XII🪻

2K 236 251
                                    

3460 kelime/yarıda kestim bölümü




Yazardan~


"Oğlum, çıksana siktiğimin banyosundan"

"Ne diyorsun hyung?! Duymuyorum seni!"

Banyodan bağıran Alfa ile tüm sabrı tükenen beden kapıyı sertçe açıp içeri girdiğinde vücudunu durulayan siyah saçlı neden sinirli olduğunu anlamaya çalışıyordu.

Ancak tümüyle çıplaktı ve bu Jungkook'un takacağı şey değildi. Sonuçta Omega eşiydi ve son kızgınlığında görmüştü.

İstifini bozmadan vücudunu durularken Omega donmuş şekilde ona bakıyordu. İlk kez görüyor değildi ama geçen sefer de ilk kez olduğundan pek yakından görmemişti. Varlığını kalçasına yasladığında hissetmişti ama şimdi hiçbir şey yokken bile bu kadar büyük olduğunu görmek yutkunmasına sebep olmuştu.

"Merak etme senin"

Alfa sırıtarak konuştuğunda kan yanaklarına hücum etmişti çoktan. Ama hızla kendini toparlayıp ayağındaki terliği çıkardığı gibi çıplak olana fırlatmıştı. Son anda saldırıdan kurtulan Jungkook dehşetle eşine bakıyorken "Hyung! Bunu bana nasıl yaparsın?!" diye sorarak dramatize etmişti olayı.

"Sikeceğim o zaman görürsün ne yaptığımı! İki saattir çıkamadın banyodan. Ülkede su bitti sen temiz olamadın mı hâlâ?!"

Jimin'in en çok sinirini bozan şeylerdendi. Resmen su israfıydı ve tahammül edemiyordu.

"Bakım yapıyordum hyung!" diyen uzun boylu suyu kapayıp duşa kabinden çıktığında çok uzağa bırakmadığı havluyla bornozu giymişti.

Yanak içini ısırmadan edemedi Jimin. Kendisi Omega'ydı ve bakımın ne olduğunu bile bilmiyordu. Kocasının bakımdan kastı neydi gerçekten merak ediyordu.

"Bakım derken?"

"Tüylerimi temizledim, bedenime piling uyguladım"

Gözleri anbean büyüyen kısa boylu ona gerçekten ciddi olup olmadığını sormak istemişti. Fakat ciddiyetini fark ettiğinden sormayı boş vermiş, kendi eşofmanını yukarı çekiştirmişti.

Çok olmasa bile bacağındaki kılları işaret etmişti. Omega olmasından dolayı çok az kıl vardı, ama onları temizlemeyi gereksiz bulması dursun bir yana hiç düşünmemişti.

Jungkook kıkırdamadan edememişti bu görüntüsüne. Elinde olmadan ince bacağı süzerken dudağını yalamış, "Sen de kötü durmuyor. Ben temizlemesen çok pis görünüyor. Kendi bacağıma bakamıyorum sonra" dediğinde Omega'yı kızdırmak maksadıyla devam etmişti.

"Hem ne kadar temiz o kadar iyi. Kendimi beğendirmem gereken Omega'lar var da"

Bakışları sertleşen Jimin ne yapmak istediğinin farkına vardığından gıcıklık olsun diye görmezden geldi onu.

Banyoyu terk etmek için hareketlenmeden önce "Jartiyerli çorap alacağım sana, giyersin pürüzsüz bacaklarına. Sadece Omega'ların beğenmesiyle kalmazsın. Bir baktın Alfa'nın teki yatırmış altına, düzüyor seni" dediğinde bunun düşüncesi sinirlerini bozmuştu.

Kendisiyle uğraştığının farkındaydı ama karakteri böyle şeyleri sevmiyordu. Sevdiklerine karşı kıskanç bir karakteri vardı. Elinde olsa evden dışarı çıkmasına izin vermezdi. Böyle şeylerin dalgasının geçilmesi bile sinirlerini zıplatıyordu.

Jungkook'u seviyordu. Ergenlerin her önüne gelene hissettiği hoşlantı değildi bu. Yıllardır hissizleşmiş kalbini sadece Jungkook ile hissetmişti.

Bluebell JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin