XV🪻

1.7K 185 160
                                    

Yemin ederim ki, 31 Ocak'tan yazıyorum. Bitmiyor bölüm. Neden? Çünkü smut;) Güzel yorum yapın 👉🏻👈🏻






Yazardan~



"Demek sonunda konuştun"

"Evet. Benim için zordu ama aşkım yüzünden gururumu hiç sayamazdım"

Sabahtandır boks torbasını yumruklayan Omega nihayet yeterli olduğunu düşünüp eldivenlerini çıkarmış, kendisini izleyen arkadaşının yanına oturmuştu.

Elini Taehyung'un sırtına koymuş, "Dostum, senin için ne kadar zor olduğunu tahmin ediyorum. Fakat inan bana senin için en iyisi bu. Hatta doğacak bebeğin için de. Sevebilirsin ama Yoongi sadece kendini seven birisi. Ne sana eş olur, ne o çocuğa baba" diyerek fikrini desteklendiğinde ağır ağır başını sallamıştı Alfa.

Min sürüsünden gelmiş, Jeon sürüsünde iş ve ev arayışına koyulmuştu Taehyung. Bebeği doğduğunda Min sürüsünde hor görüleceğini bildiğinden arkadaşına koşmuştu.

Sürüye yerleşmek için Jimin'in amcasıyla konuşmak istediğini söylediğinde kati şekilde engel olmuştu Omega. Buna gerek olmadığını, kendisinin halledeceğini diyerek desteğini gösterdiğinden epey mutlu olmuştu Taehyung.

Tek ihtiyacı olan bir sürüye kabul görmekti. Mekanını satarak yeni sürüsünde bir kafe açmak düşüncesini de arkadaşıyla paylaşmıştı. Jimin bu konunu da kendisi halledeceği sözünü verdiğinde mahcup şekilde teşekkür etmekten başka bir şey yapamamıştı Alfa.

"Biliyorum, Jimin. Aşk her şey değil. İnan bana o geceden sonra direk boşanırdım ama hamile olduğu için yapmadım. Doğursun, sonra bebeğimi alıp geleceğim buraya. Tabii, senle Jungkook'un sayesinde"

Üzülüyordu arkadaşı için. Ama en iyi seçimin bu olduğunu bildiğinden destek oluyordu. Min sürüsünde yaşadığı süre boyunca hayat ona da yeğenine de zehir olacaktı. Buna göz yumacak değildi elbet.

Gülümseyerek su içtiğinde sessizleşen ortamı bozan bildirim sesiydi. Numarası sayılı kişide olduğundan yazanın Jungkook olduğuna adı kadar emindi.


_______________________________________


Benim gülüm:
Hyunggggggggg


:
Efendimmmmmm



Benim gülüm:
Neden bana yazmadın?
Beni artık sevmiyor musun?


:
Bebeğim kafanı bir yere mi vurdun?
Daha iki saat önce evdeydim ya hani?
Ayrıca nereden
çıkardın seni sevmediğimi?
Seni ne kadar sevdiğimi biliyorsun


Benim gülüm:
Şapşik🤭
Ben de seni seviyorum


:
Bir şey mi oldu?

Benim gülüm:
Evet
Bir şey diyecektim
Bir uygulama gördüm
İndirdim meraktan
İnsanlar beni nasıl kaydetmişse
etiket şeklinde görünüyor
Etiketin biri #Benimgülüm şeklindeydi, acaba kim yazdı diye merak ettim de
👉🏻👈🏻


:
Salak mısın Jungkook?
Tabii ki, ben yazdım!
Kim benim kocamı o şekil kaydetme cüretinde bulunabilir?!
Ağzını yırtarım o kişinin!
Sadece benim gülüm olabilirsin
Anladın mı beni?


Benim gülüm:
Nasıl da biliyorum adamımı💅🏼
O yüzden böyle kaydettim de seni


:
Nasıl kaydetmişsin?

Bluebell JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin