MASON
Musiałem przyznać, że widok Nicole mnie bardzo zaskoczył. Oczywiście to było w jej stylu, jednak nie dała nawet znać, że przyjedzie i poniekąd myślałem, że odpuściła skoro się nie odzywała. Alaina zaś była w szoku. Parę minut wcześniej całowaliśmy się i choć było to bardzo spontaniczne, to cholera pragnąłem jej jak nigdy dotąd. Nie miałem pojęcia, co we mnie wstąpiło, bo z jednej strony gardziłem nią, ale z drugiej, choć nawet jakbym bardzo chciał temu zaprzeczać, to wciąż coś mnie w niej pociągało. Czułem, że pojawienie się tu Nicole wywoła niemałe zamieszanie.
– Czemu nagle postanowiłaś przyjechać? – zapytałem, wchodząc z Nicky do środka.
– Jakie nagle? Przecież mówiłam ci, że cię odwiedzę.
– No tak, ale nic nie ustaliliśmy.
– Brzmisz jakbyś się w ogóle nie cieszył – upomniała mnie.
– Nie o to chodzi. Zaskoczyłaś mnie, a wiesz, że nie lubię niespodzianek.
– Oj, wynagrodzę ci to – odparła zalotnie, zarzucając mi ręce na szyję. – Gdzie jest sypialnia? – szepnęła w moje usta.
– Na górze.
– Więc nie traćmy czasu – zachęciła.
Złapałem ją za rękę i poprowadziłem do pokoju. Gdy tylko przekroczyliśmy próg, od razu zaczęliśmy zrzucać z siebie ubrania. Już przez te pocałunki z Alainą byłem pobudzony, jednak wiedziałem, że nic więcej nie może się między nami wydarzyć. Za to Nicky była niesamowicie napalona i chętna, by zaspokoić moje pragnienia. Popchnęła mnie na łóżko i niemal rzuciła się na mnie. Obsypywała mnie pocałunkami całując po szyi, torsie i schodząc coraz niżej. Wiedziałem, co chodziło jej po głowie. Ujęła dłonią mojego kutasa i przesunęła po nim kilka razy w górę i w dół, po czym nie odrywając ode mnie łobuzerskiego spojrzenia wsunęła go sobie do ust. Z jękiem opuściłem głowę na poduszkę. Byłem tak spragniony, że Nicky mogła zrobić ze mną, co tylko chciała, a zawsze miała ogromny apetyt na seks. Brała mnie głęboko do gardła, szczelnie oplatając wargami. Krew wrzała w moich żyłach, robiłem się coraz twardszy i niecierpliwie czekałem aż zanurzę się w jej cipce. Dziewczyna bezbłędnie odczytała moje myśli, bo już po chwili wysunęła kutasa z ust, po czym usiadła na mnie i zaczęła mnie ujeżdżać. Odchyliła się nieco, opierając dłonie na moich udach, a ja miałem idealny widok na jej zajebiste cycki, które podskakiwały z każdym jej ruchem. Nicky nabijała się mocno na mnie, przyspieszając ruchy. Wiedziałem, że wkrótce skończę, dlatego zsunąłem ja z siebie i przewróciłem na brzuch, usadawiając się tuż za nią. Chwyciłem ją za biodra, a ona ochoczo wypięła tyłek w moją stronę. Ścisnąłem jej pośladki, po czym płynnym ruchem wbiłem się w jej cipkę. Dziewczyna krzyknęła i zacisnęła dłonie na pościeli. Uderzałem w nią głęboko, energicznie, pieszcząc palcem jej drugą dziurkę.
– Zrób to, proszę – jęknęła błagalnie.
Na moment wysunąłem się z jej cipki, by rozsmarować wilgoć między jej pośladkami. Była taka mokra. Zamierzałem skorzystać z tego, że była dziś tak mocno podniecona. Przez chwilę penetrowałem ją palcami, po czym powoli zacząłem wsuwać się w jej ciaśniejszą dziurkę. Nicky jednak wypchnęła biodra w moją stronę, nabijając się na mnie do końca.
– Ach! – krzyknęła, a ja się zatrzymałem.
– Jesteś bardzo niegrzeczna – szepnąłem, pochylając się nad nią.
– Nawet nie wiesz, jak tego potrzebowałam – wydyszała.
– Więc gotowa na więcej?
– Bardzo – zamruczała.
CZYTASZ
Hidden Desire
RomanceMason DeCamp porzuca dotychczasowe życie i przeprowadza się do Coralville, gdzie ma poprowadzić pub, który otrzymał w spadku. Choć dla mężczyzny będzie to całkiem nowe doświadczenie, podejmuje wyzwanie. Gdy na drodze staje kobieta, która była dla ni...