ÖMÜR

7.4K 148 0
                                    

Bir diğer hikayem olan Ömür'den kesitler.

İyi okumalar :D

**2013***

"Bebek bakışlım"

Genç adamın sesi ile sıçradı yerinden. Bir anlık dalgınlığına denk gelmişti.

"Ama iyilik meleği ya böyle yaklaşılır mı?" diyerek sitem etti. Ara sıra bilerek yapıyordu bunu sırf onu sinir etmek için.

Suratını ekşiten genç adam hiç çekinmeden kollarını beline doladı ve onu çevresinde döndürdü bir tur.

"Ne yapacaktım küçük cadı. Karadenuzda gemuların batmiş da.Ha bende yardum edeyum dedum,çıkaralum."

Saçma sapan şivesinin yanında yaptığı el kol hareketleri Ömür'ü gülümsetirken, Sertan ciddi bir şekilde tiyatrosuna devam ediyordu. Bir çok şehirde, oranın insanları ile kaldığı için çoğu zaman böyle eğlenirdi. Farklı aksanları kullanmasına bayılıyordu zaten en çok Ömür.

Saatlerce durup onu seyredebilirdi bu şekilde.

**

***Günümüz****

Kapıyı çaldıktan hemen sonra girdi içeriye, beklerse kaçma ihtimali vardı.

"Bir daha sana gir demeden odadan içeriye adım atma. İkinci bir uyarıyı asla yapmam." Diyerek ateş saçan gözlerini üzerine dikmiş olan adam, daha ilk saniyeden olan ufak cesaretini de kırmıştı. Ama bu adama boyun eğmeyecekti. Susup oturmaya ve yönetilmeye hiç niyeti yoktu.

"Korkup kaçmam mı gerekiyordu benim bu sahnede?"

Soru ve alay dolu bakışları ile yaklaştı adama doğru. Dizleri titriyordu evet ama deli cesareti vardı her zaman genç kızda.

"Yaptığın ve yapacağın şeylerin sonucuna katlanmaya gönüllüysen eğer otur. Ve beni hafife alamayacağını yaşayarak öğren."

Nefret dolu bakışları hak edecek ne yaptığını düşünüyordu o an Ömür. Söyledikleri odak noktası bile değildi şuan, önünde dipsiz bir kuyuyu andıran kara bakışlı bir adam varken mümkün değildi zaten.

"Yaptıklarımın sorumluluğunu alan biri oldum her zaman Bertan bey. Buraya beni tehdit etmek için çağırmadığınızı umuyorum. Biliyorsunuz ki..."

Sözlerine devam edemedi gen kız.

"Kes sesini" diyerek ellerini masaya vurdu Bertan. Kızın ağzını açması bile batıyordu ona. Ağzından çıkan her kelime, kızı tutup nefesini kesene kadar boğazını sikme isteğini çıkarıyordu gün yüzüne.

Sesiyle irkilen kıza bu defa o yandan ve alaylı bir gülüş sunmuştu.

"Öncelikle benimle aşık atmaya kalma bir daha. Tehditse tehdit, kim olduğun ne olduğun umurumda değil. Benim emrim altımda çalışacaksan beni tanı ve öyle otur karşıma. Uzatmayacağım, şirkete bir oda hazırlattım ve bizimle ilgili tüm işlerini orada halledeceksin. O odada senin çalışanlarını değil seni göreceğim. Bitmiştir çıkabilirsin. Sekreterden odanı öğren."

Söyleyeceklerini bitirdikten sonra önündeki evrak ile ilgilenmeye devam etti. Genç kız nefes almayı unutmuştu resmen adamı dinlerken. Verdiği emirler ve uslubu o kadar baritondu ki, sinirden gözü dönmüştü Ömür'ün.

Şiddetle ayağa kalktı ve ellerini az önce adamın yaptığı gibi masaya vurduktan sonra, adamın gözlerinin gözlerini bulmasını bekledi.

Sonra "Köpeğiniz yok sizin karşınızda." Diye hırladı resmen.

**

Şimdi ofisindeki odasında oturup önündeki iş anlaşmasını incelerken, sertçe açılıp duvara çarpan kapı sesi korkutmuştu genç kızı. İçeriye ateş parçası gibi giren Bertan'ı görmek ise beklemediği bir şeydi.

Sert adımlarla yanına gelmiş ve koltuğunu duvara sertçe iterek ellerini iki yanına koymuştu.

"Ne yapıyorsunuz?" dedi korkudan titreyen sesiyle. Deliydi bu adam. Birden bire ona böyle davranabileceği ne yapmıştı ki.

"Sen, Benimle, Çalışırken, Kimlerle, Sözleşme, İmzaladığına, Nasıl ,Dikkat ,Etmezsin!" Tane tane ve her sözün üzerine bastırarak kükremişti yüzüme karşı resmen.

Adamın derdini anladığında ise ellerini omuzlarına koyarak hızla onu itmiş ve geriye çekilmesini sağlamıştı.

"Peki siz ne hakla buna karışıyorsunuz. Biz sizinle sözleşme imzaladık. Şirket olarak. Sizin özel çalışanınız değilim ben Bertan bey!"

Kendini dizginleyemiyordu. Az önce korkudan titrerken, şimdi sinirden titriyor ve bedenine yayılan ateşe engel olamıyordu.

Odanın ortasına doğru yürüdü ve arkasını döndü genç adama. Nefes alıp veriyor, soluklarını kontrol etmeye çalışıyordu. Aldığı nefes yetiyor gibi baskı yapıyordu çiğerlerine.

"Umurumda değil. Benimle çalışıyorsan eğer benim malımsın. Sikerim şirketini. Sana bir defa söyleyeceğim. O piçlerle anlaşma yapmayacaksın. Yoksa elimden kurtulamazsın. Seni Türkiye de barındırmam Ömür hanım!"

Gittikçe iğrençleşen sesine katlanamayacağını düşünüyordu Ömür. Kafayı yemesine ramak kalmıştı. Sinirlerine hakim olamıyordu ve hatta sinirden göz yaşlarına engel olamıyordu.

Adama döndü ve üzerine doğru yürüdü.

"Elinizden geleni ardınıza koymayın. Sizin tehtidlerinize karnım tok benim. Kim olduğunu sanıyorsun da sen bana emir veriyorsun. Seni fazla pohpohlamışlar anlaşılan ama bana sökmez bu tavrın. Piç kurusu." Parmağını sallarken kıpkırmızı olmuş yüzü engelleyemediği ses tonu adamı çileden çıkarmıştı.

Genç kızın son cümlesiyle elini kaldırmış ve sertçe vurmuştu.

����*�@



BAYAN IŞVE (Bay ve Bayan LADEN serisi 1)"TAMAMLANDI"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin