Bitmiyor ki, amk bölümü. Yarıda kesmek zorunda kaldım. 3200+ kelime... Güzel yorumlarınızı eksik etmeyiniz♡
Yazardan~
İmkansız.
Bu kelime Jimin için bir çok şeyde kalıplaşmıştı. Sanki o bir çok şey onu çember gibi sarmış, tam da çemberin ortasındaki nokta hâline getirerek küçültmüştü.
Hayatını bu şekilde mahvettiği için kendinden nefret ediyordu. Her yaşında yapmak istediklerine sınır çizdiği için ölesiye pişmandı. Onca pişmanlığa rağmen şimdi yapmak istediği şeyden şüphe etmesi ayrı bir saçmalıktı.
"Yapabilirsin, yapabilirsin"
Aynada kendine baktığında dolan gözlerine engel olamamıştı. Ağlamamak için yutkunduğunda hızlıca telefonuna uzanmış, daha fazla ayakta kalamayacağını anladığındaysa klozete oturmuştu gelişi güzel.
Titreyen parmakları arkadaşını bulduğunda Yoonji'nin uyuyabileceği ihtimaline karşı ilk önce ona yazmayı düşünmüştü.
_______________________________________
Best friend'im:
Taehyung
Müsait misin?Bro'm:
Evet
Bir şey mi oldu?Best friend'im:
Beni arayabilir misin?
Yoonji uyumuş olabilir diye aramadım ben
_______________________________________Yazmasıyla arkadaşının araması bir olmuştu. Hızlıca aramayı yanıtladığında "Jimin, bir şey mi oldu? Neyin var?" diye soran Alfa sanki hissetmişti Omega'nın zorlandığını.
"Taehyung..."
Sadece adını söylemişti ama gözyaşlarına hakim olamamıştı. Bunun için kendine kızarken dudaklarını birbirine bastırmış, nefeslenmeye çalışırken "Ağlıyor musun sen? Jungkook yanında değil mi? Evde misin? Geliyorum hemen" diyen arkadaşıyla telaşla konuşmuştu hemen.
"Hayır, gelme lütfen. Jungkook yakın zamanda evde olur zaten"
"Neden ağlıyorsun? Bak endişeleniyorum. Sorun neyse söyle lütfen. Yoonji'yi alıp gelirim"
Konuşmak zordu. Fakat arkadaşını daha fazla endişelendirmek istemediğinden derin nefes alarak "Gelmene gerek yok, Taehyung. Sadece şu an dürüst olmana ihtiyacım var sadece" dediğinde, onu neyin beklediğini bilmeyen Alfa aceleci bir mırıltı döküvermişti dudaklarından.
"Dürüst olacağıma söz veriyorum"
"Ben Jungkook'a sürpriz yapmak istedim. Şu an üzerimde dar bir jean ve saten gömlek var. Yakası falan açık. Satıcı deri ceket de giydirdi. Modaymış ne mi. Biraz da makyaj yapmaya çalıştım. Onu yemeğe götürmek için yaptım. Ama şu an absürt görünüyorum. Alfa'mın gerçekten Omega'sı olmak istiyorum fakat saçmadan ötesi değilim"
Son cümlesine kadar onu bölmeden dinleyen arkadaşı devamını da dinlemek için sessiz kaldığında, fazla zamanı olmayan Omega sormuştu bir çırpıda.
"Dürüst ol. Yaptıklarım saçmalık mı?"
"Jimin, lütfen iyi dinle beni. Şu an ne kardeşin ne arkadaşın olarak konuşacağım seninle. Bir Alfa olarak söylüyorum ki, gerçekten etkileyici Omega'sın. Hem güzelsin, hem çekicisin yemin ederim. Jungkook ile aranızdaki kimya o kadar güçlü ki. Çok yakışıyorsunuz"
Şu an Jimin'in ağlayan yüz ifadesi gözlerinin hemen önünde olan Taehyung için de zordu konuşmak. Ama önceliği arkadaşını sakinleştirmek olduğundan emin sesiyle "Ayrıca şu an da oldukça güzel göründüğüne eminim. En fazla makyajını tam becerememişsindir. Ama bil ki Jungkook anında bu yanlışını düzeltecek ve güzelliğine güzellik katacak birisi" diye tamamlamıştı düşüncelerini. Umuyordu ki, bu onu rahatlatırdı bir nebze.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bluebell Jikook
Fanfic"Yaşlı bunak! Seninle evlenmesem evde kalmıştın sonsuza kadar!" [Jikook] [Omegaverse]