ישבתי על הספה מול הטלווזיה. אני בשבוע עשרי עכשיו והבטן גדלה. לא סיפרנו לאף אחד חוץ מלעבודה. הם שלחו לנו כסף, והרבה ממנו. שישה ילדים עוד חצי שנה ושבועיים. זה מטורף."תומי?" קראתי לו. "פה" הוא אמר וישב לידי על הספה. "מה את צריכה?" הוא שאל כשלא דיברתי.
"אתה חושב שצריך להגיד לברבור השחור?" שאלתי. תומס נאנח. הוא שונא אותם בדיוק כמוני לפני חמש שנים.
"אפשר. כדאי. עכשיו שאני חושב על זה אוליי הם יצאו כמוך או כמוני. אוליי אלפים. אי אפשר לדעת. עדיף שלא תלדי אותם ליד רופאים בני אדם" הוא אמר ברצינות.
"את יודעת, כדיי שהם לא פתאום יתחילו לדבר" הוא הסביר. "כן הבנתי" נאנחתי
"את מפחדת בגלל איך שהם מתנהגים ללידות מרובות?" הוא שאל "כן. אוליי הם לא ירצו בכלל להתקרב אליהם או- אני לא יודעת. למר פורקל היה תאום, לו לא ניראה לי שאכפת. אבל אוליי אלווין ואורהלי לא ירצו קשר איתם"
"למי אכפת? לילדים יש להם אותי ואותך. מר פורקל יכול לעזור בלידה ואז ביי. לא צריך שכל העולם ואישתו ידעו נכון?" הוא ווידא.
"כן אתה צודק." אמרתי ופיהקתי. "קדימה. למיטה" תומס אמר והרים אותי על הידיים. צחקתי עד שהוא הניח איתי על המיטה וכיסה אותי. "לילה טוב" הוא אמר וחיבק אותי מאחורה.
***
התעוררתי, מרגישה מסטולה לגמרי. הרגשתי שאני נגררת מהידיים וראיתי חושך מסביבי. יש לי משהו על הראש. שק. כשהצלחתי להתמקד הבנתי שאנשים סביבי מדברים בשפה המוארת.
הידיים שלי קשורות מאחורי הגב. ולא נוח לי. שחררו אותי, לא בדרך נעימה, על הריצפה עם הראש למטה וברכיים מקופלות וצמודות לבטן.
השק ירד מהראש שלי ולקח לי רגע להתרגל לאור. וואו. אני מועמדת לדין. יש.
"אמלי בקט. את מועמדת לדין בגין רצח של חבר מועצה"
מה. אני בהלם. שוק. לא באמת. זה היה צפוי.
"מאיפה זה הגיע?" שאלתי ונעמדתי. "מאיפה זה יכול להגיע מיס בקט. דיברנו על זה לא מזמן את היית שם. את רצחת אותו עם להבת הנצח" אורהלי אמרה
"כמה פעמים אני צריכה להגיד לך שזאת לא אני?" שאלתי ברוגע. "את יכולה להגיד עד מחר" היא סיננה.
"את לא אמפתית?" שאלתי "מה זה קשור?" היא ענתה. "את יכולה לבדוק אם אני משקרת או לא. שתינו יודעות את זה. כולם יודעים את זה. את סתם מאשימה אותי כי אין לך את מי" אמרתי לה.
"זה לא משנה כבר. נגזר הדין. את נשלחת לגלות" היא אמרה מסופקת. צמרמורת עברה לי בגב. אין מצב שעולם שאני נשלחת לגלות כשאני בהריון. או בכלל.
YOU ARE READING
אמלי בקט (KOTLC) *קפוא*
Hayran Kurgu(המתוקן) תמיד אמרו לסופי שהיא פרויקט מונלארק, ולא יהיה אף אחד כמוה. אבל הברבור השחור ידוע בסודות שלו. הם אף פעם לא סיפרו לסופי על אחותה הגדולה הביולוגית. אמלי עוברת חיים קשים. ההורים שלה או מסוממים או שכורים, אף פעם לא באמת תרחו לדבר איתה על משהו. ...