14.B GEL GİR KOLLARIMA

11.9K 601 9
                                    

YAZDIĞIM EN UZUN BÖLÜM İLE KARŞINIZDAYIM. VE EVET ITIRAF BÖLÜMÜ OLDU. BAKALIM SONLARI NE OLACAK İFLAH OLMAZ İKİLİNİN.

IYI OKUMALAR. :D

"Ne,ne yapıyorsun...uz?" Kendime gelip konuşmam zor olmuştu.

"Kol seviyorsun diye duydum, gördüm. Test ediyorum." Kahve gözleri gittikçe koyulaşıyordu konuştukça.

Ve ben gözlerine baktıkça kendimi kaybediyordum. Diren Erna!

"Saçmalamayın lütfen. Bırakırmısınız beni. Bir sorun varsa eğer Tunç ile konuşun lütfen.  Ben çalışmıyorum şuan."
Kurabildiğim en uzun cümleyi kurmuştum sanırım. Konuşurken hala aynı pozisyonda olduğumuzdan yutkunup durmuştum. Adam dibime girmiş bana laf çakmıştı ve ben sorundan bahsediyordum. Hadi canım ne demişti o? Ne kolu?

Allahım beynimi kontrol edemiyorum. Sanırım benim sistemimde bir arıza var. Sorun bildirim tuşumuz yoksa serzenişlerimi dikkate al yarabbim.

Amin.

"Sorunlarımı Tunç çözemez işveli sarışın. Kaynağa inmek lazım çözüm için. Bende kaynağı buldum, bırakmam." Yüzünü iyice yüzüme yaklaştırmış bedenimi süzmüş ve dudaklarımda karar kılmış oraya konuşuyordu.

Dikkate alma canım nasılsa seninle konuşmuyor!

İki yanımda duran kollarını var olan tüm gücümle ittim. Dudaklarıma o kadar odaklanmış ki kollarını indirdiğimde önce  dengesini yitirdi.  Sonra  kafası aynı hızla kafamla buluştu.

"Aahhhh...."

Çığlığım asansörde yankılandı. Beyin sarsıntısı geçiriyordum.

Allahım bunu kastetmemiştim ki ben. Aklım başıma bu darbe olmasa da gelirdi. Gerek yoktu bu kadarına.

Görüş alanım önce bulanıklaştı. Başım döndü ve kalbime yapılan baskı ile de birleşince yavaş yavaş yere iniş yaptım. Bilincim kapanmadan önce Alkım'ın kolları tarafından sarmalandığımı hissettim.

*****ALKIM KARAN******

Ben hatun için iki gündür kendimi yerken, o gelmiş heriflerle fink atıyordu resmen. Ama ne biliyorsun da takılıyorsun sen kızın peşine zaten. Hata bende. Neler yaptığını gördün neden kendini bile bile ateşe atıyorsun.

Düşündükçe kurguluyor, kendimi inandırıyor ona olan sinirimi biledikçe biliyordum. Tüm yemek boyunca izlemiş ve öfkeme öfke katmıştım.

Adamın kalkıp gitmesini ve Erna'nın çıkışa yönelmesini izledikten sonra takip etmiş, sonunda dayanamamış ve asansör gelir gelmez onu içeri itekleyerek kıstırmıştım. Görsün bakalım sarılmak neymiş.

Kokusu ile mest edilmeseydim eğer sinirim kaybolmamış olabilirdi. Ya da gözlerimi dudaklarına hapsetmemiş olsaydım eğer hareketlerini kontrol edebilirdim.

Bir anda ne olduğunu anlamamıştım. Önce kollarım dengesini yitirdi sonra ise bedenim. Kafamın sertçe kafasına vurmasını engelleyememiştim. 

Çığlığı ile kendime gelmiştim ve son anda düşmeden yakalayabilmiştim.

Lanet olsun...lanet olsun!

Resmen kafa atmıştım ve bayılmıştı. Ne yapacağımı şaşırmış bir halde kollarımda olan bedenine iyice sarılmış ve donup kalmıştım. Tüm uzuvlarım işlevini yitirmişti.

Dizlerimin üzerine yere çöktüm. Bedenini fazla sarsmamaya dikkat ediyordum.

Yapma be güzelim aç o yeşilim gözlerini. 

BAYAN IŞVE (Bay ve Bayan LADEN serisi 1)"TAMAMLANDI"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin