"Hadi baba! İşim gücüm var benim. Antrenmana gecikiyorum"
"Hayatım boyunca ilk kez Jimin'e katılıyorum. Ne söyleyecekseniz söyleyin hadi"
Omega yanı başında oturmuş Alfa'ya tiksintiyle bakıp gözlerini devirmişti. Akrabalarını hiç sevmiyordu. Daha doğrusu sevmek için çabaladığı da söylenemezdi.
"Ne sabırsızsınız. Daha geleli iki dakika olmadı"
Joonwoo hafif sinirle çıkıştığında ikisi de susmak zorunda kalmıştı. Ancak sabır dilercesine olan bakışları yüzünden lafı gevelemenin anlamı olmadığını bilen Siwoo soğuk kanlı çıkan sesine özen göstererek "Biz konuştuk ve bir karar aldık. Sürüleri birleştireceğiz ve lider Joonwoo olacak" dediğinde şaşırmıştı gençler.
Durduk yere bu kararın çıkmadığı belliydi. Hele de son saldırıdan sonra yaralanan Siwoo açıkça belli ediyordu sürülerin birleşmesini istediğini.
Asıl konu neden bunu sadece ikisine söylüyorlardı. Sürü liderliğiyle ilgili konular Gunwoo'yu ilgilendirmez miydi?
"Başarılar. Bizi ilgilendiren konu ne peder?"
Jimin çekinmeden aklındaki soruyu sorduğunda Jungkook'un bakışları ona dönmüştü. Her ne kadar uyuz olsa da Jimin hayatında tanıdığı tek özgüvenli Omega'ydı.
"Sen ve Jungkook. Evleneceksiniz"
Siwoo asla sevmese bile baskın sesi tonunu kullanarak itiraz edilmeyecek mesele olduğunu vurgularken genç olanlar için pekte işe yaramamıştı.
İkisi de aynı anda hiddetle kalktığında bunun şaka olmadığını kavradıkları için savunma moduna anında geçmişlerdi.
Jungkook dehşete düşmüş şekilde "Delirdiniz mi siz?! Ben bu deliyle asla evlenmem!" dediğinde Omega duyduğu kelimeyle daha da sinirlenip sargılı eliyle uzun olanın omzuna yumruğunu indirerek karşılık vermişti.
"Ben de bu saygısız veletle asla evlenmem!"
Alfa omzuna aldığı darbeyle sarsılırken acıyla tıslamıştı. Bir Omega'nın eli nasıl bu kadar ağır olabilirdi ki?!
"Omzum çıktı! Yavaş olsana! Ayrıca velet ne?!"
Şu anki meseleyi unutmuş alakasız konunun kavgasını eden ikiliye karşı oflamıştı Joonwoo. Onlar asla anlaşamazdı. Ağabeyi hangi akla hizmet onları seçmişti bilmiyordu gerçekten.
"Acıdı mı bebek? Ağlamak istersen kucağım boş"
Omega'nın abartılı tepkisine karşı tıslamıştı Jungkook. Bazı sebepler olmasa onun ağzını burnunu kanatırdı.
Ancak bu sebepler Jimin'in boksla ilgilenmesi, amcasının gazabına uğramaktan çekinmesiyken pekte mümkün değildi.
"Kesin sesinizi artık! Yaşınız kaç sizin? Hâlâ çocuk gibi kavga ediyorsunuz. Ciddi mesele konuşuluyor burada?!"
Sonunda sessizliğini bozan büyük Alfa'yla ikili birbirinden uzaklaşmıştı. Daha sonra kavga edebilirlerdi nede olsa.
Babasının basit konuymuş gibi davranmasına karşı alayla gülen Jimin sabır dilercesine çenesini sıkarken yanı başındaki Alfa hatırlamışçasına "Hatırlattığın iyi oldu amca. Yaşımız kaç bizim?! Ben daha 23'ümde gencecik bir adamım. 28 yaşında evde kalmış Omega bana mı kaldı?!" diye çıkışmasıyla ortamda derin sessizlik oluşmuştu.
Joonwoo oğlunun patavatsızlığıyla tekli koltuğa oturup utancından yüzünü kaparken sesli düşündüğünü fark eden Alfa da stresle yutkunmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bluebell Jikook
أدب الهواة"Yaşlı bunak! Seninle evlenmesem evde kalmıştın sonsuza kadar!" [Jikook] [Omegaverse]