Merhaba👉🏻👈🏻 Birazcık gecikmiş olabilirim😭 Ama bir sürü dersim var🥺 Güzel yorumlar yazın moralim yükselsin peri çiçeklerim🪻
Yazardan~
"Pardon? Ne dediniz?"
"Hamilesiniz. Aslında çok şaşırdım. Bebek neredeyse 10 günlük. Bu kadar erken kendisini belli etmesi çok nadir görülen bir şey"
Kahkaha atacaktı Jimin. Doktor onunla açıkça dalga geçiyor olmalıydı. Kısır olduğuyla tanımadığı insanın da dalga geçmediği kalmıştı.
Öfkesini dindirmeye çalışıyordu. Sinirlenip tepki gösterirse Jungkook'u da tetiklemekten korkuyordu. Alfa'nın boğazına yapışırsa kimse ayıramazdı Jungkook'u.
Neyse ki, kocası ılımlı olmaya çalışarak "Bakın doktor bey, anlaşılan bu sürüye yeni katılmışsınız. Veya bizi tanımıyorsunuz. Aksi taktirde şu an niye bu haberi tuhaf karşıladığımızı anlardınız" diyebilecek evredeydi hâlâ.
"Yeni katıldığım da doğru, sizleri tanımadığım da"
Doktorun verdiği yanıt derin nefes vermesine sebep olmuştu. Tanımadığı için vaziyeti bilmiyordu. Söylediklerinin dalga amaçlı olmaması rahatlamasına yetmişti. Böylece konuşma cesaretini sonunda kendinde bulmuştu Omega.
"Ben kısırım"
Öylece suratına baka kalmıştı doktor. Tahlil sonuçlarına ve ultrason fotoğraflarına bakmak için aceleyle dosyayı açtığında kaşları çatılı bir müddet gözden geçirdi. Neyse ki, her ikisi de doktoru beklerken sabırlıydı. Sürüde yeni olduğu belli olan doktora karşı ılımlı davranmaları gerekiyordu.
"Ne? Kan tahliliniz hamile olduğunuza işaretti. Bu yüzden acildeki doktor tarafından bana yönlendirildiniz. Ultrason muayenesi de yaptım. Kaç senelik doktorum, yanılmam mümkün değil. Ayrıca şikayetleriniz de birebir uyuyor. Sonuçlara tekrar baktım. Hamilesiniz. Fetüs 10 günlük"
Jungkook sabır dilercesine derin nefes aldığında onun daha fazla sinirlenmesini istemediğinden "Sonuçları karıştırmış olmayasınız? 18 olduğumdan bu yana kızgınlığa girmedim hiç. 12 senedir tam tamına... Defalarca doktora da gittim. Hep aynı teşhis konuldu. Doğurgan olmadığımı defalarca duydum ben. Şimdi şikayetler uyuyor diye hamile olduğuma inanmam. Tahliller karışmıştır" dediğinde zavallı adam neredeyse ağlayacaktı.
"Jimin bey, ultrasonda gördüm diyorum. Kontrol amaçlı iki kez en baştan kontrol ediyoruz. Neredeyse 10 günlük bir bebek rahminizde"
Artık tüm sabır ve sinirini kaybettiğini hissediyordu Omega. Karşısında kendisini doktor olarak gören adama kim diploma vermişti acaba merak ediyordu.
Yükselen ses tonuna engel olamayarak "Saçmalıktan ötesi değil söyledikleriniz. Dalga mı geçiyorsunuz?!" diye sorduğunda onun seğiren gözlerini gören Alfa tuttuğu eli okşayarak sakinleşmesini beklemişti.
"Bebeğim, sakin olur musun lütfen?"
Fısıltısına karşı sakinleşmeye çalışırken olaya açıklık getirmek niyetinden vazgeçmeyen adam "Diğer meslektaşımı çağıracağım. Sizin yanınızda bekleyeceğim ve ona durumuzla ilgili bir şey söylemeyeceğim" diyerek onay bile beklemeden hemşireyi çağırmış, hem doktora haber verilmesini hem de hastanın hazırlanmasını istemişti.
Bu süreç iki eş için tamamen stresliydi. Jungkook'un içinde bir yerlerde heyecan vardı. Fakat Omega'sı durgundu.
Ultrason için ayrı odaya alınana kadar da sessizce izin vermişti her şeye. Gerçekten de hamile olma ihtimali var mıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bluebell Jikook
Fanfiction"Yaşlı bunak! Seninle evlenmesem evde kalmıştın sonsuza kadar!" [Jikook] [Omegaverse]