PROLOG

36.6K 693 5
                                    

Saçlarımı savura savura girdim içeriye. Kısa bir göz gezdirmenin ardından buldum kızları ve ilerledim yüzümde hiç eksik olmayan işveli gülümseme ile...

"Selam canlarım" diye tek tek öperken yeni avıma bakıyordum bir yandan geç bile kalmıştım.

Ekin'e sarılırken takıldı gözlerim genç adama ve göz göze geldik. Dudağımın sol köşesi bugünün talihlisini bulduğumdan yukarı kalkmıştı bile. Aynı zamanda sağ kalçasıma sevgili arkadaşımdan küçük bir tokat yemiştim. Yüzümü buruşturdum bir an ve hemen düzelttim.

"Sakın Erna, bugün yapma bari."diye uyardı Ekin.

"Neden nesi var bugünün diğer günlerden bebek?" Derken gözlerim hala genç adamdaydı. Kirli sakalı kalın saçları ve derin kahve gözleri vardı. Evet etkileyici görünüyordu ve kendisini süzüyordu ama benim için olasılık dışı bir oyuncuydu.

"Olay çıkarmadan oturalım, gerçekten halim yok." Eylül'de başladı yakınmaya

"Yapmayın ama buraya daha önce gelmedik. Mekanstok hanem boş mu kalsın?" Diye büzdü dudaklarını. " Hem bu seferki olay çıkaracak bir tip değil. Sanırım iş görüşmesinde ve eğer konuştuğu kişi kalkarsa gideceğim yoksa uslu uslu oturacağım, söz. " diye tamamladı sözlerini.

Kızlar 'sen iflah olmazsın' dercesine salladı başlarını ve aynı zamanda arkada bir hareketlilik oldu. Genç adamın görüştüğü kişi lavaboya yönelmişti. Bu fırsatı kaçıramazdım 'kaderim buymuş' diyen bir surat ifadesi ile ayağa kalktım.

"Evet kızlar, 1 2 3 kayıt." Diyerek ilerledi genç adama.

"Merhaba? Oturabilir miyim?" Diye sordum. BAŞLANGIÇ

"Tabi ki. Bir sorun mu vardı bayan işveli?" Diye cevap verdi genç adam aynı zamanda gözleri parlıyordu.

"İşveli? Nasıl yani...adımı, siz nerden?" şaşkınlıktan konuşamıyordum şuan. Daha önce bu adamı görmediğime yemin bile edebilirdim.

"Adınız işveli mi? Cidden mi?" Diye sordu oyunbaz bir şekilde. Derin bir nefes aldım.' Az daha dumura uğruyordum resmen' diye söyleniyordum içimden.

"Ah, hayır...ben. Her neyse konumuz bu değil. Ben size bir şey sormak istemiştim." DİREK KONUYA GİR.

"Sor bakalım." arkasına yaslandı ellerini göğsünde birleştirdi ve konuşmamı bekledi. Bir an göğsüne takıldı gözlerim. Tekrar derin bir nefes aldım. Sanırım çok çalışmaktan beynim sulanmıştı yada paslanıyordum.

"Bir sevgiliniz var mı?" İçimden ne olur olmasın geçiriyordum. Hayır geçirmiyordum. Benim umurumda olmazdı.

"Olması neyi değiştirir?" Derken yaklaştı bana doğru. Evet ben kediyle değil bir aslanla uğraşıyordum şuan.

"Benim için bir çok şeyi," diye fısıldadım adama doğru ve geri çekildim...

Bu bir oyunbaz ve kendini oyunbaz sanan işveli'nin hikayesinin başlangıcı olmuştu.




Öncelikle hikayenin tüm kurgusu tamamıyla bana aittir. Esinlenme, etkilenme yada alıntı değildir, olmayacaktır.

Kendimce bir koruma yöntemi aldım ve gerektiğinde devreye sokmaktan çekinmem. Bunu buraya yazmam son zamanlarda gördüğüm ve duyduğum pek çok şeyin olmasından dolayıdır. İyi okumalar. :D


BAYAN IŞVE (Bay ve Bayan LADEN serisi 1)"TAMAMLANDI"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin