6 🚌༄ Psikolog Hanım

248 36 22
                                    

Sena'dan

Dersin bitmesine on dakika kalmıştı. Telefonların dağıtılmasını bekliyordum sadece. Normalde bu kadar heyecanlı olmazdım ama bugün iyi bir sebebim vardı. Görkem'i görecektim.

Tam olarak ne zaman onu bu kadar merak eder oldum bilmiyorum. Öğrenmek de istemiyorum. Merak ediyorum işte, o kadar.

Telefonları getirdiler, zilin çalmasına beş dakika kaldı. Ne olurdu şu adam beş dakika erken bıraksa... Bırakmadı tabii.

Zilin çalmasıyla telefonumu almam, telefonumu almamla mesajlara bakmam bir oldu. Ancak hepsi bir hayal kırıklığı içindi.

Görkem: Bugün acil bir işim çıktı. Okuldan erken çıktım (14:17)

Görkem: Başka bir gün görüşmemiz gerekecek (14:17)

Siz: Ne zaman (15:20)

Görkem: Önümüzdeki hafta falan (15:23)

Siz: Yarın neden olmasın (15:23)

Görkem: Öyle işte

Siz: İşinin ne olduğunu sorsam cevaplar mısın

Görkem: Cevaplamasam

Siz: Peki cevaplama

Görkem: Bu çok pasif agresif bir cevaptı ama

Siz: Sana öyle gelmiş

Siz: Yazışarak kendimi iyi ifade edemiyorum

Siz: Yüz yüze olsak güzel olurdu

Görkem: Ben seni böyle de gayet iyi anladım

Siz: Anladıysan iyi

Siz: Konuşuruz sonra

Görkem: Şimdi de konuşamaz mıyız

Görkem: Hem otobüste yapabileceğin daha iyi bir şeyin var mı

Siz: Müzik dinleyebilirim

Siz: En iyisi müzik dinleyeyim

Siz: Sonra konuşuruz

Telefonu kapattım. Birkaç mesaj daha geldi ama açıp bakmadım. Müzik de dinlemedim. Öylece oturdum bir süre. Tabii insan hiçbir şey yapmayınca etrafına daha çok odaklanıyor. Fark etmediği şeyleri fark ediyor.

İster istemez arkamda oturan çocuğun telefon konuşmasına kulak misafiri oldum.

"Tabii oğlum ne sandın? Kolay mı öyle ispiyonlayıp keyfine bakmak? Görkem fazla kaşındı."

Görkem... Başka Görkem'dir. Ülkedeki tek Görkem'in o olacak hali yok ya.

"Ya yok mu bizim sınıftaki Görkem."

Kapıdan kovuyorum, bacadan giriyor. Onu düşünmeden iki dakika huzur içinde oturamayacak mıyım?

"Yok lan, o kadar büyük bir kavga değil. Benim bir şeyim yok ama onu bilemem. Kavgadan sonra görmedim. Ailesi erkenden aldı götürdü."

Gerçekten benim Görkem mi? Bu kadar tesadüf olamaz. Şaka maka iyi mi ki? Ailesi alıp götürdüyse ciddi bir şeyi olabilir. Sorsam söylemez de. Hatta belki beni sorguya çeker. Ufak bir ihtimal de olsa belki farklı Görkem'dir... Bu dediğine sen inandın mı Sena?

"Gittiği için bir şey olmadı ki ama bir hafta rehberliğe gider geliriz beraber. Neyse, iyi hadi yarın konuşuruz."

Arkamdaki çocuk telefonu kapattı. Arkamı bir dönsem hangi Görkem olduğunu sorsam cevap verir mi ki? Nasıl biri acaba? Kavga da etmişler...

Hâlâ Otobüste Misin? | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin