הנה את" ליאם אמר וישב לידי על הגג בבית שלו. "הינה אני" צחקתי וחייכתי אליו. ההרגשה שאוליי יום אחד אני אמות ואני לא אזכה לחיות איתם גורמת לי לרצות להקיא.
"יש לי הרגשה שאת צריכה משהו כזה" הוא חייך חיוך דואג והוציא קופסת סיגריות. לקחתי אחת והדלקתי אותה אחרי שהוא העביר לי את המצית.
"התגעגעתי לחרא הזה" אמרתי ולקחתי עוד שחטה. "לא עישנת כבר חודשיים וחצי? אני במקומך הייתי מפסיק" הוא חייך והדליק לעצמו אחת
"אני לא רציתי להפסיק" חייכתי "פשוט לא היה לי" הסברתי. "למה אתם נעלמים?" רוז שאלה בכאס מאחורינו וגם טום היה איתה.
שניהם הדליקו לעצמם סיגריה וישבנו ככה על הגג, מסתכלים על האורות של העיר.
"את עדיין לא רוצה לספר לספר איפה היית?" טום שאל פתאום. הוצאתי את העשן מהריאות "אני לא יכולה לספר ואני רוצה" אמרתי
"את יודעת שהכל שמור אצלנו ושם דבר לא יוצא מפה נכון?" רוז שאלה "אני יודעת. הבעיה שזה יכול לחרפן אותכם ואני ממש לא רוצה שזה יקרה" אמרתי ושאפתי שוב את הרעל מהסגריה
"אנחנו שלושה. אם נירצה לדבר עם משהו יש לנו עם מי לדבר" רוז ניסתה לשכנע. "רוז. עדיף שלא" אמרתי בשקט
"מה זה כבר יכול להיות? חייזרים חטפו אותך?" טום גלגל עיניים. רציתי להגיד לו שזה ממש קרוב אבל נשארתי בשקט.
"ההורים שלך יודעים?" רוז שאלה "כן בטח כי רק להם אני אספר משהו" גלגלתי עיניים ולקחתי שחטה. "כן הגיוני" ליאם אמר ונשכב אחורה
"טוב אני גמורה מעייפות. הלכתי לישון" אמרתי וקמתי מהמקום. זרקתי את מה שנישאר מהסיגריה על הריצפה ודרכתי עליה. שמעתי קול קטן שידעתי שרק אני יכולה לשמוע. האש ביקשה ממני שאני ארחם עליה.
"גם אנחנו באים" רוז אמרה וקמה אחרי. טום וליאם כיבו את הסיגריות שלהם ובאו אחריי. ירדנו לחדר של ליאם ואני קפצתי ראש למיטה שלו ורוז אחריי
"ואיפה אנחנו נישן בדיוק?" טום שאל כשרוז ואני התפרסנו על המיטה "מצדי במטבח" רוז מלמלה בעייפות. גלגלתי עיניים ודחפתי אותה לקיר וגם אני נצמדתי אליה. ליאם וטום נכנסו מתחת לשמיכה לידיינו וככה נרדמנו.
***
"בוקר טוב מיס בונקר" ליאם אמר וחייך שראה שהתעוררתי. טום כבר היה ער והיה בטלפון וגם רוז. "מה אתה מסתכל עליי כמו איזה פדופיל" צחקתי ועצמתי עיניים שוב.
"מה השעה?" שאלתי "שלוש, למה?" רוז שאלה "סתם רציתי לדעת כמה ישנתי" שיקרתי. רציתי לדעת עוד כמה שעות אני נפגשת עם פורקל.
בניגוד לסופי שביססו אותה על די אן איי של אלקורן, את שלי ביססו על מונלארק כמו השם של הפרויקט.
YOU ARE READING
אמלי בקט (KOTLC) *קפוא*
Fanfic(המתוקן) תמיד אמרו לסופי שהיא פרויקט מונלארק, ולא יהיה אף אחד כמוה. אבל הברבור השחור ידוע בסודות שלו. הם אף פעם לא סיפרו לסופי על אחותה הגדולה הביולוגית. אמלי עוברת חיים קשים. ההורים שלה או מסוממים או שכורים, אף פעם לא באמת תרחו לדבר איתה על משהו. ...