קור משגע

19 2 0
                                    

נ.מ. פורקל

אני אפילו לא יודע מה קורה. היא התעצבנה על זה שאמרתי שהוא צריכה לדבר עם סופי ועכשיו אנחנו צועקים אחד על השני בלי שום סיבה.

מתי זה יגמר כבר?
מתי נוכל לדבר על משהו יותר משתי דקות מבלי לריב?

"טוב נמאס לי אני הולכת." אמלי אמרה והסתובבה. "את לא יכולה ללכת בלעדיי אמלי, ולא סיימנו את השיחה" עניתי והלכתי אחריה.

הקור כניראה משגע אותה. אוליי עכשיו היא בסדר אבל לפני ארבעים ושמונה שעות היא לא הייתה.

"אנחנו בהחלט כן ואני לא צריכה את העזרה שלך!" היא צעקה והסתובבה אליי. "אה באמת?" שאלתי. "ניראה אותך יוצאת מפה לבד" עניתי ושילבתי ידיים. מאחוריה סופי, מר דיזני, מיס רדק, התאומים סונג, והאחים ואקר עם שומרי הראש שלהם ושאר הקולקטיב הסתכלו עלינו. אמלי לא שמה לב אליהם.

"אין בעיה" היא אמרה ושיער שלה הפך לבלונדיני. "אמלי-" ניסיתי להזהיר אבל זה כבר היה מאוחר מידיי.

אש בצבע שחור הופיעה על האדמה סביביה. סופי נרטעה אחורה ושומרי הראש שלה עקפו אותה ונעמדה מלפניה. "אמלי" ניסיתי שוב "תרגעי"

"אל תגיד לי להרגע!" היא צעקה, ובמפתיע האש לא התפשטה.

"אני עפה מפה, ואני לא רוצה לשמוע עוד מילה אחת ממך עד סוף חיי! לא סיגריות, לא אני דואג לך בכאילו, לא פרויקט מונלארק, לא פרוקנטיקאים, לא גנטיקה מפגרת ובטח שלא סופי!" היא צעקה והמדורה עטפה אותה מכל כיוון

כשהאש נכבתה אמלי נעלמה יחד איתה.

נ.מ. אמלי

יש מצב שהגזמתי. אוליי קצת יותר מידיי. אבל אין לי כבר דרך להתנצל, וחלק ממה שאמרתי אמיתי.

אני באמת רוצה שהוא יפסיק יגיד לי 'אני דואג לך' או 'תפסיקי עם הסגריות'. הוא לא באמת מבין מה אני עוברת. הסיגריות עוזרות לי ואני אמשיך לעשן אד שאני אמצע פתרון טוב יותר.

בנוגע לקאלה, אני לא יודעת מה לעשות. אני רוצה לראות את העץ שלה אבל אני לא יודעת איך. כן הייתי בהייבנפלד אבל אני לא יכולה להופיע משום מקום שם.

כניראה זה יצטרך לחכות עד הפעם הבאה שלהבת הנצח תחליט שוב שבא לה להציק למארלה.

הלכתי חזרה הביתה, לא שיש לי לאן עוד ללכת. הרחובות היו ריקים אבל מהבתים כן יצאו קולות של אנשים ערים. אוליי טלוויזיה או הורים שצועקים על הילדים ללכת לישון.

הבית שלי היה שקט.

לפני שנכנסתי העלתי את הכובע על הראש כדיי שלא יראו שהשיער שלי בלודיני. ראיתי את אמא במטבח ואבא ישב ליד השולחן ועשה מי יודע מה במחשב.

שניהם הסתובבו אליי כשסגרתי את הדלת אחריי. הוא רצה להגיד משהו אבל הוא סגר את הפה ולא אמר כלום.

אמלי בקט (KOTLC) *קפוא*Where stories live. Discover now