Immm, merhabalar? Hâlâ birileri var mı burada?
Neredeyse 2 ay olmuş.
Yazım hataları varsa affola.
Dersler yüzünden zor zaman buluyorum.
4150+ kelime.
Yorum gelir mi acaba?
Sanmam.
Canınız sağolsun^_^Ayrıca... Spoiler hayırlı olsun;
_______________________________________
Yazardan~
"Isıttın değil mi Taehyung? Çok sıcak olmamasına dikkat et. Yavrumun ağzı yanmasın"
Sadece 1 kelime yetiyordu yaşatmaya, sevindirmeye, gülümsetmeye. 'Yavrum" diyerek kucağındaki bebeğe yaşam sevinci veriyordu. Bunun ne kadar derin olduğunun çok farkında değildi Jimin.
Ocağın başına geçmiş gece mesaisinden gelecek kocasına kahvaltı hazırlarken hafif şarkı mırıldanıyor, kanguruyla kucağına aldığı Yoonji'yi de öpmelere doyamıyordu.
"Kontrol ettim, merak etme. Ben Prensimi alayım şimdi. Minik göbüşü doysun"
Elindeki biberonu önce mutfak tezgahına koyan Taehyung kısa sürede oğlunu kangurudan çıkarmış, anında yanaklarına sulu öpücükler kondurmuştu.
Hayatı son zamanlar pek düzeyinde gitmiyordu. Yoongi'nin bebeklerini bırakıp gitmesini, boşanmalarını hâlâ atlatmış değildi. Sadece oğlunun mutluluğu ve geleceği için gecesini gündüzüne katıp çalıştığından üzülmeye bile vakit bulamıyordu. Aslında düşünmemek için her saniye kendini meşgul ediyordu.
Zor zamanlarında yanında olan iki arkadaşına hayatını borçluymuş gibi hissediyordu. Jimin ve Jungkook o kadar destek oluyordu ki. Bu destek gözlerini dolduruyordu.
"Taehyung, bu yumurtalar bozuk sanki. Koklasana şunu. Midemi bulandırdı kokusu"
Gece mesaisine kalan kocası sabah aradığından bu yana kahvaltı masası kuran Omega omlet hazırlıyordu. Doğrusu çalışıyordu.
Önceki yumurtaların bozuk olduğunu düşündüğü için yenilerini kırmıştı. Ama yenileri de bozuktu fikrince. Karıştırdığı yumurtayı Alfa'ya uzatıp koklamasını gözüyle işaret ettiğinde beklediği onay gelmemişti.
"Bozuk falan değil. Normal yumurta işte"
İnanamaz şekilde yumurtayı koklamak için kendi burnuna götürdüğünde iğreti dolu bir sesle "Tanrı'm! Nasıl bozuk değil? Kusacağım" dediğinde gözlerini devirmişti Taehyung.
"Bence bozuk olan senin burnun"
"Tavayı kafana geçiririm"
Kucağındaki bebeğe biberonu emzirmeye çalışırken Jimin'in 'yumurta bozuk' iddialarının pek sırası değildi aslında. Çünkü gerçekten normal yumurtaydı. Yine de arkadaşına ayak uydurarak "O zaman ben de Jungkook fotoğraflarını kızlara yayarım" dediğinde aldığı karşılıkla gülümsemek yetiyordu.
"Seni tavada yumurta niyetine omlet yaparım, Taehyung. Kocama sulanan olursa gözünü oyarım"
"Günaydın ve neden kavga ediyorsunuz yine?"
Kavgaya odaklanan ikili Jungkook'un geldiğini sesi çıkana kadar fark etmemişti. Ki, Jimin elindeki tabağı hızla tezgaha bırakıp kocasına doğru koşarken içinden kendine kızmıştı.
En son dün öğlen işe giderken gördüğü adamı deliler gibi özlemişti. Neredeyse gözleri dolacaktı. Durduk yere basan duygusallığına hayır diyemeyerek kollarını Alfa'nın boynuna doladığında "Seni çok özledim" diye mırıldanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bluebell Jikook
Fanfic"Yaşlı bunak! Seninle evlenmesem evde kalmıştın sonsuza kadar!" [Jikook] [Omegaverse]