yaklaşıp onu uyandıramazdım. Bu yüzden ona bir mesaj attım.

Siz: Uyan artık durağı kaçıracaksın (07:49)

Uyanmadı. Artık bir durak kalmıştı. Bu kez uyanması için çaldırdım.

(Sena aranıyor)

Sonunda onu uyandırabildim ama o telefonu kapatıp nerede olduğunun farkına varana kadar durağı kaçırdı. Bir sonraki durakta yani benim okulumun durağında indik beraber. Tabii onun bundan haberi yoktu.

Sena: Yine otobüsteydin

Siz: Okula gidiyorum çünkü

Sena: Mantıklı

Sena: Hala otobüste misin?

Siz: Değilim

Sena: Aynı durakta mı indik

Siz: Belki

Sena: O zaman oradaki anadolu lisesindesin

Siz: Yorumsuz

Sena: Buldum oğlum seni

Siz: Öyle mi

Sena: Evet sarışın çocuksun

Siz:

Sena: Yanlış mıyım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sena: Yanlış mıyım

Siz: Yorum yok

Sena: Sen bana bir soğuksun

Siz: Hayır

Siz: O musun bu musun diye sorarsan cevap vermeyeceğim demiştim

Sena: Yok sen soğuk gibisin

Sena: telefonları topluyorlar çıkışta öğrenirim ben her şeyi (08:07)

Siz: Beklerim (08:07)

Evet biraz moralimi bozmuştu Sena. Sorun, o musun bu musun, demesi değildi. Kim olduğumu öğrenmesi umrumda bile değildi. Er ya da geç fark edecekti zaten. Sorun Furkan'dı, Sena'nın deyimiyle sarışın yakışıklı. Bir bilseydi o çocuğun ne mal olduğunu...

Furkan'la bu yıl aynı sınıfa düştük. Önceki yıllarda da adını duymuştum. Hemen hemen herkesin tanıdığı biriydi. Okulda hiç yalnız gezdiğini görmedim. Yanında hep birkaç kişi olurdu. Onların arasında Furkan koyun sürüsünün başındaki bir çoban gibi görünürdü.

Hâlâ Otobüste Misin? | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin